Ja, en dan, iedere keer een ander baasje wanneer die doodgaat? Lijkt mij ook niet fijn voor die beestjesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Omdat huisdieren eigenlijk het eeuwige leven zouden moeten hebben.
Huh wut?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof is FA! Die fikst dat wel even Coos! Die ken dat, die hed verstand van pjoeters!
Wat is afgelast?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik een keer op tijd, wordt iedereen afgebeld omdat 't zulks slecht weer wordt.
Gezallig doen omdat pa en ma 33 jaar getrouwd zijnquote:
zit je nu alleen met je ouders feestje te vieren, ach kan toch best gezellig wezen, zal ik je ff opvrolijken, AJAX-az gaat door.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik een keer op tijd, wordt iedereen afgebeld omdat 't zulks slecht weer wordt.
Ja, maar hier hebben ze geen eredivisie live. En ik thuis dus welquote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je nu alleen met je ouders feestje te vieren, ach kan toch best gezellig wezen, zal ik je ff opvrolijken, AJAX-az gaat door.
En je ouders bellen nu iedereen af vanwege hetweer?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezallig doen omdat pa en ma 33 jaar getrouwd zijn.
Aw het feest voor paps en mams? Wat een lutsergasten!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij bent er al? Dan maak je toch een feestje met z'n drieën?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afbellen is een groot woord, je weet hoe dat gaat, "kijk je wel uihuit".quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je ouders bellen nu iedereen af vanwege hetweer?
Zal ik doenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent er al? Dan maak je toch een feestje met z'n drieën?
Ze hebben internet, kun je dat digitale signaal van jou niet tunnelen naar je ouders?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben ze geen eredivisie live. En ik thuis dus wel.
Ze hebben dus gewoon geen zin in nog meer visite. Willen lekker op de bank met zoonlief.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afbellen is een groot woord, je weet hoe dat gaat, "kijk je wel uihuit".
Wij mogen ook alleen de grote tocht voor Kerst naar Duitsland maken als het 'veilig' is.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afbellen is een groot woord, je weet hoe dat gaat, "kijk je wel uihuit".
mja... effe teruggelezen...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net terug.
god wat een ellende dan he, ja Jaap is wel geholpen omdat hij niet meer kon plassen had blaasgruis enzo. is nu wel verholpen, tijd op dieetvoeding gezeten maar heb geen geldboom op balkon, en hij krijgt nu al maanden van die blikjes gourmet ( 3 per dag) en plast en poep weer tot en met.
maar de jouwe heeft wel een leven achter de rug zoals ik lees, erg he dat er ook mensen zijn die een kat of hond zo naar de kloten trappen.![]()
triest hoor
ik ga wel live verslag doenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NOu, snel weer naar huis dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n portie trein-ellende wel weer gehad vandaag. Op Arnhem CS liep ik serieus naar een trein, vroeg aan iemand waar deze dan heen ging, kreeg ik als antwoord "nergens, dit is een wachttrein van de NS om niet te koud te worden!"quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n portie trein-ellende wel weer gehad vandaag. Op Arnhem CS liep ik serieus naar een trein, vroeg aan iemand waar deze dan heen ging, kreeg ik als antwoord "nergens, dit is een wachttrein van de NS om niet te koud te worden!"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n portie trein-ellende wel weer gehad vandaag. Op Arnhem CS liep ik serieus naar een trein, vroeg aan iemand waar deze dan heen ging, kreeg ik als antwoord "nergens, dit is een wachttrein van de NS om niet te koud te worden!"
![]()
![]()
Alvast nomineren voor het woord van 2011!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
![]()
whut????quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef mootie het volgende:
Alvast nomineren voor het woord van 2011!
Jij bent zeker voor tentsletje.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...![]()
neh... is niks
33 jaar getrouwdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gezallig doen omdat pa en ma 33 jaar getrouwd zijn.
tis toch niet bewezen dat het die man was? Volgens een eerdere verklaring van de dochter was het iemand anders, maar goed, welke idioot het ook was, inderdaad, koekje van eigen deegquote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tale-verminking.html
Die man zou je toch ook eigenlijk ''met een grote schaar in zijn plasser ''
moeten knippen...
of niet dan?
Da's wel een goed idee Haks !quote:Op donderdag 23 december 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk nu RTL nieuws, zie een levende kerststal, verslaggever vraagt aan de volwassen mannen wat ze nou zo mooi vinden om in de levende kerststal te gaan staan als Jozef of weet ik veel wie, ik doe me ogen dicht en zie zo D-K in zo een mantel stiekum naar binnen schuiven, die jezes eruit te flikkeren met zijn houten staf. oh ik kan het niet vertellen maar zie D-K zo voor me
![]()
(ik zit niet aan de gluhwijn hoor)
Wtf, volgens mij zijn de mijne dit jaar 50 jaar getrouwd. Err 2011 dan. Eng!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
33 jaar getrouwd![]()
Mijn ouders ook alweer 42 jaar.
Neem dan die van Ikea, kwam als beste uit de test.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee Haks !
effe wachten tot mijn Hutspot met Hachee is gezakt![]()
Oeh oeh Mootie....toch zeker wel 10 cm laten afknippenquote:
Ja precies, wie het dan ook gedaan heeft, schaar erin...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis toch niet bewezen dat het die man was? Volgens een eerdere verklaring van de dochter was het iemand anders, maar goed, welke idioot het ook was, inderdaad, koekje van eigen deeg
Mijnese in maart 60. Bizar langquote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
33 jaar getrouwd![]()
Mijn ouders ook alweer 42 jaar.
oh lekker hachee, had ik gemaakt een paar weken terug dacht door Juud met der recepten hahha kan volgende week wel weer een keer.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee Haks !
effe wachten tot mijn Hutspot met Hachee is gezakt![]()
Ik heb dus WEL een beetje teveel gegeten geloof ik, dat gevoel heb
ik in ieder geval.
had wel iets minder gekund
wat?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neem dan die van Ikea, kwam als beste uit de test.
verkoopt Ikea ook al wijn dan??quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neem dan die van Ikea, kwam als beste uit de test.
Laagjes, mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh oeh Mootie....toch zeker wel 10 cm laten afknippen![]()
Zelfs de kapster keek verschrikt en riep uit: zou je dat nu wel doen![]()
Dus nu is het schouderlang...in laagjes...lange lagen want bij korte lagen gaat mn haar krullen en verward DK me misschien wel met een schaap uit de kerststal![]()
En nee ik ben geen schaap![]()
of koe( os)
en ook geen kameel
hahaha tegelijk zit echt te denken welke afdeling hebben ze dat dan?? Marrije kom er maar inquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat?
Gluhwijn van ikea?![]()
Ik wist niet eens dat ze dat verkochten, ik ben daar al jaaaaaaaren niet meer
geweest
Ik moet eigenlijk ook...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh oeh Mootie....toch zeker wel 10 cm laten afknippen![]()
Zelfs de kapster keek verschrikt en riep uit: zou je dat nu wel doen![]()
Dus nu is het schouderlang...in laagjes...lange lagen want bij korte lagen gaat mn haar krullen en verward DK me misschien wel met een schaap uit de kerststal![]()
En nee ik ben geen schaap![]()
of koe( os)
en ook geen kameel
Moot wat is een vecro-roller??? is dat er zo eentje die je in je haar draait zonder een speld er tussen te poeren?? die gewoon vanzelf blijft zitten??quote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Laagjes, mooiIk denk dat je donker haar hebt.!
Ik was dus gisteren aan het experimenteren en in slaap gevallen met een velcro-roller in mijn haar, dat je niet denkt dat je die er zomaar uitkrijgt.
Ik heb donkerbruin haar met blonde plukjes in mn pony...van mezelf...en das wel vreemdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Laagjes, mooiIk denk dat je donker haar hebt.!
Ik was dus gisteren aan het experimenteren en in slaap gevallen met een velcro-roller in mijn haar, dat je niet denkt dat je die er zomaar uitkrijgt.
afdeling Food denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha tegelijk zit echt te denken welke afdeling hebben ze dat dan?? Marrije kom er maar in
en van Dirk v.d. Broekquote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
afdeling Food denk ikMaar was bij Kassa, zodoende dat ik het weet. Die van de appie werd als slechte hoestdrank afgedaan.
Ja, die ik dus niet meer loskrijgquote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moot wat is een vecro-roller??? is dat er zo eentje die je in je haar draait zonder een speld er tussen te poeren?? die gewoon vanzelf blijft zitten??
Hoe doe je dat tochquote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef hondjes het volgende:
Ik ben volgend jaar 41 jaar getrouwd.
oh oke, dacht echt dat je geintje maakte.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
afdeling Food denk ikMaar was bij Kassa, zodoende dat ik het weet. Die van de appie werd als slechte hoestdrank afgedaan.
ik was met mn moeder mee naar de kapper maar daar moesten we ruim anderhalf uur wachten...dat doe ik dus niet hequote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook...
Volgens mij heb ik het nog nooit zo lang gehad als nu,
ik heb soms heimwee naar mijn pittig kort kapseltje
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die ik dus niet meer loskrijg
ja ken ze, eens bij mijn schoonzusje gedaan, moesten we eruit knippen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die ik dus niet meer loskrijg
Ik gaat het wel een beetje bij laten punten,quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was met mn moeder mee naar de kapper maar daar moesten we ruim anderhalf uur wachten...dat doe ik dus niet he![]()
maar nu had ik dus besloten dat het perse geknipt moet worden en dan moet zo iets dus ook gelijk![]()
Any hoe....rij ik naar huis, zit er een nwe kapsalon bij ons in de straat....was maar 15 euro![]()
en ze hebben er ook een harssalon....erg intrigerend....binnenkort mn wenkbrouwen maar een laten plukken daar
Een klein venijnig schaartje met scherpe puntjes lijkt me meer iets. En er dan lekker lang over doen, ook zonder verdoving natuurlijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tale-verminking.html
Die man zou je toch ook eigenlijk ''met een grote schaar in zijn plasser ''
moeten knippen...
of niet dan?
die werd met nog 2 andere winkels tegelijk genoemd, zal hetzelfde flesje zijn geweest, geen idee meer. . .quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en van Dirk v.d. Broek
hoe komt die uit de test?
die heb ik namelijk
fijn gevoel hequote:
Thanx, zeker, ik ben een van de weinige die een normale jeugd heeft gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Toverheks het volgende:
ben best beetje jaloers als je trots kan zeggen mijn ouders zijn al zo en zoveel jaar getrouwd.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm hij ligt hier nu op tafel, het is meer dat de helft van de pluk er nog inzit.
Daar hoef jij je toch niet voor te schamenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, zeker, ik ben een van de weinige die een normale jeugd heeft gehad.
heerlijk toch Pietje, nee hoor geniet van je oudjes, al kunnen ze nog steeds zeuren en zeiken ( want dat doen ouders he) mijn ouders zijn al dood anders waren ze nu 57 jaar getrouwd geweest op 8 juliquote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Ga dan scheiden, godverdomme" riep ik wel eens naar mijn ouders. Maar luisteren? Nee hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat valt dan nog reuze mee !!!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Marrije het volgende:
Fann, die is nr 2 met een 4,5 als cijfer.
http://kassa.vara.nl/test(...)ehwein-het-lekkerst/
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ga dan scheiden, godverdomme" riep ik wel eens naar mijn ouders. Maar luisteren? Nee hoor.
In mijn omgeving valt het echt heel erg mee. Op de middelbare school waren de ouders van mijn vriendinnetjes gewoon bij elkaar. Ook de vrienden van nu hebben weinig gescheiden ouders. Mij pa heeft 11 broers en zussen, allemaal boven de 65, allemaal nog getrouwd. Die hebben ook weer een zwik kinderen, circa 30 neven en nichten, 3 zijn gescheiden. (wat hun kinderen dan weer uitvreten weet ik echt niet) Alleen de broer van mijn mams doet niet mee, al jaren gescheiden (was ook een kutwijf)quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik 35, wat een eind hequote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef hondjes het volgende:
Ik ben volgend jaar 41 jaar getrouwd.
http://www.encyclo.nl/begrip/sleutelkindquote:Op donderdag 23 december 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sleutelkinderen? Heb je dan als kind een sleutel van beide huizen?
Euh ja....en beiden moeten overdag werken dus och en wee wij moesten ons eigen brood smeren en thee zetten als we thuis kwamen uit schoolquote:Op donderdag 23 december 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sleutelkinderen? Heb je dan als kind een sleutel van beide huizen?
thanxquote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/sleutelkind
Ik denk altijd maar zo dat ik niet geheel ontevreden ben met wat er van mijzelf geworden is. Of dat dankzij of ondanks is, is dan niet zo belangrijk meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders moesten zo nodig wel nieuwerwets doen....Vervolgens riepen wij nog jarenlang dat we sleutelkinderen waren geweest![]()
Vindt ons mam verschrikkelijk om te horen, maar wij hebben dr gelukkig niet echt onder geleden
Niet als alleen je vader werkte....bij beiden ouders had het toch gekundquote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
thanx, die terminologie is mij logischerwijs niet bekend.
psiesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo dat ik niet geheel ontevreden ben met wat er van mijzelf geworden is. Of dat dankzij of ondanks is, is dan niet zo belangrijk meer.
Mijn vader werkte voor 2.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet als alleen je vader werkte....bij beiden ouders had het toch gekund
Die van mij ookquote:
Toen ik 3 was wist ik al hoe de magnetron werktequote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
thanx, die terminologie is mij logischerwijs niet bekend.
Ja, 27 jaar geleden zat daar ook nog maar één knop opquote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik 3 was wist ik al hoe de magnetron werkte
Nou maar hopen dat het hem morgen niet tegenvaltquote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon is morgen jarig, iik heb hem helemaal gek gemaakt van nieuwsgierigheid over zijn kado
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
Mikey is niet meer.Ik ben helemaal kapot.
Wat krijgt hij?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon is morgen jarig, iik heb hem helemaal gek gemaakt van nieuwsgierigheid over zijn kado
en, wat is hetquote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
oh gezellig, kan je wel aan ons vertellen wat je gekocht voor hem hebt?/quote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Toen woonde ik nog in de zak van mijn pap!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 27 jaar geleden zat daar ook nog maar één knop op
Sterkte Beequeen. Een teckel is ook zo'n sterk karakter, die zul je nog lang missen. Ik ben blij voor je dat je zoon met je mee gegaan is.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
oh gos meid, kan me zo voorstellen. weet even niks te zeggen nu tegen je, kan je wel sterkte enzo wensen maar dat weet je wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
meissie tochquote:Op donderdag 23 december 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat krijgt hij?
Mijn mam is vandaag jarig, net een cadeautje gehaald. Maar ondertussen gewoon vergeten om te bellen om te feliciteren, mijn vader belde om te vragen of ik niks was vergeten, en ik had niks door.
Heel veel sterkte, beequeen! Voor wat het waard is, voel ik enorm met je mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
Ach ohhhhh meis hoe pijnlijk .. Het is een beetje duf te zeggen dat ie een best leven heeft gehad.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
daar leek me nou niets aanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Coos het volgende:
Vanavond in Andere Tijden docu over hoe het vroegâh in De Haag na de kêgs ging.
21.25 uur Ned2 Kegsbaume râuzuh
Denk dat je dan nog onvervalst haags te horen krijgt.quote:
Er zijn er genoeg die geen cent te besteden hebben en volgend jaar komen de bezuinigingen af. Dat maakt het voor die mensen nog een stuk moeilijker.quote:
Deze dus!quote:
Dat is misschien wat ik doe. Morgenvroeg tandarts en daar gaat zeker geboord worden. Met wat pech eet ik met lange tandenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het
volgende:
Wat is duurzaam eten? Kerstavond beginnen en na oud en nieuw eindigen??
Misschien leest ie het dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom riep ik ook hard !
Aan het T-shirt van jouw Griek te zien was dat bijna 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze foto zit ook in het dienblad, wel heeeeeeeeeel lang geleden heur,
de eerste keer dat ik in het durp van mijn schoonvader kwam, in
Griekenland dus, dat ouwetje noemde we Opaatje maar was niet echt zijn
opa maar de broer van zijn Opa, want zijn Opa heeft ie nooit gekend...
en in die plaggenhut daarachter woonde ze dus ook echt gewoon heh![]()
en ik sliep op een matras gevuld met hooi ofzoiets, kolere... ik had bijna
een hernia toen ik daar weg ging,
maar was wel geinig![]()
Opaatje is al dood maar is 96 jaar geworden
[ link | afbeelding ]
bijna 25 denk ik...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan het T-shirt van jouw Griek te zien was dat bijna 30 jaar geleden.
Die mouwloze dingen waren in de jaren 80 in de mode!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoe kan je in godsnaam zien aan een gewoon wit t-shirt hoe lang iets geleden is ?
Kapmouwen heetten die mouwen, geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoe kan je in godsnaam zien aan een gewoon wit t-shirt hoe lang iets geleden is ?
ow... nah volgens mij is het een gewoon t-shirt, die was niet zo modieusquote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kapmouwen heetten die mouwen, geloof ik.
Baretta shirtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze hadden wel mouwen maar hele korte. Aan de bovenkant een cm of 5, bij de oksel 2.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die mouwloze dingen waren in de jaren 80 in de mode!
. Het was een beetje net niet, geen hemd, geen shirt. Het waren net soort dakjes voor je bovenarmen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hadden wel mouwen maar hele korte. Aan de bovenkant een cm of 5, bij de oksel 2.
1975 maar in ons land wat laterquote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ohhhhhhh Baretta, dat was wel heeeeeeeeel lang geleden toch?
dat was OOK een lekker ding
nah... ik zou er niet op spugenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
1975 maar in ons land wat later![]()
En nee ik vond het geen lekker ding
Hoe oud ben jij eik? Soms lijk je wel een oude lul en soms piep je als een kuiken!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Dementor het volgende:
Ik moest opeens hier aan denken...
Ook daar was ik eigenlijk te jong voor maar toch keek ik het.
1985.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eik? Soms lijk je wel een oude lul en soms piep je als een kuiken!
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eik? Soms lijk je wel een oude lul en soms piep je als een kuiken!
De foto's waar ik op sta zijn in ieder geval niet zo vaag, zou oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow jah... was geboortejaar
sorry
Dat is een flinke leeftijd! Nog bij Jezus in de klas gezeten?quote:
nah.. seg......quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
De foto's waar ik op sta zijn in ieder geval niet zo vaag, zou oud ben ik nou ook weer niet.
Ik heb hem over het water leren lopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is een flinke leeftijd! Nog bij Jezus in de klas gezeten?
Klopt. Die bedoel ik. Die had je volgens mij vanaf 1981, misschien 82, in Nederland.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
. Het was een beetje net niet, geen hemd, geen shirt. Het waren net soort dakjes voor je bovenarmen.
En toen is ie verzopenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hem over het water leren lopen.
Dat kan vandaag de dag iedereen!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hem over het water leren lopen.
oe van zulke dingen heb ik errug weinig verstandquote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef mootie het volgende:
Fannie, matte nagellak, wat vinden we er van. Zit er nu al 10 minuten naar te staren en weet nog niet of ik het leuk vind.
Daarom heb ik Mozes ook hoger zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan vandaag de dag iedereen!
Op de berg Sinaï?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom heb ik Mozes ook hoger zitten.
http://www.google.nl/imgr(...)r:15,s:0&tx=39&ty=81quote:Op donderdag 23 december 2010 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe van zulke dingen heb ik errug weinig verstand
doe es een fotootje dan?
Beter dan Simon de Tovenaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij kon ook beter toveren.
mooi !quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imgr(...)r:15,s:0&tx=39&ty=81
Even van the interwebz geplukt.
You tell me.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter dan Simon de Tovenaar?
Het heeft wel iets he, dat matte. Ga het maar eens proberen voor de kerst. Nu nog een kleur bedenken.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi !
zeker als je ook zulke mooie nagels hebt,
heb ik dus niet![]()
tis een zooitje bij mij
Ik weet niet wat zijn power-level is!quote:
die paarse kleur vin ik wel mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het heeft wel iets he, dat matte. Ga het maar eens proberen voor de kerst. Nu nog een kleur bedenken.
Weh DBZ is crap.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zijn power-level is!
Normaal zijn ze altijd lang en mooi, ze kunnen echt ALLES hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi !
zeker als je ook zulke mooie nagels hebt,
heb ik dus niet![]()
tis een zooitje bij mij
ik ben een beetje gaan nagelbijten toen ik was gestopt met roken,quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaal zijn ze altijd lang en mooi, ze kunnen echt ALLES hebben.
Maaaaaar, tegellijm en voegmiddel werd ze echt te veel. Voor mijn doen heel kort nu
Saw!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben een beetje gaan nagelbijten toen ik was gestopt met roken,
nu rook ik weer, maar ik bij ook nog steeds een beetje nagels,
dus steeds als het ergens op begint te lijken, dan verpest ik het weer
omdat ik erop heb zitten kluiven...
bij een enge film ofzo
quote:
Dat gevoel kreeg ik bij de Fann kat .. De bovenste dan , killer queen !!!quote:
JA.... klopt ook wel een beetjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik bij de Fann kat .. De bovenste dan !!!
[ afbeelding ]
Herkenbaar !!!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA.... klopt ook wel een beetje![]()
maar was wel zielig ook mishandeld katje uit het asiel,
dus die viel je zo aan als je niet uitkeek, nah,, mij niet hoor, maar
ik wel eens een haal gehad, of een beet![]()
dan aaide ik op de verkeerde plek, mocht alleen op het koppie
aaien, zoniet dan beet ze je vinger bijna af
Het is nog een piepquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij nog jonger dan mijn oudste??? en mijn middelste
had ik niet achter je gezocht
nou...nou...das niet helemaal waar hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat vanzelf kraken...
hoef je niks voor te doen
Die witte lullo ja.... Als hij honger heeft dan is het een watje. Maar als ik verder hem benader is het kssssssssssssssstttt grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Maar het is een homo mijn vriend is heilig ..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
bij die witte of die andere?
Nah... jah.. gewoon ouder worden bedoel ikquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...nou...das niet helemaal waar hoor
ja, je leert vanzelf wat wel en niet kan, die andere pieste ook het hele huis onderquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die witte lullo ja.... Als hij honger heeft dan is het een watje. Maar als ik verder hem benader is het kssssssssssssssstttt grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Maar het is een homo mijn vriend is heilig ..
Ach heeft wel wat die karakters
Tja daar zeg je es wat............... Ik weet het.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, je leert vanzelf wat wel en niet kan, die andere pieste ook het hele huis onder
dat was wel een ramp![]()
maar hij had geen pijn zoals die kat van jou, da's wel heel zielig, lijkt me
ook een ramp voor jou om dat steeds te zien en hem te horen piepen
Las net even de sc van vorig jaar rond deze tijd, je had zilveren nagels.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...nou...das niet helemaal waar hoor
Dan moet je die knoop echt eens doorhakken Muis, maar tis zwaar kut,quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja daar zeg je es wat............... Ik weet het.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Las net even de sc van vorig jaar rond deze tijd, je had zilveren nagels.
Ik herinner me nog dat ze ze kreeg! Was het niet zo dat je eigenlijk niet wilde, Soury, maar dat je toch wel erg verliefd werd?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je die knoop echt eens doorhakken Muis, maar tis zwaar kut,
snap ik ook wel...
Heb je ook, maar ga nou niet naast je schoenen lopen, want het wordt nogquote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb ik het best goed voor elkaar als piep zijnde.
Dat moet nog blijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb ik het best goed voor elkaar als piep zijnde.
Ja, oma.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je ook, maar ga nou niet naast je schoenen lopen, want het wordt nog
een lange weg...
zei Oma
Dat is sowieso belangrijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zullen zien, ik doe in ieder geval mijn best he.
Wijsheid komt met de jaren Fann en veel jaren heeft ie nog niet op de teller!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je ook, maar ga nou niet naast je schoenen lopen, want het wordt nog
een lange weg...
zei Oma
Maar wel genoeg meegemaakt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren Fann en veel jaren heeft ie nog niet op de teller!
Nah... de mijnese had niet van die foute shirts heurquote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Copycat het volgende:
Baretta-shirts, noemden wij die shirts met kapmouwtjes. Naar die stoere politieman.
En de echt hele foute hadden een ondermouwtje in een contrasterende kleur gaas die je er dan overheen vouwde.
Uiteraard had ik die foutste shirts.
Alle kaarsjes branden.
Ga eens op de bank liggen!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wel genoeg meegemaakt.
Ga ik verder niet op in.
Dat heb ik al genoeg gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga eens op de bank liggen!
Hoe herinnert u uw jeugd? Heeft een bepaalde sterke emotie bij de herinnering aan een bepaalde gebeurtenis?
Korte tijd later kreeg je ook nog een periode van gaashemden die je over je T-shirt droeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Copycat het volgende:
Baretta-shirts, noemden wij die shirts met kapmouwtjes. Naar die stoere politieman.
En de echt hele foute hadden een ondermouwtje in een contrasterende kleur gaas die je er dan overheen vouwde.
Uiteraard had ik die foutste shirts.
Ik had altijd kerk! Maar dat is niet zo goed voor alle dames hier in huis!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik steek een wierookje aan, dat kan toch ook?
ik heb Vannille
die is lekker
Op de bank liggen? Ik ook, ik heb er zelfs mijn beroep van gemaakt!quote:
Heb jij zoveel dames in huis dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had altijd kerk! Maar dat is niet zo goed voor alle dames hier in huis!
Nee, op die praatstoel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op de bank liggen? Ik ook, ik heb er zelfs mijn beroep van gemaakt!
3!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij zoveel dames in huis dan?
je hebt zeker twee kattenvrouwtjesquote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3!![]()
En ze liggen alle drie op de bank!
Beter dan op de biechtstoel zitten!quote:
Dat is mij niet bijgebleven.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Korte tijd later kreeg je ook nog een periode van gaashemden die je over je T-shirt droeg.
Nahquote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is mij niet bijgebleven.
Wel een gaashempje over je beha en boven je navel en dan met heel veel kettingen met kruizen en spiegeltjes en zulks. En met je haar vol scheerschuim en lak. De Borderline-periode, zeg maar.
Maar ik denk niet dat jij daar aan hebt meegedaan ...
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel een gaashempje over je beha en boven je navel en dan met heel veel kettingen met kruizen en spiegeltjes en zulks. En met je haar vol scheerschuim en lak. De Borderline-periode, zeg maar.
zo dusquote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepquote:
Dat staat in mijn uitvaart top drie.quote:
die gedachte had ik er niet echt bij...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat staat in mijn uitvaart top drie.
Vanaf de eerste keer dat ik het hoorde al zo'n beetje.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die gedachte had ik er niet echt bij...
gewoon mooi...
sou zo op een tegeltje kennequote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
Anderen kennen is intelligentie, jezelf kennen is ware wijsheid.
Tenminste, dat vond Lao Tse
Maar goed dat ze twee nummer kiezen..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat staat in mijn uitvaart top drie.
Lao leek mij nog niet zo gekquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
Je weet niet op welke plaats dit nummer staat ... of wat de andere twee zijn ...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Soury het volgende:
Maar goed dat ze twee nummer kiezen..
ow... ik wil daar niet over nadenkenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet niet op welke plaats dit nummer staat ... of wat de andere twee zijn ...
Dat is wel naar mijn zin geformuleerd. Door wat je meemaakt leer je jezelf steeds beter kennen, of wacht, is het mogelijk dat je jezelf beter leert kennen en zodoende kunnen prioriteiten verschuiven en/of de betekenis van "het goed voor elkaar te hebben" nogal veranderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
Nog maar vijf maand!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
NIet dat het veel uitmaakt, maar als je denkt dat je veel hebt meegemaakt, dan kan het altijd nog weer anders of meer, of etc. Persoonlijk denk ik dan ook dat je nooit uitgeleerd bent.
Eén ding staat vast, Dementor, hoe wijsneuzig hij soms ook kan zijn, maakt binnen zeven maanden een bevalling mee van zijn eigen kind, dat heb ik, noch de Kardinaal, noch Fann meegemaakt. En volgens mij heeft dat wel aardig impact, getuige de vaak veranderende houding van een pa na het verkrijgen van nageslacht.
Nou zit ik aan de gluhwijn gaan jullie ineens heel diepzinnigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel naar mijn zin geformuleerd. Door wat je meemaakt leer je jezelf steeds beter kennen, of wacht, is het mogelijk dat je jezelf beter leert kennen en zodoende kunnen prioriteiten verschuiven en/of de betekenis van "het goed voor elkaar te hebben" nogal veranderen.
Of zoiets. Denk ik. Nou ja.
En de mijn kinderen bij mijn ex dan? Die zijn afgedaald vanuit de hemelpoort?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
NIet dat het veel uitmaakt, maar als je denkt dat je veel hebt meegemaakt, dan kan het altijd nog weer anders of meer, of etc. Persoonlijk denk ik dan ook dat je nooit uitgeleerd bent.
Eén ding staat vast, Dementor, hoe wijsneuzig hij soms ook kan zijn, maakt binnen zeven maanden een bevalling mee van zijn eigen kind, dat heb ik, noch de Kardinaal, noch Fann meegemaakt. En volgens mij heeft dat wel aardig impact, getuige de vaak veranderende houding van een pa na het verkrijgen van nageslacht.
vertel !quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En een wijsneus, dat is ie zeker.
quote:
Heb jij kinderen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de mijn kinderen bij mijn ex dan? Die zijn afgedaald vanuit de hemelpoort?
Jij hebt kinderen? Daar hoor ik je nooit overquote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de mijn kinderen bij mijn ex dan? Die zijn afgedaald vanuit de hemelpoort?
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel naar mijn zin geformuleerd. Door wat je meemaakt leer je jezelf steeds beter kennen, of wacht, is het mogelijk dat je jezelf beter leert kennen en zodoende kunnen prioriteiten verschuiven en/of de betekenis van "het goed voor elkaar te hebben" nogal veranderen.
zit je de boel weer op het verkeerde been te zetten !quote:Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, daar hoor je mij ook nooit over. De huidige papa weet niet dat er een andere biologische papa is.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zit je de boel weer op het verkeerde been te zetten !
godverik zal al helemaal rechtop
Je kent hem tochquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zit je de boel weer op het verkeerde been te zetten !
godverik zal al helemaal rechtop
Misschien op het eerste gezichtquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet echt geschikt voor op een tegeltje, hè?
Ik denk ook zoiets. Daarom blijf ik altijd alle opties openhouden.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
nee ...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
http://www.bcc.nl/product/binatone-homesurf-8
heeft iemand hier verstand van, is het iets dat ik bv naar bed mee kan slepen en als ik op de bank zit.
Ik vind Ego quoque nescio quid hic scriptum est toch nog altijd de mooiste voor een tegeltje aan de wand.quote:
Wat is het voor iets?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand hier verstand van, is het iets dat ik bv naar bed mee kan slepen en als ik op de bank zit.
Ja, dat is een tablet, net als een iPad is. Dus die kan je heel makkelijk meeslepen. Draadloos, muisloos en toetsenbordloos. Maar wat deze precies wel of niet kan, weet ik ook niet echt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
Mijn Latijn is roestig, wat betekent dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Ego quoque nescio quid hic scriptum est toch nog altijd de mooiste voor een tegeltje aan de wand.
Die gaat niet op.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind Ego quoque nescio quid hic scriptum est toch nog altijd de mooiste voor een tegeltje aan de wand.
kan ik er ook gewoon mee op FOK enzo staat wel youtoepfilmpje maar wordt er niet wijzer van, gaat me er gewoon om wil iets wat ik erbij kan hebben, maar wil geen laptop kopen dat is me weer te duur, dit kost maar 179 euro en dat heb ik nog wel ergens liggen in een la.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is een tablet, net als een iPad is. Dus die kan je heel makkelijk meeslepen. Draadloos, muisloos en toetsenbordloos. Maar wat deze precies wel of niet kan, weet ik ook niet echt.
Ik weet niet wat hier(op) geschreven is.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Latijn is roestig, wat betekent dat?
Netbook heks! Heb ik ook! Werkt prima!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ik er ook gewoon mee op FOK enzo staat wel youtoepfilmpje maar wordt er niet wijzer van, gaat me er gewoon om wil iets wat ik erbij kan hebben, maar wil geen laptop kopen dat is me weer te duur, dit kost maar 179 euro en dat heb ik nog wel ergens liggen in een la.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lijkt mij, als je niet teveel wil typen, een prima ding Heks
Ik ken ook zoveel mensen die het 15 jaar geleden naar eigen zeggen zo goed voor elkaar hadden. Ik hoop dat Dementor meer inzicht heeft dan die types destijds.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets. Daarom blijf ik altijd alle opties openhouden.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Latijn is roestig, wat betekent dat?
Dat dus!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier(op) geschreven is.
"Het goed voor elkaar hebben" heeft in iedere levensfase een andere betekenis. Als hij dat nu vindt, dan is dat zo, toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken ook zoveel mensen die het 15 jaar geleden naar eigen zeggen zo goed voor elkaar hadden. Ik hoop dat Dementor meer inzicht heeft dan die types destijds.
Er zit natuurlijk ook een vorm van eerlijkheid/kwetsbaarheid in. Durf je jezelf daadwerkelijk te kennen, daarvoor moet je wellicht bepaalde zaken erkennen/bekennen.......quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets. Daarom blijf ik altijd alle opties openhouden.
Misschien komen er nog een stuk of vier keerpuntenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij was dat keerpunt op mijn 23e van koning tot nar in een paar maanden.
Nar zijn heeft een voordeel, hij mag heel veel ongestraft tegen de koning zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij was dat keerpunt op mijn 23e van koning tot nar in een paar maanden.
Het is zijn waarheid, dat is zeker. Of het klopt ... eigenlijk geeft Jian in de post onder de jouwe daarop al een goed voorschotje.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Het goed voor elkaar hebben" heeft in iedere levensfase een andere betekenis. Als hij dat nu vindt, dan is dat zo, toch?
Dat is de grootste crux, denk ik. Jezelf tegenkomen kan soms enorm pijnlijk zijn. Dat ga je niet zo snel moedwillig aan en dan is een al dan niet tijdelijk innerlijk leugentje om bestwil een heel menselijke reactie.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
Er zit natuurlijk ook een vorm van eerlijkheid/kwetsbaarheid in. Durf je jezelf daadwerkelijk te kennen, daarvoor moet je wellicht bepaalde zaken erkennen/bekennen.......
Het is een gevoel, niet het verkeren in een bepaalde situatie (al denken veel mensen dat wel waardoor bij het veranderen van een bepaalde situatie het gevoel ook vaak omslaat) , dus wat dat betreft heb je naar mijn mening helemaal gelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Het goed voor elkaar hebben" heeft in iedere levensfase een andere betekenis. Als hij dat nu vindt, dan is dat zo, toch?
En ook dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: ik weet wel dat ik op de leeftijd die Dementor nu heeft een enorme hekel had aan mensen die het allemaal wel beter wisten omdat ze ouder waren. Ik heb me voorgenomen niet zo iemand te worden dus genoeg erover. Ik zeg altijd maar zo: 10 jaar ervaring betekent helemaal niets, je kunt het namelijk ook 10 jaar fout gedaan hebben
Denk het wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kweetniet hoor, ik leef zo'n beetje met de dag eigenlijk
ik hem wel geleerd dat je het leven toch niet kan ''plannen''
maar ik ben Happy![]()
ik weet niet of dat hetzelfde is als ''het goed voor elkaar hebben''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |