Mafkees!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alleen mensen die misselijk zijn
Zo zo, jij durftquote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef Stuart het volgende:
Vandaag nog wel [..] een dagkaart voor de trein gehaald.
Ja, het is een rechtstreekse trein dus ik hoop het te kunnen proberen morgenquote:
Ik ben altijd 's ochtends misselijkquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alleen mensen die misselijk zijn
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben altijd 's ochtends misselijk
Al een jaar of 3 danquote:
Dat is nog eens een donderdagmiddagopenbaringquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Al een jaar of 3 dan
OMG, ik krijg anderhalve olifant
al moet je tegenwoordig toch best creatief zijn wil je nog een "eerste keer" meemaken..quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef Barretje80 het volgende:
al moet je tegenwoordig toch best creatief zijn wil je nog een "eerste keer" meemaken..
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die halve olifant
Of gewoon zorgen dat je als eerste bentquote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
al moet je tegenwoordig toch best creatief zijn wil je nog een "eerste keer" meemaken..
elke eerste keer is relatief...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaar dat je in Blijdorp gaat wonenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Al een jaar of 3 dan
OMG, ik krijg anderhalve olifant
mja.. maar de meeste dingen zijn al een keer gedaan.. dus iets bedenken wat nog niemand anders gedaan heeft.. dat moet OF heeel gevaarlijk OF heel smerig OF onmogelijk zijn..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je als eerste bent
"dit is de eerste tweede keer"quote:Op donderdag 23 december 2010 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
elke eerste keer is relatief...
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar de meeste dingen zijn al een keer gedaan.. dus iets bedenken wat nog niemand anders gedaan heeft.. dat moet OF heeel gevaarlijk OF heel smerig OF onmogelijk zijn..
Anders ik wel!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die halve olifant
Ik ook niet en morgen zelfs tot 18:00 bah zo geen zin.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
He bah, nog maar 2 uur en heb nu geen zin meer in werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |