Is dat een objectieve mening?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar deadmau5 weet tenminste wel hoe hij zijn beroep moet uitoefenen.
Kennelijk zijn er genoeg mensen die hem wel kunnen pruimen, dus laar Giel maar schuiven.quote:Giel Beelen wordt gehypet door de VARA. Bij de wereld draait door zit hij ook altijd als een natte drol aan tafel. Nooit een zinnige vraag en wel altijd komen met één of andere kutplaat.
Gerard Ekdom, dat is nou een echte radio-dj. En die gast komt nog aardig over ook.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Zolcon het volgende:
Ik kan ook heel positief zijn. Gerard Ekdom is top. Coen kan ik ook waarderen als dj!
Deze hele actie is geweldig, alleen elke keer als giel is dan denk ik toch... ik kijk later wel weer
Na de SR luister ik wel weer naar Edwin Evers, is beter te pruimen in de ochtend.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Zolcon het volgende:
Ik kan ook heel positief zijn. Gerard Ekdom is top. Coen kan ik ook waarderen als dj!
Deze hele actie is geweldig, alleen elke keer als giel is dan denk ik toch... ik kijk later wel weer
Gelukkig maar!!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Zolcon het volgende:
Ik dus ook....gevoel alsof hij er eigenlijk al een beetje klaar mee is.quote:
welke?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:13 schreef dasorakel het volgende:
zooo k heb er maar weer 1 aangevraagd
Het klonk ook lekker tijdens de beschrijving.quote:
leiden volgend jaar deerne... maar jaar erop mag ie wat mij betreft ook naar amersfoortquote:Op donderdag 23 december 2010 10:16 schreef Roguee het volgende:
Beter komt dat huis volgend jaar naar Amersfoort
Je weet toch dat de locatie voor 2011 al bekend is he?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:16 schreef Roguee het volgende:
Beter komt dat huis volgend jaar naar Amersfoort
Oh shit is dat al bekend? My bad. 2012 danquote:Op donderdag 23 december 2010 10:17 schreef dasorakel het volgende:
[..]
leiden volgend jaar deerne... maar jaar erop mag ie wat mij betreft ook naar amersfoort
die heb ik gisteren al bekend gemaakt. t word scherpenzeelquote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef Roguee het volgende:
[..]
Oh shit is dat al bekend? My bad. 2012 dan
Ook goed, kan ik alsnog op de fiets heenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef dasorakel het volgende:
[..]
die heb ik gisteren al bekend gemaakt. t word scherpenzeel
Waar? Is dat in Nederland?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Sittard-Geleen wou hem idd ookquote:
Ik zeg lobbyenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ook goed, kan ik alsnog op de fiets heen
Oja gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik zeg lobbyenOp zondag zwarte kousen jagen
Zondag morgen om 0800 Black Metal over het kerkplein denderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik zeg lobbyenOp zondag zwarte kousen jagen
naaaah zeg....elke ochtend beginnen met lees je bijbel bid elke dag en psalm 43 ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Oja gezelligdan toch maar Amersfoort
Ja, daar lopen minder zwarte kousen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Oja gezelligdan toch maar Amersfoort
uhuh en jovink en de voederbietels met gvdquote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zondag morgen om 0800 Black Metal over het kerkplein denderen.
Ehm..ja! daar is de verhouding in ieder geval beterquote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, daar lopen minder zwarte kousen.
Sja daar heb je ook nog grote kolonies met asocialen e.d.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ehm..ja! daar is de verhouding in ieder geval beter
En iedereen aan het bier.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef dasorakel het volgende:
[..]
uhuh en jovink en de voederbietels met gvd
Ja dat is zeker zo! Uit ervaring..quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Sja daar heb je ook nog grote kolonies met asocialen e.d.
Vraag dat maar aan de zwarte kousen. Bier en zondag schijnen ze problemen mee te hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef dasorakel het volgende:
[..]
uhuh... en wat is daar mis mee?
ja, vaak zat er gevoetbald... en heul af en toe de stad in daarquote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo! Uit ervaring..
Wel natuurlijk.quote:
Februari...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachten, komt waarschijnlijk binnenkort nieuwe.
Ik woon in de stad en het is elk weekend weer raakquote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ja, vaak zat er gevoetbald... en heul af en toe de stad in daar
Bij maar een beetje zon zitten de terrassen vol hoor, ook op de dag des heresquote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de zwarte kousen. Bier en zondag schijnen ze problemen mee te hebben.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat er goedkopere alternatieve zijn.
wat is het verschil met die van nu dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Februari...
Maar daarna komt er ook weer een nieuwe en daarna...
Nee. Dat zijn geen volwaardige alternatieven.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat er goedkopere alternatieve zijn.
hmmz ja.. ik moet wel zeggen.. bij mij zijn van de week mn ruiten onder de eieren gegooid,, en dat hier in t dorp :Squote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik woon in de stad en het is elk weekend weer raak![]()
Misschien toch niet zo'n goed idee dat glazen huis hier midden in de stad
Geen idee welke precies, maar bijna elke computer fabrikant heeft wel een tablet tegenwoordig. Hadden ze al, maar ja.quote:
Oei...stiekem op zondag bier gedronken toevallig?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:27 schreef dasorakel het volgende:
[..]
hmmz ja.. ik moet wel zeggen.. bij mij zijn van de week mn ruiten onder de eieren gegooid,, en dat hier in t dorp :S
Nee, maar die 3FM karikatuur op canvas is wel erg vetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef Roguee het volgende:
Doet iemand hier mee aan de 3FM veiling? Ergens op geboden?
Nee, geen geld dit jaar.Wellicht volgend jaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef Roguee het volgende:
De meeste halen het in de verste verte niet bij een iPad. Qua bediening, gebruiksgemak, aanbod van apps enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee welke precies, maar bijna elke computer fabrikant heeft wel een tablet tegenwoordig. Hadden ze al, maar ja.
De NotionInk Adam is de eerste echte concurrent.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste halen het in de verste verte niet bij een iPad. Qua bediening, gebruiksgemak, aanbod van apps enz.
Dan ga je voor de echte.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste halen het in de verste verte niet bij een iPad. Qua bediening, gebruiksgemak, aanbod van apps enz.
haha zou dat t zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef Roguee het volgende:
[..]
Oei...stiekem op zondag bier gedronken toevallig?
Camera, USB-aansluiting, andere memory & processor, WiFi printer-mogelijkhedenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat is het verschil met die van nu dan?
Wifi printen kan nu al.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Camera, USB-aansluiting, andere memory & processor, WiFi printer-mogelijkheden
Nooit van gehoord, dus moet 't nog zien. Er kan weinig tippen aan iOS.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De NotionInk Adam is de eerste echte concurrent.
Ja zag je net ook al effe, toen dacht ik al dat het haar was.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef Swomp het volgende:
Ey, dat is die headphone chick Earphonegirl
www.notionink.comquote:Op donderdag 23 december 2010 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, dus moet 't nog zien. Er kan weinig tippen aan iOS.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef Roguee het volgende:
Staan veel leuke dingen bij de veiling maar ook hier helaas geen geld
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef Roguee het volgende:
welke chick is dat? Van die muis bij dwdd?
jaquote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef Roguee het volgende:
welke chick is dat? Van die muis bij dwdd?
Ik heb geboden op dit schilderij, ¤ 400 had ik geboden.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef Roguee het volgende:
giel!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is zo vet
Link
Ik doe het voor de helft...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:36 schreef Roguee het volgende:
Zelf leek de rondleiding van prinses Margriet me wel wat, maar ja die prijs....
PM me even...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:38 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ok waar kan ik de 2275 euro naar overmaken?
Ze zeggen van wel, maar het zou zo maar een reservebal kunnen zijn...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef Swomp het volgende:
Die Officiële wedstrijdbal WK Finale Nederland - Spanje, is toch niet een van de ballen waar echt mee gespeeld is neem ik aan ?
Dat vraag ik me dus ook net af!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef Swomp het volgende:
Die Officiële wedstrijdbal WK Finale Nederland - Spanje, is toch niet een van de ballen waar echt mee gespeeld is neem ik aan ?
Ik zei het net ook al, dom wijfquote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zag je net ook al effe, toen dacht ik al dat het haar was.
Ze gebruiken er zoveel bij zo'n wedstrijd.. gaat hij over de boarding krijgen de spelers een andere bal dus. Kan ook makkelijk een neppe zijn (niet finale)quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef Swomp het volgende:
quote:
Je was me net voorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze gebruiken er zoveel bij zo'n wedstrijd.. gaat hij over de boarding krijgen de spelers een andere bal dus.
Dit ja. Ik geloof dat er iets van 22 wedstrijdballen waren voor de finale. Wil niet zeggen, dat er met alle gespeeld is.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar het zou zo maar een reservebal kunnen zijn...
Gemistquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
Whehe, dat was even een leuke inkijk!
http://earphonegirl.blogspot.com/quote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gemist
Dat blondje met die bril en koptelefoon, look at me im artsyyyy im smartz
Aarrgh jeuk!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://earphonegirl.blogspot.com/![]()
earphonegirl.attentionwhore.comquote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah dat is balen. En kan je thuis lekker alles terug zitten lezen hierquote:Op donderdag 23 december 2010 10:43 schreef dasorakel het volgende:
kut!! k heb cursus zo... kan ik geen sr luisteren
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef alors het volgende:
EEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN MUIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS MEEEEEEEEEENNNSSEEEEEEEEENNNNNNNNNNN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KIJK NAAAAAAAR MIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ PLEEEAAAAAAAASSSEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
haha nee dat gaat deze jongen niet doen... beetje veel van t goeie denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ah dat is balen. En kan je thuis lekker alles terug zitten lezen hier
haha ja gaat ook zo snel. Succes dan maar met je cursus!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:45 schreef dasorakel het volgende:
[..]
haha nee dat gaat deze jongen niet doen... beetje veel van t goeie denk ik
dank je.. eerst nog ff langs keukenboer...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
haha ja gaat ook zo snel. Succes dan maar met je cursus!
Apart is never goodquote:Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Annemieke is van dichtbij best wel apart.
X-benen, putlucht uit d'r bek of gewoon een konijnenbek?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Annemieke is van dichtbij best wel apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucillequote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Pino112 het volgende:
Haha, goed afgesloten dat overzicht
Tranenmomentje. En een goed nummer.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:49 schreef Roguee het volgende:
Ah dat verhaal over die overleden muzikant, lief van ze.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:51 schreef Geo3kant het volgende:
Gerard is baas
Weet je wat mijn moeder net zegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt ze: "Je ging weer veel te laat naar bed het was al half twee!"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Toen ging je de kat eten geven toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder net zegt?
Zegt ze: "Je ging weer veel te laat naar bed het was al half twee!"
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Toen ging je de kat eten geven toch?
Hahahaquote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder net zegt?
Zegt ze: "Je ging weer veel te laat naar bed het was al half twee!"
Pardon?quote:
Schoolquote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja nu ga ik nog even een uur naar school![]()
Op het laatst het gezicht van die vriend van hem ...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Swomp het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_videonieuws/5348580
Veel plezier.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ja echt respect, Coen doet ook zeer respectvol.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Op het laatst het gezicht van die vriend van hem ...![]()
Respect voor deze mannen !
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef Blistering het volgende:
Is er toevallig ergens te zien welke platen er allemaal gedraaid zijn?
Awesome! Thanksquote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ga !
Ik zie jullie straks wel weer
Hoop dat ze je langer houden , oude spijbelaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ga !
Ik zie jullie straks wel weer
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:06 schreef StephanL het volgende:
Headphone meisjes staat maar een beetje te staan bij de brievenbus
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:06 schreef StephanL het volgende:
Headphone meisjes staat maar een beetje te staan bij de brievenbus
Dat mag.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dan alsnog die headpones op lol
Vergeet haar kekke bril niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dan nog die headpones op lol
Boeit me niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vergeet haar kekke bril niet.
Ze bestaan nog steeds hoor, treden nog steeds op.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook nooit meer wat van gehoord
Misschien is ze wel iets voor die Pauwl Rabbering.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vergeet haar kekke bril niet.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze bestaan nog steeds hoor, treden nog steeds op.
Nou, dat krast lekker in bed.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel iets voor die Pauwl Rabbering.
Hits.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Dat blijkt
.
Helaas geen hits meer die je op 3FM voorbij hoort komen. Aanraders?
dan staan we straks ongetwijfeld weer wijd openquote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Karton is ook weer in huis, zo te zien.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Hits.! Dude. Echt. Alsof er niets buiten 'hits' is.
Sowieso, radio.Het is dat ik gedwongen wordt om te luisteren hier op mn werk.
Owjaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
dan staan we straks ongetwijfeld weer wijd open
quote:Op donderdag 23 december 2010 06:37 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
The Caravan Of Love van The Housemartins nu op de radio.
Wie kwam als solist voort uit de Housemartins?
Ik gebruik daar last.fm voor. Gewoon de recommendations 'kopen'.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Mee eens, maar 't is vaak (niet altijd) wel een manier om met nieuwe nummers in aanraking te komen
. Vandaar
.
Paul Heating?quote:
Norman Cook werkt onder meer dan 5 namenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
= Fatboy Slim.
De cirkel is rond...
En Coen en Giel en Eric.quote:
Yep.quote:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audionieuws/5348252quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Zolcon het volgende:
reportage gemist. staat ie op internet?
dank je welke is het?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audionieuws/5348252
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet veel van Lucille meegekregen maar ze was best tof toch?
En er komt een pak sneeuw aan
Ik ga vanavond weer live kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |