een stukje van de bassline hebben ze gesampled ja, daarna hebben ze het wel door een filter gehaald. Meer?quote:
Denk niet dat ze het gesampled hebben. Lijkt mij ook erg lastig samplen doordat er nog meer geluiden zijn die je haast niet eruit kan filteren. Zal vast en zeker opnieuw ingespeeld zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Outlined het volgende:
[..]
een stukje van de bassline hebben ze gesampled ja, daarna hebben ze het wel door een filter gehaald. Meer?
MARRS - "Pump Up the Volume" is een goeie kanshebber alhoewel ik niet alles hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef Rivalo het volgende:
Nu wil ik weten werk nummer de meeste samples bevat.
Zal wel een nummer van the Prodigy zijn maar ik ben benieuwt of hier iemand overheen gaat.
Bestaat alleen uit samples, wel goed gedaan trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef Outlined het volgende:
[..]
MARRS - "Pump Up the Volume" is een goeie kanshebber alhoewel ik niet alles hoor
http://www.whosampled.com/artist/M%7CA%7CR%7CR%7CS/
is niet waar, hij heeft zelf drums toegevoegd (daardoor klinken die beats van de prodigy altijd zo vet, hij mixt gesamplede beats met geprogrammeerde beats) en als het goed is is de synth zelf ingespeeld. De zangeres is ook 'nieuw' maar -toegegeven- wel geïnspireerd op een ander nummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bestaat alleen uit samples, wel goed gedaan trouwens.
Ja klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef Outlined het volgende:
[..]
is niet waar, hij heeft zelf drums toegevoegd (daardoor klinken die beats van de prodigy altijd zo vet, hij mixt gesamplede beats met geprogrammeerde beats) en als het goed is is de synth zelf ingespeeld.
haha die belinda carlisle klinkt vet in de reversequote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef Outlined het volgende:
Skip naar 5:51 en luister even door, top gedaan door Orbital.
Reacties zijn uitgeschakeld? Andere video? Wil ze wel eens lezen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef Outlined het volgende:
Vengaboys, kansloosVond het al moeilijk te geloven dat Wessel van Diepen alles zelf maakte maar vanzelfsprekend gesampled dus
Lijkt me moeilijk om, als je dit in Discogs invoert, want ze staan er tussen, objectief te blijven
meer dan de helft van de reacties op die video is trouwens negatief, terwijl het toch vol zit met swingende vrouwen in minimale kleding, weegt blijkbaar niet op tegen de afgrijselijke muziek
quote:Party time!
Look!
I can see it...
We're almost there.
Uranus is so pretty!
It feels like home.
Misschien het werk van Girl Talk? Deze artiest gebruikte 372 samples voor zijn laatste album van 12 tracks.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef Rivalo het volgende:
Nu wil ik weten werk nummer de meeste samples bevat.
Zal wel een nummer van the Prodigy zijn maar ik ben benieuwt of hier iemand overheen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |