quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ow ja joh? Van de Winstons? Goh, dat wist ik niet. Heel goed van je dat je mijn spelfout even rechtzet voor de archieven. Bedankt!
wachttijd is zo'n 10 a 14 dagen dacht ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef Yorrit het volgende:
ben wat dingetjes aan het toevoegen.. hoop dat ze er snel op komen
Eitje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Outlined het volgende:
Nu toch echt tijd voor een quiz vraagje. Welke Britse groep had in de jaren 90 een grote hit met een nummer dat toch wel zeer zwaar geïnspireerd was op onderstaand nummer?
goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef GloomySundae het volgende:
[..]
Eitje.
Stereo MC's, Connected
een stukje van de bassline hebben ze gesampled ja, daarna hebben ze het wel door een filter gehaald. Meer?quote:
Denk niet dat ze het gesampled hebben. Lijkt mij ook erg lastig samplen doordat er nog meer geluiden zijn die je haast niet eruit kan filteren. Zal vast en zeker opnieuw ingespeeld zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Outlined het volgende:
[..]
een stukje van de bassline hebben ze gesampled ja, daarna hebben ze het wel door een filter gehaald. Meer?
MARRS - "Pump Up the Volume" is een goeie kanshebber alhoewel ik niet alles hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef Rivalo het volgende:
Nu wil ik weten werk nummer de meeste samples bevat.
Zal wel een nummer van the Prodigy zijn maar ik ben benieuwt of hier iemand overheen gaat.
Bestaat alleen uit samples, wel goed gedaan trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef Outlined het volgende:
[..]
MARRS - "Pump Up the Volume" is een goeie kanshebber alhoewel ik niet alles hoor
http://www.whosampled.com/artist/M%7CA%7CR%7CR%7CS/
is niet waar, hij heeft zelf drums toegevoegd (daardoor klinken die beats van de prodigy altijd zo vet, hij mixt gesamplede beats met geprogrammeerde beats) en als het goed is is de synth zelf ingespeeld. De zangeres is ook 'nieuw' maar -toegegeven- wel geïnspireerd op een ander nummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bestaat alleen uit samples, wel goed gedaan trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |