quote:Op donderdag 23 december 2010 05:12 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit, maar toch een beetje aant stuiteren atmquote:Op donderdag 23 december 2010 05:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis dat ik nuchter ben anders stuiterd eik de hele kamer door
Nja, tis meer dat ik geen bh meer aan heb, want al omgekleed. Dat doet zeer zegmaar als ik nu ga stuiterenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis dat ik nuchter ben anders stuiterd eik de hele kamer door
*STAMP*STAMP*STAMP*STAMP*STAMP*STAMP*STAMP*STAMP*quote:Op donderdag 23 december 2010 05:12 schreef heloef het volgende:
Laat het stoppen mijn hoofd, mijn hoofd!
bouncing boobsquote:Op donderdag 23 december 2010 05:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, tis meer dat ik geen bh meer aan heb, want al omgekleed. Dat doet zeer zegmaar als ik nu ga stuiteren
quote:Op donderdag 23 december 2010 05:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, tis meer dat ik geen bh meer aan heb, want al omgekleed. Dat doet zeer zegmaar als ik nu ga stuiteren
Hier hetzelfdequote:
Dat kunnen jullie best allemaal heel geil vinden enzo, maar ik zeg je, it fucking hurtsquote:
Niet doen dan meid, we kunnen het toch niet zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie best allemaal heel geil vinden enzo, maar ik zeg je, it fucking hurts
pets pets petsquote:Op donderdag 23 december 2010 05:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie best allemaal heel geil vinden enzo, maar ik zeg je, it fucking hurts
Onze blueballs ook, heb geen 1000 euro om over mexicaantje te mogenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, ik wilde zelf ook wel even stuiterenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet doen dan meid, we kunnen het toch niet zien.
had je mee moeten doen met lingo dan kon lucille nog wel grabbelenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onze blueballs ook, heb geen 1000 euro om over mexicaantje te mogen
Dito, ooit te horen gekregen dat je met 10xtc pillen nog niet zo hard kan gaan als ik met een fles drank op, ik herinner er me niks van, alleen groene bloed blaren op me tenenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:15 schreef Yurithemaster het volgende:
ze heeft wel gelijk als ik dronken ben hem ik altijd bergen energie
hier sneeuwd het ook weer sinds dagenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:16 schreef CindieY het volgende:
Ik zag trouwens net dat 't hier best wel gesneeuwd heeft al
Hier ookquote:Op donderdag 23 december 2010 05:16 schreef CindieY het volgende:
Ik zag trouwens net dat 't hier best wel gesneeuwd heeft al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |