Zou je niet denken he.quote:
aww je hebt je avond/nacht niet echt hequote:Op donderdag 23 december 2010 04:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
TERING INEENS EEN SMSJE WAAROM ZETTEN MENSEN HUN MOBIEL NIET OP STIL GODVERDOMME
EN zij slaapt rustig verder. ARGH.
Nope, big big surprise.quote:
Ja het boeit me nietquote:Op donderdag 23 december 2010 04:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meis, pm djkoelkast morgen evenDan gaan we (nja, ik betwijfel of ik hier ben morgen) jou even bewonderen
Postcount geil waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 04:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope, big big surprise.
[..]
Ja het boeit me nietmaar ik wilde het even kwijt.
jawel maar ik weet nu al dat als ik ga slapen, dat ik dan de hele tijd wakker lig en dat ik pas normaal slaap als zij uit mijn bed is en dat is morgenochtend pas. En i ksnap mensen gewoon niet die niet even een nacht zonder mobiel kunnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aww je hebt je avond niet echt he
Nah, denk 't niet.quote:
morgenochtend, dat is fucking 13 uur slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jawel maar ik weet nu al dat als ik ga slapen, dat ik dan de hele tijd wakker lig en dat ik pas normaal slaap als zij uit mijn bed is en dat is morgenochtend pas. En i ksnap mensen gewoon niet die niet even een nacht zonder mobiel kunnen.En ik vond het stom dat ze niet zo tof deed vandaag.
ja vandaag dusquote:Op donderdag 23 december 2010 05:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
morgenochtend, dat is fucking 13 uur slapen
Daar wordt je juist moe van!quote:Op donderdag 23 december 2010 05:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
morgenochtend, dat is fucking 13 uur slapen
Ghehe.quote:
ik zet mijn mobiel ook nooit op stil hoor als ik naar bed ga, gebruik hem altijd als wekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 04:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jawel maar ik weet nu al dat als ik ga slapen, dat ik dan de hele tijd wakker lig en dat ik pas normaal slaap als zij uit mijn bed is en dat is morgenochtend pas. En i ksnap mensen gewoon niet die niet even een nacht zonder mobiel kunnen.En ik vond het stom dat ze niet zo tof deed vandaag.
De meeste mobieltjes kun je toch op stil zetten en dan toch geluid krijgen van je wekker? Al mijn mobieltjes die ik gehad heb wel in ieder gevalquote:Op donderdag 23 december 2010 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zet mijn mobiel ook nooit op stil hoor als ik naar bed ga, gebruik hem altijd als wekker
Ik ook altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zet mijn mobiel ook nooit op stil hoor als ik naar bed ga, gebruik hem altijd als wekker
Jajaquote:
debestemoppen De Beste Moppenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:01 schreef Dagoduck het volgende:
LucilleWerner Lucille Werner
Help me, stort nu even in #sr10 ...
Ja i kook maar de meeste telefoons fixen dat ook als dat ding uitstaat of op stil.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja dit kan, zelfs op mijn ding die niet fancy genoeg is voor Shazamquote:Op donderdag 23 december 2010 05:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste mobieltjes kun je toch op stil zetten en dan toch geluid krijgen van je wekker? Al mijn mobieltjes die ik gehad heb wel in ieder geval
Inderdaad.quote:
Net doen alsof haar leven interessant isquote:Op donderdag 23 december 2010 05:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja i kook maar de meeste telefoons fixen dat ook als dat ding uitstaat of op stil.Maar zij is zon'persoon van 'ja maar als er wat gebeurt wil ik het weten!" 1. ze slaapt er doorheen
en 2. wtf heb je daaraan
Tot morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens slapenHet was weer gezellig
Tot morgen
Nog een uurtje man, kom op!quote:Op donderdag 23 december 2010 05:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot morgen
quote:Op donderdag 23 december 2010 05:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot morgen
Weltrustenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot morgen
maak haar wakker, ze wilt het immers weten, kan jij lekker slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja i kook maar de meeste telefoons fixen dat ook als dat ding uitstaat of op stil.Maar zij is zon'persoon van 'ja maar als er wat gebeurt wil ik het weten!" 1. ze slaapt er doorheen
en 2. wtf heb je daaraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |