netjesquote:
Sinds dat ik op mezelf woon heb ik 2e Kerstdag en 2e Paasdag altijd flink uitgehaald qua kookkunsten voor moeder en broertje.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar met kerst bij onze zoon gegeten, was echt subliem, en we bleven slapen dus ik kon ook lekker wijn drinken.
Mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja zoiets. Weer een waardeloze nacht gehad![]()
Maar: done!
En de SC verwijderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi![]()
En nu nog mij even bij KL zetten en Esses bij Kmar, en hij is volledig ( Die Rave is niet vooruit te branden)
Olanzapine kan helpen voor de nachtrust ( ik lijk soms wel een apotheek )
Thx.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag anders al redelijk wat goeds gedaan
Dit jaar gaan we gourmetten, met dit weer is het beter thuis te blijven.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sinds dat ik op mezelf woon heb ik 2e Kerstdag en 2e Paasdag altijd flink uitgehaald qua kookkunsten voor moeder en broertje.
Nu met ER ben ik bevorderd tot 1e Kerstdag
Welterustenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx.
Lotusss, you have the Con!
Weltrusten.
Slaap lekker Cobra!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx.
Lotusss, you have the Con!
Weltrusten.
Ow? Is dat niet plug&play en gaan met die banaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef m.k het volgende:
[..]
netjeswel ff alles lezen over hoe je hem perfect moet laten draaien
Dat is ook erg leuk en lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we gourmetten, met dit weer is het beter thuis te blijven.
Moeders en broertje wonen een halve km verderop, dus een wereldreis is het nietquote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we gourmetten, met dit weer is het beter thuis te blijven.
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sinds dat ik op mezelf woon heb ik 2e Kerstdag en 2e Paasdag altijd flink uitgehaald qua kookkunsten voor moeder en broertje.
Nu met ER ben ik bevorderd tot 1e Kerstdag
Ik heb het even opgezocht, dat ziet er erg lekker uit zeg, leverpastei, ossenhaas, beiden erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is ook erg leuk en lekker
Lotusss gaat beef Wellington maken, nog nooit gegeten
Heb zelf in een apotheek gewerkt en een Informatorium Medicamentorum thuis.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi![]()
En nu nog mij even bij KL zetten en Esses bij Kmar, en hij is volledig ( Die Rave is niet vooruit te branden)
Olanzapine kan helpen voor de nachtrust ( ik lijk soms wel een apotheek )
Ik doe het zonder leverpastei, maar met paddenstoelenmelange en wat serranoham of parmaham!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, dat ziet er erg lekker uit zeg, leverpastei, ossenhaas, beiden erg aantrekkelijk.
Wat leuk van jequote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hehe, wij hebben van de week ons kerstinkopen al gedaan, ik schrok van de rekening.
Kwam op iets van 115 euro uit.
* Vronsky trakteert dit jaar z'n ouders op een kerstdiner door de rekening te betalen en het ook zelf te koken.
Beetje als bedankje dat ze altijd voor me klaar hebben gestaan.
Klinkt allemaal lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe het zonder leverpastei, maar met paddenstoelenmelange en wat serranoham of parmaham!
Gaan wij vanavond doen, zou je BIJNA uitnodigen (Maar het is al zo druk hier vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Gourmetten wil ik eigenlijk ook nog wel eens doen, dat is zooooooo lang geleden dat ik dat gedaan heb
Hahaha, dank jequote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaan wij vanavond doen, zou je BIJNA uitnodigen (Maar het is al zo druk hier vanavond, opa en oma's komen ook allemaal
)
kan je doen maar dan is ie over een half jaar niet meer zo snel als nieuw,quote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ow? Is dat niet plug&play en gaan met die banaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |