Maitje!!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Maitje het volgende:
Middag!
Werkdag zit er alweer op. En hoezo crisis! Gemiddelde uitgave per klant is 60 euro... Dat was vanochtend om 10 uur
Hehe, wij hebben van de week ons kerstinkopen al gedaan, ik schrok van de rekening.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Maitje het volgende:
Middag!
Werkdag zit er alweer op. En hoezo crisis! Gemiddelde uitgave per klant is 60 euro... Dat was vanochtend om 10 uur
En dan is de hoogte van de rekening niet belangrijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Vronsky het volgende:
* Vronsky trakteert dit jaar z'n ouders op een kerstdiner door de rekening te betalen en het ook zelf te koken.
Beetje als bedankje dat ze altijd voor me klaar hebben gestaan.
Grote kans dat de friettent dicht is met kerstmis, houd daar rekening mee!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hehe, wij hebben van de week ons kerstinkopen al gedaan, ik schrok van de rekening.
Kwam op iets van 115 euro uit.
* Vronsky trakteert dit jaar z'n ouders op een kerstdiner door de rekening te betalen en het ook zelf te koken.
Beetje als bedankje dat ze altijd voor me klaar hebben gestaan.
Ah, de aflossingquote:
Ben ik het mee eens,quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan is de hoogte van de rekening niet belangrijk.![]()
Ik kan goed kokenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Grote kans dat de friettent dicht is met kerstmis, houd daar rekening mee!
Goed idee! En donequote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Clan het volgende:
Een moderator, kijk! die kan dat topic van wie doet wat even opschonen en misschien tussen de 'vaste' topics hierboven zetten, hoeven we daar in de toekomst geen zorgen meer over te maken
Oepsquote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef m.k het volgende:
je hebt de verkeerde gedaan, al is dit ook eentje die wel sticky waardig is
Standaard reactie.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens,
M'n ouders vonden het alleen niet zo leuk "Zullen we anders de helft betalen?"
Ai, moet ik nog maar even je taken waarnemen mevrouw mod?quote:
Wij hebben vorig jaar met kerst bij onze zoon gegeten, was echt subliem, en we bleven slapen dus ik kon ook lekker wijn drinken.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens,
M'n ouders vonden het alleen niet zo leuk "Zullen we anders de helft betalen?"
[..]
Ik kan goed koken, vind het ook leuk.
nice, maar waarom 120? je wou toch alleen windows er op? welke versie trouwens? er zijn er nogal wat en een lettertje kan zo 100 euro verschil makenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef jankaas020 het volgende:
Beide zijn sticky waardig, imho.![]()
En m.k., ik ben voor de 120GB postville gegaan.
Jij hebt vandaag anders al redelijk wat goeds gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, moet ik nog maar even je taken waarnemen mevrouw mod?
Al wil ik eigenlijk wel gaan snurken.
Wat zei ik je Vronsky?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar met kerst bij onze zoon gegeten, was echt subliem, en we bleven slapen dus ik kon ook lekker wijn drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |