Ik kaats enkel terug..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
Jongens, jullie hebben denk ik een probleem. IK noem jullie relnichten en vervolgens beginnen jullie tegen elkaar te bekvechten?
Daarom noem ik het ook bekvechten ipv een grootschalig conflict.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kaats enkel terug..
Trouwens als je dit al bekvechten noemt belooft het nog wat..
Ik heb ze als 3 dikke boeken die dan weer uit drie sub-boeken bestaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha!!! Die had ik, was een driedelige serie, elk boek in een kleur van de NL vlag
Traangas is gewoon goed voor je op de lange termijn..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom noem ik het ook bekvechten ipv een grootschalig conflict.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kaats enkel terug..
Trouwens als je dit al bekvechten noemt belooft het nog wat..
Hier!! Pak aan!!quote:
Nee, traangas went. en geloof me, ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Traangas is gewoon goed voor je op de lange termijn..
Ook het braken?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, traangas went. en geloof me, ik spreek uit ervaring.
Kunnen jij en ER niet eens IRL afspreken, als jullie dat tenminste durven, en dit gedoe de wereld uithelpen?
Braakgas is een heel ander verhaal.quote:
Heh, echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit meegemaakt bij een oefening, hadden een paar het masker niet goed op, die kwamen brakend naar buiten. Dat was toen zo'n nieuw soort traangas waar je ook van ging braken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Braakgas is een heel ander verhaal.
Als ik in een ruimte een traangas tablet heb aangestoken sta ik daar soms zonder CBRN masker.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heh, echt?
Lijkt me wel apart om daar aan gewend te raken, heb je er dan gewoon geen last meer van of heel erg weinig?
Dat kan kloppen. Dat gas is een tijd binnen Defensie en Politie in gebruik geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit meegemaakt bij een oefening, hadden een paar het masker niet goed op, die kwamen brakend naar buiten. Dat was toen zo'n nieuw soort traangas waar je ook van ging braken.
Ik zie alleen maar een stukje onderlinge concurrentie tussen twee onderdelen wat er altijd al geweest is..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen jij en ER niet eens IRL afspreken, als jullie dat tenminste durven, en dit gedoe de wereld uithelpen?
Bahahaha, en dan heb je mensen voor je staan die half dood gaan vanwege de 1e keer traangas, sta jij daar doodleuk zonder maskerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik in een ruimte een traangas tablet heb aangestoken sta ik daar soms zonder CBRN masker.
Met meerdere afgestoken tabletten heb ik wel wat moeite.
Bij ons loopt zo'n afgestompte cbrn-goeroe rond die ik nog nooit met masker op heb gezien..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik in een ruimte een traangas tablet heb aangestoken sta ik daar soms zonder CBRN masker.
Met meerdere afgestoken tabletten heb ik wel wat moeite.
Ga jij nou maar eens dat Deffers doet wat topic in orde maken, anders krijg je het met mij aan de stokquote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een stukje onderlinge concurrentie tussen twee onderdelen wat er altijd al geweest is..
Bijna alles wat ik hier op dit forum zeg is met een dikke knipoog en zo wordt het door bijna iedereen opgevat, behalve door ene meneer Rommel.
Zoals wr gisteren door 5 man een goede grap was over lmb in de vlindertuin, waar hartelijk om werd gelachen zoals het altijd gebeurt als er een ander onderdeel dan de jouwe in de taai wordt getrapt.
Meneer Rommel komt online, ziet het, begint wild te blazen en vat het persoonlijk op als een aanval op hem waardoor ik het weer gedaan heb...
Zolang er zo gereageerd wordt loop ik met een grote grijns te genieten van zijn vage soort van frustratie..
En aan meetings heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen, ik zie het al voor me dat ik de rest van de avond aan het armpje drukken ben om Erwin keer op keer revanche te gunnen om te laten bewijzen dat hij het heus nog wel kan...
Zit er een bepaalde kleur plastic ring of stip op de bus?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Clan het volgende:
Ik heb hier nog een gasmasker liggen, met een filter, maar ik weet helemaal niet wat voor filter het is. Daarnaast is de filter volgens mij helemaal niet meer bruikbaar.
Correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bahahaha, en dan heb je mensen voor je staan die half dood gaan vanwege de 1e keer traangas, sta jij daar doodleuk zonder masker.
Dat lijke me echt geweldig om te zien!
Nope, ga zo eerst trainen, laat nu nog ff m'n lunch zakken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens dat Deffers doet wat topic in orde maken, anders krijg je het met mij aan de stok
Ik denk dat ik over een jaar of vijf ook geen masker meer nodig heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij ons loopt zo'n afgestompte cbrn-goeroe rond die ik nog nooit met masker op heb gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |