Daarom is het zo'n held.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:53 schreef heloef het volgende:
Gerard draait vooral wat de mensen buiten willen.
Zoals het ook hoort.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:53 schreef heloef het volgende:
Gerard draait vooral wat de mensen buiten willen.
Inderdaad want die willen stampplaten en die wil ik horen!quote:
En was er nog wat van gekomen?quote:Op donderdag 23 december 2010 02:54 schreef CindieY het volgende:
Doet me denken aan een spontane nacht uit met m'n buurman, hele nacht los op oa dit!
Buurman wat doet u nu!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:54 schreef CindieY het volgende:
Doet me denken aan een spontane nacht uit met m'n buurman, hele nacht los op oa dit!
Hij is de vriend van m'n buurmeisjequote:Op donderdag 23 december 2010 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En was er nog wat van gekomen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is de vriend van m'n buurmeisjeNee dus.
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
HAKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNN
quote:
Daarom komt er toch de mega top meest aangevraagde serious request platen top dinges?quote:Op donderdag 23 december 2010 02:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet alle goede nummers opschrijven die voorbijkomen te veel goed muziek dit ik vergeet steeds.
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet alle goede nummers opschrijven die voorbijkomen te veel goede muziek die ik ga vergeten
Ik zoek ze altijd meteen op op youtube en heb in mijn favorieten een map met youtube filmpjesquote:Op donderdag 23 december 2010 02:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet alle goede nummers opschrijven die voorbijkomen te veel goed muziek dit ik vergeet steeds.
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:56 schreef Geo3kant het volgende:
debestemoppen De Beste Moppen
@gerardekdom DANKJEWEL! Wij van Fok!.nl hebben hier 56 uur op gewacht, wonderfull!!!! #SR10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |