Vicky? Niet eens Myfanwy?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Vicky, daar hou ik niet zo van
Ik zou inderdaad ook niet naast je willen zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maakt het klem zitten naast zo'n varken niet minder irritant.
Wel uit te houden verder...
Dat herinner ik me niet eens. Alleen de eerste zin die ongeveer zo ging: "Hey Dr. Snuggles, hij helpt overal waar hij kan". That's it.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordat dat "betere weeeeeeeeeeeereld" met die piepstemmetjes..
Hehe, zo ver was ik nog niet eens gekomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordat dat "betere weeeeeeeeeeeereld" met die piepstemmetjes..
Ik kijk het nooitquote:
Weinig gay humor?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
De weinige gay humor op de TV en je kijkt het nooit. *schudt hoofd*![]()
Ik heb hem pas nog op YouTube gekeken.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, zo ver was ik nog niet eens gekomen.
Puur instrumentaal en alleen het begin
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig gay humor?![]()
Ik denk percentueel gezien veel te veel
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Enige voorbeeld dat ik ken is Little Britain
"I'm a laaaaady!"quote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Enige voorbeeld dat ik ken is Little Britain
Ik kijk Queer as Folkquote:Op donderdag 23 december 2010 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
De weinige gay humor op de TV en je kijkt het nooit. *schudt hoofd*![]()
En die natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Jaaa ik had mijn eerste damn you aautocorrect!
Ik wilde typ[en: Ik wil geen kinderen
En er kwam te staan: Ik wil geen misere
Logisch
Wat is t verschil dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik liever, kinderen of misere?, Pittig vraagje.
Kinderen zijn misère.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Is toch dezelfde vraag?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
ooh dat is hetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is toch dezelfde vraag?
O nee, wacht....
Een koe is een zoogdier
Maar niet ieder zoogdier is een koe
Zeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die natuurlijk
Da's nog wel; de meest bekende denk ik!
Ik mis trouwens het leukste karakter op die foto:quote:
quote:1. Good Lord. I can't believe I'm at a public pool. Why doesn't somebody just pee directly on me?
2. I’m too tired to slap you. Bash your face against my palm.
3. No one in the world would believe you're straight. You fell out of the gay tree, hitting every gay branch on the way down. And you landed on a gay guy... and you did him.
4. If my brain could still send signals to my face, you'd see I'm horrified right now.
5. I forget, what are you these days, gay or straight? Wait, let me do a little test. Okay, there's a penis and a vagina in a tent. And it's on fire. Which do you save?
6. Honey, I would suck the alcohol out of a deodorant stick
7. Rule number one. Unless you're served in a frosted glass, never come within four feet of my lips.
8. It's Christmas, for goodness sake. Think about the baby Jesus: up in that tower, letting his hair down... so that the three wise men can climb up and spin the dreidel and see if there are six more weeks of winter.
9. Your boyfriend's a big flaming feather-wearing man-kissing disco-dancing Vermont-living Christina Aguilera-loving Mikanos-going, honey, take it on home.
10. Husbands come and go but the Chanel sling back is forever.
11. I know what guilt is. It's one of those touchy-feely words that people throw around that don't really mean anything... You know, like 'maternal' or 'addiction'
12. Hey, fat boy! You know the rules! No dessert until we can see your neck!
13. I'm fabulous. I'm an incredible dresser, I've got buckets of money, I'm a hoot and a half and I got a killer rack.
14. You'll do it like every self-respecting woman does. Get on your back, point your heels to Jesus and think of hand bags
15. Oh honey, we're so much alike! We both love me.
Karin is top. Maar ik vond Joey ook wel leuk op deze foto staan.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis trouwens het leukste karakter op die foto:
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |