*nipt aan z'n cappuccino*quote:Op donderdag 23 december 2010 07:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, nog twee dagen leven op koffie en dan een heel weekend slapen
Ik!quote:
Kan dat spul niet intraveneus worden aangeboden?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:16 schreef DustPuppy het volgende:
Goeiemorgen.
5 uur geslapen vannacht.Dringend koffie nodig
Nog twee daagjes, Q., nog twee daagjes.quote:
Yes, please.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:21 schreef oshiro het volgende:
Kan dat spul niet intraveneus worden aangeboden?
Ik heb gewoon weekend. Maandag weer werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
*nipt aan z'n cappuccino*
Dat ja. En dan heb ik vakantie, voor het eerst sinds tijden
.
Mja je hebt meer geld dan ik nu denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 07:26 schreef Yuki het volgende:
Q.!
Dustpuppy!
Godtje!
[..]
Ik heb gewoon weekend. Maandag weer werken.
En dat is een beetjeen
tegelijk
Hoi Yuki,quote:Op donderdag 23 december 2010 07:26 schreef Yuki het volgende:
Q.!
Dustpuppy!
Godtje!
Ik heb gewoon weekend. Maandag weer werken.
En dat is een beetjeen
tegelijk
Ik moet heel wat tekort inlopen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 07:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja je hebt meer geld dan ik nu denk ik![]()
Ja goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 07:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hoi Yuki,
Hoe gaat ie vandaag?
Moe. Weinig geslapen. Maar wel zin in vakantie. Ondanks de overdaad aan kerstversiering die ik altijd bij mijn ouders aantref.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet heel wat tekort inlopen hoor
En zo'n wereldsalaris heb ik niet
[..]
Ja goed hoorBeetje duf, begin wel te voelen dat ik al ruim een week geen dag meer vrij heb gehad
Maar voel me verder best prima
Hoe is t bij jou?
Ga je er niks meer mee doen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:35 schreef Godtje het volgende:
Geld moet rollen![]()
En het liefste mijn kant op
Ik doe er zat mee knul.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ga je er niks meer mee doen dan?
En terechtquote:Op donderdag 23 december 2010 07:41 schreef Godtje het volgende:
Vrouw (27) doodt zoontje (3) omdat gehuil stoort tijdens internetgames
Kijk daar zal Baby blij mee zijn
Belg dus normaal gedragquote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef DustPuppy het volgende:
Nee dit dan: Vrouw in BMW versus sneeuw: 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |