je had het kunnen weten natuurlijkquote:
Das waar..quote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had het kunnen weten natuurlijk
Ik ga zo nog maar even mn kleren in de kast leggen en vast de spullen van de creme brulee bij elkaar zetten (bakjes en suiker en vanillestokje enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das waar..
Zo ook maar richting bed dan.. Of nog even de PS3 aanslingeren.. hmm..
Tjah, dat kan ook, om 2 uur 's nachts kook/bak spullen bij elkaar zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar even mn kleren in de kast leggen en vast de spullen van de creme brulee bij elkaar zetten (bakjes en suiker en vanillestokje enzo)
Ja. Ik kan toch nog niet slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, dat kan ook, om 2 uur 's nachts kook/bak spullen bij elkaar zoeken
Oh ik kan best slapen als ik wil hoor.. Ik duik m'n bed in en binnen een kwartier ben ik vertrokken..quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik kan toch nog niet slapen
kan ik me net zo goed vast nuttig maken
ik niet. wakker is wakker hierquote:Op donderdag 23 december 2010 02:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ik kan best slapen als ik wil hoor.. Ik duik m'n bed in en binnen een kwartier ben ik vertrokken..
Maar ik wil nog niet, want ik hoef toch niet vroeg op..
hij zat volquote:
jupquote:Op donderdag 23 december 2010 02:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hij was echt cool. en herkenbaar taaltje ook
ej jonguh, nodeju woar blift mun bapau, kut?
ja.. ik vind ze zo flauw dat ik wel moet lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:18 schreef dawg het volgende:
[..]
had er niet zoveel van verwacht maar ik heb me kapot gelachen
rielexed wel;...quote:Op donderdag 23 december 2010 02:21 schreef dawg het volgende:
en. ik had vantevoren kaartjes op internet gekocht. print ik ze daar uit, komt er nodeju maar 1 kaartje uit. ik naar die gast toe, en bleek 2e kaartje nog in automaat te zitten. maar hij vond dat we kutplaatsen hadden dus heeft ie ons kosteloos naar het vip-gedeelte verhuisd.
ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rielexed wel;...
wou laatst bestellen zat het vol ;')
Moggequote:Op donderdag 23 december 2010 06:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh Oshiro,
Q.
Godt
Vandaag gaat bijna beter worden, maar 12 uur werken op 2 uur rijden hier vandaan..
Moggequote:Op donderdag 23 december 2010 07:03 schreef Yuki het volgende:
Mogguh Snuit![]()
Mogguh oshiro![]()
Damn, ik heb een winterslaap nodig ofzo
Tsja, nog twee dagen leven op koffie en dan een heel weekend slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mogge
[..]
Mogge
Ik ookwas niet vooruit te branden net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |