Dit is nou precies van die typische CindieYmuziek, lekker hyperactief meestuiteren enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben het liedje zat, omdat het zo vaak gedraaid is
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kende de naam niet, maar nu ik het zo hoor ken ik het wel
Is het niet van een reclame ofzo?
Deed 't pijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
Saaie TT maar ik schrok als new topic maagd
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
HOLLANDSE HOEREN!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:
Je hebt de party animals gerequest zeker? Dan kun je rustig slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook slapen, nu maar hopen dat ik niet uit mijn bed wordt gebeld vannacht. Maar die kans is gelukkig maar heel klein.
Heb je iets aangevraagd?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook slapen, nu maar hopen dat ik niet uit mijn bed wordt gebeld vannacht. Maar die kans is gelukkig maar heel klein.
Daar welquote:
Nee, ik heb het favoriete nummer van Ekdom gerequested, en die moet vannacht gaan draaien.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je hebt de party animals gerequest zeker? Dan kun je rustig slapen
Uit dat lijstje zijn er al heel wat geweestquote:Op donderdag 23 december 2010 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je iets aangevraagd?
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Useless man?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik heb het favoriete nummer van Ekdom gerequested, en die moet vannacht gaan draaien.
Valt toch mee hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uit dat lijstje zijn er al heel wat geweest
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef DaMook het volgende:
Speciaal voor dagoduck en andere post geile mensen.
Nice, sta er in ondanks dat ik de hele dag weg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
iBenny, je kende kensington, omdat ze tijdens de kindermiddag ook al gedraaid zijn
Meeting across the river van Springsteen, ik weet niet of dat nog steeds zijn favoriete nummer is, maar een paar jaar terug wel .quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice, sta er in ondanks dat ik de hele dag weg was.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:43 schreef henkde_j het volgende:
Goedemiddag!![]()
God wat is dit slecht
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:43 schreef Geo3kant het volgende:
Lucile is volgens mij de enige in (uit) Eindhoven die zoveel lol kan hebben zonder drank
iets wat spontaan is is nooit slechtquote:Op donderdag 23 december 2010 00:43 schreef henkde_j het volgende:
Goedemiddag!![]()
God wat is dit slecht
Ze hoeven alleen maar te concurerren met teleshopping.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:43 schreef henkde_j het volgende:
Goedemiddag!![]()
God wat is dit slecht
preciesquote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het echt epischDit maakt SR zo mooi.
fuck! Welke zender is dat?!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen maar te concurerren met teleshopping.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mja, ze moet wat he? Als d'r benen niet Wijd open kunnen
Wat is jouw avatar? Ik twijfelquote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef -Peach het volgende:
oh dit komt morgen natuurlijk 100x terug in de updates
Als je nog één keer Wijd Open zegt hea, dan vraag ik hem aan!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mja, ze moet wat he? Als d'r benen niet Wijd open kunnen
Ergens heb je hierin wel gelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het echt epischDit maakt SR zo mooi.
Zo'n beetje alle commerciële zendersquote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
fuck! Welke zender is dat?!
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je nog één keer Wijd Open zegt hea, dan vraag ik hem aan!
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Ze heeft geen houten bovenbeen he
.
bijna, bijna dacht ik het weerquote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is jouw avatar? Ik twijfel, doet me denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Stoute jongen!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bijna, bijna dacht ik het weer
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bijna, bijna dacht ik het weer
Niemand die je tegenhoudtquote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef CindieY het volgende:
Er moet straks een samenvattingstopic komen met alle FOK!momenten op SR
wat een geile lampquote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ok, welke fokker heeft Marcel Roubos gestuurd?
Ik heb geen screens van allerlei smsjes, tweets enzoquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe nou maar gewoon!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sssst... straks moet ik je nog gelijk geven
Wel gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef marcodej het volgende:
LucilleDie blijft ook gewoon de hele nach wakker denk ik. Energie voor 10.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef marcodej het volgende:
LucilleDie blijft ook gewoon de hele nach wakker denk ik. Energie voor 10.
n00b!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Leg hem ff uit , ik snapte hem nietdoink
Die jij postte, was het plaatje, waarbij de vraag is wat zie jij? een lamp of iets andersquote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Leg hem ff uit , ik snapte hem nietdoink
inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]ze doet het echt leuk, ik wist niet wat ik moest verwachten
OMGGGGGGG ga hem nog een keer uitleggen, ik post hem zelf toch.. ik zei hij doet me denken aan dit, ik wist wel dat het een lamp was.. dacht dat ik moeite had met sarcasme had maar jullie kunnen er ook wat vanquote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die jij postte, was het plaatje, waarbij de vraag is wat zie jij? een lamp of iets anders
etc..
quote:
ze fietst alleen niet zo hardquote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef zeebeschuit het volgende:
Lucille klinkt beetje als Leontien van Moorsel.
Ja weet ik veel, jij vraagt hetquote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
OMGGGGGGG ga hem nog een keer uitleggen, ik post hem zelf toch.. ik zei hij doet me denken aan dit, ik wist wel dat het een lamp was.. dacht dat ik moeite had met sarcasme had maar jullie kunnen er ook wat van
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze fietst alleen niet zo hard
leuker dan kat jaquote:
PI 's?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij vraagt hetje gebruikt ook geen PI's
die gasten bakten er niks van neequote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef cheese. het volgende:
Ze zingt goed; maar die gasten verneuken een klassieker
Gevoelig nummertjequote:
jah die vielen echt tegenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die gasten bakten er niks van nee
Wie waren dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die gasten bakten er niks van nee
later.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef DeLuna het volgende:
stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp
Hier moet je toch keihard op rondstuiteren?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef Geo3kant het volgende:
En eindhoven staat weer stil.. kom toch eens op man
Het wordt hier ook steeds kouderquote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Het wordt wel snel stiller rond het huis.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef iBenny het volgende:
Dit klinkt toch gewoon als een achtergrond muziek bij een 8-bit racespelletje?
Is ook kutweer en koud daar...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Het wordt wel snel stiller rond het huis.
Dan moet je de verwarming hoger zettenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het wordt hier ook steeds kouder
8-bit computers konden dit niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef iBenny het volgende:
Dit klinkt toch gewoon als een achtergrondmuziekje bij een 8-bit racespelletje?
Ik moest goegelen.quote:
Jij zegt hetquote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier moet je toch keihard op rondstuiteren?
Ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Caland het volgende:
Ik erger me echt aan die toeter bij goede nummers, wie nog meer?
ik heb Alex Klaasen maar ff opgezet...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef iBenny het volgende:
Dit klinkt toch gewoon als een achtergrondmuziekje bij een 8-bit racespelletje?
Ik vind het best leuk eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Caland het volgende:
Die staat uit, mn ouders zijn naar bedquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dan moet je de verwarming hoger zetten
Vanmiddag ook, dus ik dacht: ik zet mn muts maar opquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook kutweer en koud daar...
De Glazen Huis vuvuzelaquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Caland het volgende:
Waarom, het is toch verdomme geen apres-ski zender?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk eigenlijk
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Alex Klaasen maar ff opgezet...
Deze teringherrie is niet aan mij besteed
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
8-bit computers konden dit niet.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanmiddag ook, dus ik dacht: ik zet mn muts maar op
Kun je ook meteen het bier bijvullenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staat uit, mn ouders zijn naar bedmoet ik weer helemaal naar beneden..
Die muts trouwensquote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanmiddag ook, dus ik dacht: ik zet mn muts maar op
Is (Nu wasquote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die muts trouwensHoe kom je daar aan?
Shaffyquote:
Lieverd, alles is geschikt voor het glazen huis, en Shaffy helemaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar niet geschikt voor het glazen huis en zeker niet voor de nachtshifts
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een nachtdienst. Lekker maximaal SR2010 kijken.
Daar kom ik nu ook achterquote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das was niet het orgineel
En de stormparaplu voor Dennis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
juist welquote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar niet geschikt voor het glazen huis en zeker niet voor de nachtshifts
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
En de stormparaplu voor Dennis!Dennis StormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest aan hem denken:
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest aan hem denken:
[ afbeelding ]
Nee, voor mij geen zeiknummersquote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieverd, alles is geschikt voor het glazen huis, en Shaffy helemaal.
[..]
Ik moest aan hem denken:
[ afbeelding ]
zwemfreakquote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest aan hem denken:
[ afbeelding ]
zo'n baan wil ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een nachtdienst. Lekker maximaal SR2010 kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |