Niet alleen dom, maar ook nog es te lui om een nieuw topic te openen als dat toch duidelijk JOUW beurt is, blondiequote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut, ik ben dus dom, ik zag gewoon een heerlijk vers wit bammetje met De Ruyter.
Ik vind het allebei wel lekker en ik heb best honger eigenlijk, misschien mag ik het laatste boterhammetje van Soury wel hebbenquote:
Teehee, dat vergat ik dus even. Ik zat te f5-en toen kwam ik er achter dat ik de lapo had.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alleen dom, maar ook nog es te lui om een nieuw topic te openen als dat toch duidelijk JOUW beurt is, blondie
Ow ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 23 december 2010 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die zou gewoon te makkelijk zijn.
Speciaal voor uquote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah..... wat lieffffffff![]()
ik wil hem wel heeeeeel graag hebben![]()
ik verzin wel iets leuks voor jou dan
ik doe het gewoon![]()
dank je wel !
Geen probleem hoor, heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Teehee, dat vergat ik dus even. Ik zat te f5-en toen kwam ik er achter dat ik de lapo had.
Sowwy Liesert!
Wie bedenkt nou zoiets, om zo'n foto te maken,quote:
Dat moet jij nu toch onderhand wel weten na tig maanden mod op SEX.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie bedenkt nou zoiets, om zo'n foto te maken,
Schatje, als ik mijn eikel nou in een eierdoos stop, maak jij dan een foto? Is leuk.
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet jij nu toch onderhand wel weten na tig maanden mod op SEX.![]()
Maar ik zocht op eieren voor je geld.
Het was helemaal top, 12 uur naar bedje, om 9 uur op. En toch begint het alweer te verschuiven.... zucht.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, heb ik ook wel eens.
Hoe is het met je ritme, alweer een beetje normaal?
Ik heb vakantie en houd mijn hart vast.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was helemaal top, 12 uur naar bedje, om 9 uur op. En toch begint het alweer te verschuiven.... zucht.
Ooooooh jij gaat schuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en houd mijn hart vast.
En als ik weer begin werk ik de middagen vanaf half 3 en woensdags half 12.
Dat gaat nooit goed natuurlijk.
Ja uitgepakt, ik zal even verslag doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooooh jij gaat schuivenHeb je alle cadeautjes al uitgepakt?
Mijn eerste naamtopic
Awwww dat is wel heel schattig! En nu op naar de volgende groep, ook wel weer leuk, allemaal nieuwe koppies.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja uitgepakt, ik zal even verslag doen.
Een laars met kleine merci, een kerstverpakking kleine merci, een doos merci.
een notitieboekje van lief en een ander notitieblokje.
Een kerstdingetje.
Een chocoladefontein.
Een doos kersenbonbons.
Een groot Dove paket, een hartvormig doosje met mini dove's en een klein dove paket.
Een boekenbon van 20 euro
En dus die map met lieve kaarten.
Ha! Serieus je eerste?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, toch niet zo scherp, maar leuk gevonden.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach joh, het is maar fok, zo is hij RL helemaal niet. Dat onderscheid zou je toch moeten kunnen maken.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |