hier zat ik dus op te wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier zat ik dus op te wachten
Waarom moest ik lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Heel grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ik grappig ben![]()
haha nee hoor is flauw
Daar deed ik het voor !quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankzij jou voel ik me een stuk beter
ja weer lekker geshoptquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef 92Merel het volgende:
Nog een leuke dag enzo gehad trouwens ?
Oh, ik had je net nog niet gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hooi?
Wilde eigk pleite gaan,,jullie zijn saai..Singles is geen haar beter..
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik had je net nog niet gezien![]()
En ja, we zijn saai![]()
Nog geen leuke single tegen gekomen dan?
Haha had zomaar gekundquote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]nee
En dat zal ook niet gebeuren op Fok!
A dios.
Mereltjequote:
Ahh mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jo·fel bn, bw (inform) mooi, plezierig
hang nog ffies her en der rondquote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef 92Merel het volgende:
Ah, gezellig![]()
Slaap lekker dan maar![]()
Of ga je nu nog niet weg?
Dat had ik nou ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef 92Merel het volgende:
Jaa, over een kwartiertje ben ik wel weg denk ik![]()
Al was de NB gister net wat teveel B
zal as weekend ook weer eens rondhangen daarquote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef 92Merel het volgende:
Jaa, over een kwartiertje ben ik wel weg denk ik![]()
Al was de NB gister net wat teveel B
Ah, was ik gelukkig niet de enigequote:
Gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal as weekend ook weer eens rondhangen daar
Mooizoquote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Zo boek is uit. Best wel hard gegaan, daar ik normaal ca een week of langer over een boek doe.
Maar boek is mooi,, aangrijpend, wel een aanrader als je van mooie gevoelige romans houdt.
TC kom ik bijna nooit op sinds ik toch niet camquote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, was ik gelukkig niet de enige
Maar zat tegelijkertijd met michhas op TC en we gingen annnet lichtelijk bashen dus dat was wel weer leuk
Wij hadden nog wel cam & audio open staan en af en toe kwam er een opmerking langsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
TC kom ik bijna nooit op sinds ik toch niet cam
Audioquote:Op woensdag 22 december 2010 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wij hadden nog wel cam & audio open staan en af en toe kwam er een opmerking langs
Vriendlief blijft elke nacht slapen en ga dan niet op de computer zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feest jij door tot diep in de nacht?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vriendlief blijft elke nacht slapen en ga dan niet op de computer zitten
Wat zou je er dan nog bij willen ?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
ik vind TC altijd wel lachen
Alleen zou de chatopties iets uitgebreider mogen
kloptquote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel praktisch hoor, hoef je niet te typen enzo
iets meer opties qua icons, plaatjes etc Gewoon iets meer Fok, of MSN achtigsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat zou je er dan nog bij willen ?
Ik ben bang met allemaal oudere mensen enzo die mij in de 20 schattenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ondanks audio zit je er alsnog amper op?
Okequote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets meer opties qua icons, plaatjes etc Gewoon iets meer Fok, of MSN achtigs
Ik ben ook pas 18 en jij was 16, toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben bang met allemaal oudere mensen enzo die mij in de 20 schatten![]()
15quote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 18 en jij was 16, toch?
Ik zat te twijfelen tussen 15 en 16, maar dacht laat ik maar 16 zeggenquote:
Je praat alsof je pas 43 bent hoor!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
age is just a number
(zei de ouwe lul van 44)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je praat alsof je pas 43 bent hoor!
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je praat alsof je pas 43 bent hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
Ben ook nog maar 1 maand en 2 dagen 44 vandaar dat ik er zo jong uitzie nog
Same shit, different day
SC hopper present
Ah, dat zal de reden zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik moest lachen
Ben ook nog maar 1 maand en 2 dagen 44 vandaar dat ik er zo jong uitzie nog
Stom he..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
andere SC's zijn allemaal deaudt
Ga maar slapen zo
Je hebt de nachtbagurquote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
andere SC's zijn allemaal deaudt
Ga maar slapen zo
Dankuquote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Baggerse en truste voor straks Merel![]()
Oh dan moet je wel gaan slapen jaquote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, wil op tijd slapen, 5:30 wekker
yup, ik ben al her en derquote:Op donderdag 23 december 2010 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh dan moet je wel gaan slapen ja
Goedemorgen wederhelft!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:26 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck doet het licht aan!
Mogguh!
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:42 schreef Lutte het volgende:
Mogguh! Zo wiskunde en dan ben ik er vanaf!
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Wederhelft!
Waar was je nou gisteravond
Nou, het was reuze gezellig dus dat heb je gemist...quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou, het was reuze gezellig dus dat heb je gemist...
Volgende keer beterquote:
Ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Gelukt met schoenen kopen?
Mooi! En weet je zijn verassing al?quote:
Ik weet zijn verrassing ook nog steeds niet! Hij wil het vertellen maar dat vind ik dan ook niet leukquote:Op donderdag 23 december 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! En weet je zijn verassing al?
laat ik mn theezakje weer 20 minuten in mn thee hangen
heb ik weer koffie...
Ah... leuk, dat jullie voor elkaar verassingen hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik weet zijn verrassing ook nog steeds niet! Hij wil het vertellen maar dat vind ik dan ook niet leukdus ik blijft gokken!
Hmmm, sterke thee?
haha dat zou ik ook gedaan hebben...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... leuk, dat jullie voor elkaar verassingen hebben
Jah.. maar heb m weggegooid en nieuwe gepakt...
En terechtquote:Op donderdag 23 december 2010 07:54 schreef NBT het volgende:
[..]
haha dat zou ik ook gedaan hebben...
Pff, ben alweer misselijk!! Ik weet niet wat het is!
Gadver augurk!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En terecht
Ow... balen, heb je ook trek in augurken met slagroom?
Hahaha Boefje!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
Ho.. nu zakje wel er op tijd uit halen...
Ah.. zwangerschapstest negatief...quote:
Ja, een ezel stoot zich in het algemeen...quote:[..]
Hahaha Boefje!
Lol, nee ik zal heus niet zwanger zijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah.. zwangerschapstest negatief...
[..]
Ja, een ezel stoot zich in het algemeen...
Ach... als het wel zo is... zou je het niet super erg vinden volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Lol, nee ik zal heus niet zwanger zijn!
Keihard tegen de muur?
Nee ik zou het inderdaad helemaal niet zo heel erg vinden!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... als het wel zo is... zou je het niet super erg vinden volgens mij
Ja, zeker met die gladheid
Ach... die heeft op zo'n moment ook nog 9 maanden om aan het idee te wennenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee ik zou het inderdaad helemaal niet zo heel erg vinden!Me vriend denk ik wel daarentegen.
En dan is het uiteindelijk allemaal alleen maar leuk! En iets om trots op te zijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... die heeft op zo'n moment ook nog 9 maanden om aan het idee te wennen
spreek uit ervaring!
Zekerquote:Op donderdag 23 december 2010 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
En dan is het uiteindelijk allemaal alleen maar leuk! En iets om trots op te zijn!![]()
Michhas!quote:
Ah... nog even en dan is het kerstweekend NBT! Even volhouden!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:39 schreef NBT het volgende:
Ik zit alleen, en het is best wel druk!Het is niet eerlijk!
quote:
Ja, nog tot 5 uur, en dan ga ik kleding shoppen voor de kerst!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... nog even en dan is het kerstweekend NBT! Even volhouden!
Je kan het!
werkquote:Op donderdag 23 december 2010 08:45 schreef Michhas het volgende:
Hoi NBT
Hoi MDwaar heb ik zin in vandaag?
Altijd leuk! Ik heb geen idee tot hoe laat ik hier zit vandaag... zou best kunnen dat ik tegen 4-en het voor gezien hou!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, nog tot 5 uur, en dan ga ik kleding shoppen voor de kerst!![]()
In wat je van plan ben...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:45 schreef Michhas het volgende:
Hoi NBT
Hoi MDwaar heb ik zin in vandaag?
Dat is wel fijn! 4 uur naar huis!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd leuk! Ik heb geen idee tot hoe laat ik hier zit vandaag... zou best kunnen dat ik tegen 4-en het voor gezien hou!
Mooi dat je er zin in hebt, ga je alleen of neem je iemand mee?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is wel fijn! 4 uur naar huis!![]()
Ja ik heb echt zin om te winkelen, ik wil er mooi uit zien met de kerst!![]()
Mooi!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben weinig van plan, dus ja, daar heb ik wel zin inen u?
Ja, mijn vriend gaat mee, die moet ook nog een overhemd hebben!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
Mooi dat je er zin in hebt, ga je alleen of neem je iemand mee?
Spannend, beoordeling!quote:Mooi!
Ik heb niet zoveel zin vandaag... Ga een beetje opruimen en heb beoordelingsgesprek...
Had je nog schoenen gehaald gister?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is wel fijn! 4 uur naar huis!![]()
Ja ik heb echt zin om te winkelen, ik wil er mooi uit zien met de kerst!![]()
Ja dat is gelukt! Ik weet niet hoe ze heten dus kan niet echt een foto vinden, maar het zijn nikes, zwart wit, een beetje hoog model... wel gaaf!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je nog schoenen gehaald gister?
Leuk om met zn tweeën te gaan!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend gaat mee, die moet ook nog een overhemd hebben!
[..]
Spannend, beoordeling!Hoe laat mag je eraan geloven?
Ok nais!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat is gelukt! Ik weet niet hoe ze heten dus kan niet echt een foto vinden, maar het zijn nikes, zwart wit, een beetje hoog model... wel gaaf!
Ja we moeten nog kerstkadootjes halen voor de familie dus hij moet mee, het is zijn familiequote:Op donderdag 23 december 2010 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk om met zn tweeën te gaan!
Ik ben rond de middag aan de beurt...
Dus helemaal vanzelf gaat het niet dan... ik heb ook zo'n ($%*($%*( hekel aan winkelen...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja we moeten nog kerstkadootjes halen voor de familie dus hij moet mee, het is zijn familie
haha hij precies zo ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus helemaal vanzelf gaat het niet dan... ik heb ook zo'n ($%*($%*( hekel aan winkelen...
overal?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef NBT het volgende:
Ik krijg opeens overal puistjes! Ik heb nooit puistjes!
Dan een tip voor jou: doelgericht winkelen... niet teveel om meningen vragen, maar gewoon zeggen wat je wil kopen...quote:
quote:
Stress, hmm, nee dat valt wel mee!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
overal?![]()
heb je stress? dat kan wel eens een veroorzaker zijn...
Jajaja, ik ken hem onderhand wel !quote:Dan een tip voor jou: doelgericht winkelen... niet teveel om meningen vragen, maar gewoon zeggen wat je wil kopen...
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
Even wakker worden met goede herinneringen
Same herequote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef NBT het volgende:
Ik krijg opeens overal puistjes! Ik heb nooit puistjes!
Ik vind het eigenlijk wel leuk, alleen na een uur heb ik het ook wel weer gezien meestal.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus helemaal vanzelf gaat het niet dan... ik heb ook zo'n ($%*($%*( hekel aan winkelen...
Goed bezig! feMaleDuck weet het inmiddels ookquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Stress, hmm, nee dat valt wel mee!
[..]
Jajaja, ik ken hem onderhand wel !ik ben geen vrouw hoor als ik ga winkelen, ik ben heel makkelijk!
Zo klopt het beter, voor mijquote:Op donderdag 23 december 2010 09:08 schreef tdrone het volgende:
vrouwen en winkelen is verschrikkelijk..
vrouw: vind je het mooi
man: Mwa gaat wel
vrouw: nee dus![]()
man: Hey een mac![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:11 schreef NBT het volgende:
Ik loop de winkels binnen waarvan ik weet dat ze hebben wat ik hebben moet en 5 minuten later sta ik weer buiten!
Ik ben altijd gewoon eerlijk, ik zeg gewoon in d'r gezicht dat ze er niet uit zit in die klerenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:08 schreef tdrone het volgende:
vrouwen en winkelen is verschrikkelijk..
vrouw: vind je het mooi
man: ja
vrouw: nee je vind het niet mooi he, je zegt maar dat je het mooi vind
man:
Daar luistert ze toch niet naar bij mijquote:Op donderdag 23 december 2010 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben altijd gewoon eerlijk, ik zeg gewoon in d'r gezicht dat ze er niet uit zit in die kleren
Entjintien heeft geen modegevoelquote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar luistert ze toch niet naar bij mijEn als ik zeg dat ik iets mooi vind koopt ze het ook nooit dus ik bemoei me er niet al teveel meer mee.
Mja, daar had ik geen last van bij mijn exquote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar luistert ze toch niet naar bij mijEn als ik zeg dat ik iets mooi vind koopt ze het ook nooit dus ik bemoei me er niet al teveel meer mee.
Mensen die er geforceerd hip willen bijlopenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
Entjintien heeft geen modegevoel
Zelfkennis is belangrijkquote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waarquote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
Entjintien heeft geen modegevoel
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die er geforceerd hip willen bijlopen
Weten jullie het ookquote:THE LAATSTE STEMRONDE 4 ME DUSHI KIMBERLEY AWARDS IS BEGONNE!! STEM NU OP THE STOMME KUT AND STOMME LUL AWARD!! http://www.dushikimberley.nl
maar wel mooi?quote:
Ik ook niet. Ik draag wat ik zelf leuk vind. You don't like it, I don't care zeg maar.quote:
Iedereen heeft een andere definitie van mooiquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik draag wat ik zelf leuk vind. You don't like it, I don't care zeg maar.
Niet iedereenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere definitie van mooi
Nouja, wat sommige mensen hip vinden, vind ik belachelijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet iedereenAnders was er geen hip geweest.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:39 schreef NBT het volgende:
Ik zit alleen, en het is best wel druk!Het is niet eerlijk!
Best tegenstrijdigquote:
quote:ALLE BOYS DIE ME VAN8 ZWANGER HEBBE GEMAAK HEBBE 1 EURO BETAAL AND THE OPBRENGST GA NAAR 3FM SERIQUEST!! 8000 EURO 4 ME RODEKRUIS! AHAHA!! X -
Dat was een uur geleden, drukte is voorbij! me collega is binnen, dus nu saai!quote:
ach.. dan maar fokkenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat was een uur geleden, drukte is voorbij! me collega is binnen, dus nu saai!
Gezellig! NBT weer op stoom in GRTDOJW!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat was een uur geleden, drukte is voorbij! me collega is binnen, dus nu saai!
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef NBT het volgende:
Ik ga er helemaal voor vandaag!![]()
(als het wat drukker word hier merken jullie dat vanzelf)
Ik doe even wat rustiger aan... even mn gesprek voorbereiden...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef NBT het volgende:
Ik ga er helemaal voor vandaag!![]()
(als het wat drukker word hier merken jullie dat vanzelf)
Ohwja, natuurlijk! Sterkte he!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik doe even wat rustiger aan... even mn gesprek voorbereiden...
jurkjequote:Op donderdag 23 december 2010 09:28 schreef NBT het volgende:
wat zou ik kopen voor de kerst
een jurkje? of een pak!
Als het voor jezelf is zou ik voor het jurkje gaanquote:Op donderdag 23 december 2010 09:28 schreef NBT het volgende:
wat zou ik kopen voor de kerst
een jurkje? of een pak!
komt goed, ben benieuwd wat mn leidinggevende allemaal gaat zeggen... heb m nauwelijks gezien dit jaarquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
jurkje
vrouwen in pak zijn niet sexy..
Voor mezelf jaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het voor jezelf is zou ik voor het jurkje gaan, voor je vriend beter een pak, tenzij een jurkje hem ook goed staat
Jullie bleven toch binnen?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw oke, dan gooi ik al mijn pakken maar weg!
Nee ik zat ook aan een jurkje te denken, maar wat voro 1, want het is zo koud!
Oh, nou dat is lekker dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
komt goed, ben benieuwd wat mn leidinggevende allemaal gaat zeggen... heb m nauwelijks gezien dit jaar
vraag scharmed eenzjul dat maarquote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, daarom maar even goed voorbereiden, zodat ik wel een weerwoord heb...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh, nou dat is lekker dan!wat heeft hij dan te oordelen!
er zijn 2 kerstdagen hoorquote:
er bestaan toch geheid wel jurkjes die en warm, en netjes, en sexy tegelijk zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Niet geheel onbelangrijk natuurlijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, daarom maar even goed voorbereiden, zodat ik wel een weerwoord heb...
Ja maar waar!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er bestaan toch geheid wel jurkjes die en warm, en netjes, en sexy tegelijk zijn
hmmzzz moeilijk te vinden hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er bestaan toch geheid wel jurkjes die en warm, en netjes, en sexy tegelijk zijn
Inderdaad! waar moet je die vinden!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmzzz moeilijk te vinden hoor
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Niet geheel onbelangrijk natuurlijk!
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:33 schreef NBT het volgende:
Ik ga wel ff goedkope jurkjes op internet zoeken
quote:
En dan gister tegen ons zeggen dat we snel gaanquote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad! waar moet je die vinden!
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan gister tegen ons zeggen dat we snel gaan
Vind ik ook, en maar 2 geeltjes...quote:
je IMG faalt, en wat zijn 2 geeltjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind ik ook, en maar 2 geeltjes...
En aan de andere kant is deze op zich ook wel geinig
[ [url=
http://www.gabberwear.nl/(...)21004.jpg]afbeelding[/url] ]
Dan vind ik deze mooier. Vind dat ding op de schouder bij die andere niet zo mooi.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind ik ook, en maar 2 geeltjes...
En aan de andere kant is deze op zich ook wel geinig
[ [url=
http://www.gabberwear.nl/(...)21004.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
je IMG faalt, en wat zijn 2 geeltjes?
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad! waar moet je die vinden!
zelfs ik zit op internet voor jullie te zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmzzz moeilijk te vinden hoor
ah... poep gebeurd...quote:
ken je die post-its?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouhouw!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... poep gebeurd...
[..]
ken je die post-its?
Ahh goed bezig, als je wat moois vind voor een redelijk prijs hoor ik het graag!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
zelfs ik zit op internet voor jullie te zoeken
Nais!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef tdrone het volgende:
ik heb gisteren deze gekocht
[ afbeelding ]
Fixed, en een geeltje is 25 euro. Overgenomen uit de guldentijd.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
jack & jones hebben ze meestal wel wat leuks of anders esprit, new yorker...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nais!![]()
Ben gister ook bij de Jack & Jones geweest. Hadden ze wel meer mooie vesten en truien.
America Today.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
jack & jones hebben ze meestal wel wat leuks of anders esprit, new yorker...
Miehiegahaast.quote:
Ik vind het eerste vest wat je liet zien leuker!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fixed, en een geeltje is 25 euro. Overgenomen uit de guldentijd.
Dat bedoelde ik ook. America Today was gewoon een aanvulling op je rijtjequote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef tdrone het volgende:
americ today hebben we heir ook neit
new yorker is ook neit al te duur...
Ik ook. Kom er nu achter dat ik mijn reader vergeten ben, en dus niet nu kan bestellenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind het eerste vest wat je liet zien leuker!
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
zelfs ik zit op internet voor jullie te zoeken
In die van mij hangt teveel wat ik eigenlijk niet meer draagquote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gelukkig is mijn kast goed genoeg gevuld op het moment... nieuwe kleren... alleen als er iets echt kapot of versleten is
hmmm zat te browsen door jurkjes en plotseling stond er iemand achter mequote:Op donderdag 23 december 2010 09:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh goed bezig, als je wat moois vind voor een redelijk prijs hoor ik het graag!
hahaha komt lekker over he!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zat te browsen door jurkjes en plotseling stond er iemand achter me![]()
![]()
Dus, Koen, heb jij ons wat uit te leggen?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
ben je nog in de groeiquote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
Goed idee, ik ga morgen mijn kast maar een leegruimen!Veel te veel wat ik niet meer draag!
Of niet meer pas! Moet ook nieuwe BH's hebben, ze zijn me allemaal veelste klein!
nee!quote:
thnx! ff kijken!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
NBT ik weet niet of ze ook in nederland leveren
http://www.newyorker.de/pages/en/top_news.html
to much infoquote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
Goed idee, ik ga morgen mijn kast maar een leegruimen!Veel te veel wat ik niet meer draag!
Of niet meer pas! Moet ook nieuwe BH's hebben, ze zijn me allemaal veelste klein!
misschien heeft C_A nog wel wat goeie afvaltipsquote:Op donderdag 23 december 2010 09:50 schreef NBT het volgende:
[..]
nee!Ik word dik!
en heb nog allemaal kleren uit de pperiode dat ik 15 was in mijn kast joh!
Haha sorry! Ik draaf door!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
to much info![]()
kleding weggeven is leuk!
dankzij deze opmerking en je UI zie ik nu allerlei beelden voor mequote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij deze opmerking en je UI zie ik nu allerlei beelden voor me
uit BH's knallende borsten enzo.... je hebt wat op je geweten.....quote:
Mag wel een keertje hoor... als je er maar geen gewoonte van gaat makenquote:
Niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mag wel een keertje hoor... als je er maar geen gewoonte van gaat maken
Ik doe niks!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uit BH's knallende borsten enzo.... je hebt wat op je geweten.....
Cambridge Dieetquote:Op donderdag 23 december 2010 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien heeft C_A nog wel wat goeie afvaltipsdie is druk bezig
quote:
foute vraagquote:
nope... het woord ook suggereert dat jij haar wel te dik vind...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf nogal subtiel verpakt..
Het enige probleem is dat mijn kleren te klein zijn!quote:
ROeeeeeeeeeeeeeeeKoe!quote:
gecondoleerd!quote:
voor even nog jahquote:
en ging wiskunde goed?quote:
Duimen voor een goed cijfer!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het ging. Nogal een vervelende toets.
En de rest?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT is op vakantie, tdrone en CC hebben stage.
ik heb het irritant druk vandaagquote:
Paar dingetjes geschreven en voor de rest maar een beetje aan het wachten tot mn baas tijd heeft...quote:
engine ook laatste dagje voor de vakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT is op vakantie, tdrone en CC hebben stage.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
En ik heb een heul schattig kaartje met de poes van CC gekregen
Misschien kun je ze beter zelf af gaan leveren dan als ze er voor de kerst moeten zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedenk me dat ik mijn kerstkaarten nog op de post moet doen
wat lieffffquote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
En ik heb een heul schattig kaartje met de poes van CC gekregen
Ja vond ik ookquote:
Mja, inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien kun je ze beter zelf af gaan leveren dan als ze er voor de kerst moeten zijn
Haha, neejoh!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
stuur je adres maar via PM dan stuur ik je wel een kaartje
Limburg? Fax maar even door, dan bezorg ik die welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, inderdaad
Nadeel is dat er 1 kaart naar de andere kant van het land moet
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |