Ik wacht rustig afquote:Op donderdag 23 december 2010 05:46 schreef Incantrix het volgende:
Wat een geweldige fotoverslagen!Nog meer stemmingmakerij
Ik wilde eigenlijk gaan uitpakken met stef bij het ontbijt, maar ik schat dat het een haastontbijtje zal worden, dus dan wordt het pas nadat ik terugben van huisarts en evt. de apotheek.. Nouja, is het licht voor de foto's wel weer beter
Ik ben benieuwd wat je van de kadootjes vindquote:Op donderdag 23 december 2010 09:21 schreef Zuster87 het volgende:
Wat een leuke kadootjes allemaal!
En BJGefeliciteerd! Ik wist het al nadat je je ooit had verraden in het fototopic
Ik ga zo mijn kadootjes uitpakken, maar zit hier nu met een hongerig jongetje die ik croissantjes uit de oven beloofd heb. Neefje van 5 logeert hier Ik heb dus een uitpakhulp
Briefje op de deur plakken of ze hem bij de buren bezorgen? Doe ik nog weleens voor de zekerheidquote:Op donderdag 23 december 2010 10:14 schreef trui het volgende:
ik verwacht vandaag m'n pakje. maar we gaan nog wel even de 'stad' in zometeen.
ja dat zeg je steedsquote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef Zuster87 het volgende:
Wat heb je een mooie collage gemaakt, Oxy! En wat ben je lekker verwend zeg!
Ik ga zo uitpakken
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef Zuster87 het volgende:
Ik houd ook van oranje!
Ohh wat ben ik verwend! Ik ben de foto's nu aan het uploaden maar het schiet niet echt op.
Nee!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef mrien het volgende:
Op basis van dit lijstje en het engeltje zou ik dan aan Twinkly denken, klopt dat?
Dan is het helemaal duidelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef showkloon het volgende:
tja dat dacht ik ook, want het cadeau is afgestempeld in enschede?
ik ga nog eens ff het lijstje checken denk ik...
Ik weet niet wat de rest van de hints waren, maar Bar heeft ook een jongetje uit 2009 en een lief engeltje natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef mrien het volgende:
Wie ik nog op mijn lijstje heb staan als potentiele santa:
Mefke
Seilram (weet niet uit welk jaar Joep is)
Sugarsnap
McLaura
Poppejans
Twinkly
Ca.ra
Joshua.
Chan
Incantrix
Op basis van dit lijstje en het engeltje zou ik dan aan Twinkly denken, klopt dat?
Nou, mijn ouders zijn thuis en ik heb ze gezegd dat er een pakje kan komen. Ik zal ze straks nog even bellen dat als ze zijn gaan wandelen en er een pakje is afgeleverd bij de winkel, ze dat even moeten gaan halenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef sly-santa het volgende:
Miss sly het pakje is bij de chauffeur!
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat de rest van de hints waren, maar Bar heeft ook een jongetje uit 2009 en een lief engeltje natuurlijk.
Ben je dan toch Amaranta? Eerder gekocht ivm operatie???quote:Op donderdag 23 december 2010 10:49 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
![]()
Eens zien wat ik ook alweer gekocht had, tijdje geleden dat ik het verstuurd heb
Maar dat was wel bewust..dat is de hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |