Poppejans heeft mij al ontmaskerd als haar SSquote:Op donderdag 23 december 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Hahaaa! Een PM van m'n santa.
Wie zijn er nu online?
Happy
Rocka
Miss_sly
Hoppa! short list
Dan vervang ik jou voor keshetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Poppejans heeft mij al ontmaskerd als haar SS
Miss_sly kun je doorstrepen, want deze lieve schat was mijn SS (tenminste, dat vermoed ik.... Een dochter van dezelfde leeftijd als die van mij, komt oorspronkelijk uit Brabant, woont nu in amsterdam en een boekje met een schaap erop (of was dat toevalquote:Op donderdag 23 december 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Hahaaa! Een PM van m'n santa.
Wie zijn er nu online?
Happy
Rocka
Miss_sly
Hoppa! short list
Klopt, ik was hetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Miss_sly kun je doorstrepen, want deze lieve schat was mijn SS (tenminste, dat vermoed ik.... Een dochter van dezelfde leeftijd als die van mij, komt oorspronkelijk uit Brabant, woont nu in amsterdam en een boekje met een schaap erop (of was dat toeval)
Post strax foto's en buit, maar ben er echt superblij mee!!!!!!!!
Wij gaan uitpakken als Laura thuis is. Ik ben hier nu want we moeten op Thijs passen, Dus straks 2 fotoverslagen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef MCLSanta het volgende:
McLaura, ben je al aan het uitpakken geweest?
Je santa is benieuwd of de inhoud van de doos naar wens is...
Ohh, deze post had ik oook al gemist. Ben niet helemaal scherp vandaag, maar je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:47 schreef mijsje het volgende:
ik ben echt superblij met mijn cadeautjes, maar nu nog heel benieuwd hoe mijn lootje haar pakjes gaat vinden!!! (ben ik nog best zenuwachtig over... wat als ze het niks vindt... nou ja, het gaat om het idee
)
Verwennen kan niet ernstig genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Echt super! Je hebt mij en Jorja veel te ernstig verwend!!!! Foto's volgen nog hoor!
ja, gaatjes geponst (rotwerk!) in oude kerstkaarten, en aan elkaar gehaakt.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Twinkly het volgende:
Die bal is echt super zeg! Mooie kleuren <3 Zit daar vulling in of heb je om een plastic bal heen gehaakt mijsje?
Ik vind de haaksels van Trui ook super, echt mooie dingen! <3 Die kleerhangertjes, die tas en dat doosje, hoe heb je dat gedaan Trui? Heb je zelf in kaartjes gaatjes gemaakt of een doosjes stukgeknipt en weer vastgehaakt?
Wat een leuk idee! Ik had wel een account maar was het vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef trui het volgende:
[..]
ja, gaatjes geponst (rotwerk!) in oude kerstkaarten, en aan elkaar gehaakt.zie mijn ravelry account voor linkjes naar de patronen. of ben je daar nog niet geregistreerd? dan wil ik ze ook wel even voor je opzoeken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |