quote:
lekker alternatief ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben meer van Zo moeilijk, Fakkelbrigade.... etc.
Ik sta er al goed in.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geen hiphop is imo een groot compliment.
Ik vier het altijd wel maar drink geen druppel. Ik ben uniek hierin, ik weet het.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Rickk_ het volgende:
CarnavalDagenlang zuipen, wat wil je nog meer!
Wordle.quote:
Hier ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf ik zit midden onder die bui, maar als ik buiten kijk zie ik niks ...
Wolk hoeft niet te plassen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, een leuk feestje zonder alle overdreven rotzooi daar omheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Rickk_ het volgende:
CarnavalDagenlang zuipen, wat wil je nog meer!
50 cent is ook geen hiphop hoor. Dus dat je me niet verkeerd interpreteert.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geen hiphop is imo een groot compliment.
Ik dacht dat het wel een beetje voorbij wasquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel heel bewolkt?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Elke ochtend mijn brakke kapsel zien in de spiegel is al carnaval genoeg.
Laat die sneeuw even optievenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Kud we gaan helemaal kapot !!!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn er nog lang niet vanafquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel een beetje voorbij was
Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduckquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Swomp het volgende:
Ff allemaal swomp posten voor de volgende wordle
eenschquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
kluun heeft muzieksmaak, maar kan niet schrijven
Kan waarschijnlijk toch niet slapenquote:
iets met Nightwriters denk ik. en geld.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
wat moet kluun daar nou weer dan?
klunen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
wat moet kluun daar nou weer dan?
Met die temperaturen in het vooruitzicht wordt het echt baggerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn er nog lang niet vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |