quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt omdat Pi op de blacklist staat vanwege de vele PI's die er anders instaan
Hij is Swompzig.quote:
Iedereen die veel postquote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Staat iedereen daar in, of zoek ik tevergeefs?
Ligt eraan hoe goed je zoekt en hoeveel je post.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Staat iedereen daar in, of zoek ik tevergeefs?
Swomp ? Zei je nu Swomp ? Ik ken geen Swomp hoor ...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is tof, en ik wil haar horen zingen
Swompquote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef Swomp het volgende:
[..]
Swomp ? Zei je nu Swomp ? Ik ken geen Swomp hoor ...
Naja doei ! groetjens aan Swomp
HUH?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom
Wat een held is dat toch!
QFT!! Gerard Ekdomquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom
Dat vind ik wel naatjequote:
Allebei een beetjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed je zoekt en hoeveel je post.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zie zijn PIquote:
Swompquote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, stop nou maar voor die wordle, Gerard Ekdom ownt toch wel
Ik probeerde Jon Bakker na te doen.quote:
Kluunquote:
Dankje dat je me een man noemt.quote:
Een ramp meerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KluunKomt een Swomp bij de dokter
dat lukt dan niet, want anders had je hier 'meer niet?' gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik probeerde Jon Bakker na te doen.
Correctiequote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KluunKom een vrouw bij de dokter Swomp
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, stop nou maar voor die wordle, Gerard Ekdom ownt toch wel
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |