een mama apple juicequote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
Damn, een Engelse mama appelsap (is toch ook een naam voor?), maar ik hoor steeds Edward
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Bella, heb je mij al gehoord op 3fm?
Jawel, modje door slotje ( hé dat rijmt) teld niet!quote:
Oh echt!!quote:
CityFM is OK.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Motors - Airport
op 3FM. Ongekend! Meestal alleen te horen bij CityFM.
WAT EEN PLAAT.
pmquote:Op woensdag 22 december 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.! Wat zei je? Waar ging het over?
DD? DagoDuck?quote:
Stoute jongen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook wel een paar keer gehad
Top idee.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef franklop het volgende:
kunnen we niet allemaal Bassie en Adriaan: Hallo vriendjes en vriendinnetjes aanvragen?
De grotere jijquote:
Neeee want dan verdienen ze weer aan royalties, en die vuile creeps gun ik geen dubbeltjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef franklop het volgende:
kunnen we niet allemaal Bassie en Adriaan: Hallo vriendjes en vriendinnetjes aanvragen?
Of DrummerDude.quote:
Die was vanmiddag al!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef franklop het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, Lucille is tof. Heeft leuke humor.
ow dan is het niet leukquote:
Die was vanmiddag al, ook K3, Bob de Bouwer en zoquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef franklop het volgende:
ik hoor en ik zie d'r niet..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb je stem gehoord, eindelijkquote:
gerardquote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Intrepidity het volgende:
Wie heeft de graveyard shift vannacht?
Dat is ook een goeiequote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Doe dan een nummer van Dries Roelvink
gerhardquote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Intrepidity het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Doe dan een nummer van Dries Roelvink
ja sorry had sollicitatie niet gehoord toenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die was vanmiddag al, ook K3, Bob de Bouwer en zo
Geerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Intrepidity het volgende:
Zombies.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Intrepidity het volgende:
Er moet toch iemand de beste zijn....quote:
Ja, De Grote Vriendelijke D.quote:
beter dan katja iigquote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er moet toch iemand de beste zijn....
Lucille doet het prima
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef miieejj het volgende:
goed.. ik ga weer.
succes nog met alles nog he
Zo vrolijk ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Dit is ook best een grappig nummer
Dag miieejjquote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef miieejj het volgende:
goed.. ik ga weer.
01. 1157 Dagoduckquote:
Beter dan Willie. Met z'n koptelefoonconcert wat wij niet horen.quote:
Ik hoor haar niet zo veel...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Groetjes!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef miieejj het volgende:
goed.. ik ga weer.
Mond spoelen.quote:
Daarom is het ansich ook een koptelefoonconcert.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beter dan Willie. Met z'n koptelefoonconcert wat wij niet horen.
Stel je aan, dat hoort gewoon bij SRquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet leuk.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stel je aan, dat hoort gewoon bij SR
Willie's raps waren tof hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je geld betalenquote:
je hebt de graveyard ook niet gehoordquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Maar dan nog, ik vond Willie nog niet leuk.
Dan boeit het toch niet dat je geen concert kon horenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Maar dan nog, ik vond Willie nog niet leuk.
quote:
Nou Cee toch..quote:
Zijn rapsquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Willie's raps waren tof hoorHij kwam echt helemaal los die laatste uren tijdens Coen, mede dankzij Coen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de laatste keer, ik wou het alleen even aan Hans laten zienquote:
jij houdt ook niet van The Opposites, dus ja, dan heb je gewoon pech.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn rapsDaarom had ik juist zo'n hekel aan hem... da's toch geen hiphop man.
ze is er de hele nachtquote:
The Opposites, echtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij houdt ook niet van The Opposites, dus ja, dan heb je gewoon pech.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, hij zei fisten maar ik besef me nu pas dat het een dubbele betekenis kan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah valt wel meequote:
Ik ben meer van Zo moeilijk, Fakkelbrigade.... etc.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij houdt ook niet van The Opposites, dus ja, dan heb je gewoon pech.
Geen hiphop is imo een groot compliment.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn rapsDaarom had ik juist zo'n hekel aan hem... da's toch geen hiphop man.
Het is aan jou hoor. En ja, het is veelquote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was de laatste keer, ik wou het alleen even aan Hans laten zien
quote:
lekker alternatief ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben meer van Zo moeilijk, Fakkelbrigade.... etc.
Ik sta er al goed in.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geen hiphop is imo een groot compliment.
Ik vier het altijd wel maar drink geen druppel. Ik ben uniek hierin, ik weet het.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Rickk_ het volgende:
CarnavalDagenlang zuipen, wat wil je nog meer!
Wordle.quote:
Hier ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf ik zit midden onder die bui, maar als ik buiten kijk zie ik niks ...
Wolk hoeft niet te plassen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, een leuk feestje zonder alle overdreven rotzooi daar omheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Rickk_ het volgende:
CarnavalDagenlang zuipen, wat wil je nog meer!
50 cent is ook geen hiphop hoor. Dus dat je me niet verkeerd interpreteert.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geen hiphop is imo een groot compliment.
Ik dacht dat het wel een beetje voorbij wasquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel heel bewolkt?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Elke ochtend mijn brakke kapsel zien in de spiegel is al carnaval genoeg.
Laat die sneeuw even optievenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Kud we gaan helemaal kapot !!!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn er nog lang niet vanafquote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel een beetje voorbij was
Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduck Dagoduckquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Swomp het volgende:
Ff allemaal swomp posten voor de volgende wordle
eenschquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
kluun heeft muzieksmaak, maar kan niet schrijven
Kan waarschijnlijk toch niet slapenquote:
iets met Nightwriters denk ik. en geld.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
wat moet kluun daar nou weer dan?
klunen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
wat moet kluun daar nou weer dan?
Met die temperaturen in het vooruitzicht wordt het echt baggerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn er nog lang niet vanaf
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt omdat Pi op de blacklist staat vanwege de vele PI's die er anders instaan
Hij is Swompzig.quote:
Iedereen die veel postquote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Staat iedereen daar in, of zoek ik tevergeefs?
Ligt eraan hoe goed je zoekt en hoeveel je post.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Staat iedereen daar in, of zoek ik tevergeefs?
Swomp ? Zei je nu Swomp ? Ik ken geen Swomp hoor ...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is tof, en ik wil haar horen zingen
Swompquote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef Swomp het volgende:
[..]
Swomp ? Zei je nu Swomp ? Ik ken geen Swomp hoor ...
Naja doei ! groetjens aan Swomp
HUH?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom
Wat een held is dat toch!
QFT!! Gerard Ekdomquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom Gerard Ekdom
Dat vind ik wel naatjequote:
Allebei een beetjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed je zoekt en hoeveel je post.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zie zijn PIquote:
Swompquote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, stop nou maar voor die wordle, Gerard Ekdom ownt toch wel
Ik probeerde Jon Bakker na te doen.quote:
Kluunquote:
Dankje dat je me een man noemt.quote:
Een ramp meerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KluunKomt een Swomp bij de dokter
dat lukt dan niet, want anders had je hier 'meer niet?' gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik probeerde Jon Bakker na te doen.
Correctiequote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KluunKom een vrouw bij de dokter Swomp
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, stop nou maar voor die wordle, Gerard Ekdom ownt toch wel
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |