En vlak daarna:quote:Martin
Best knap van de #NS... tot nu toe eindigden 8 van mijn 20 treinreizen deze maand met ruim een half uur vertraging...
quote:NS online
NS_online gaat nu twexit. Morgenochtend zijn we weer terug.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Oké, dit is best humor op Twitter:
Mijn bericht:
[..]
En vlak daarna:
[..]
twexit?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Oké, dit is best humor op Twitter:
Mijn bericht:
[..]
En vlak daarna:
[..]
in deze regio zijn de wegen prima hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki![]()
Dan gaan we wel op tijd weg, kunnen we rustig die kant op glijden
IJmuiden is ook jullie regioquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in deze regio zijn de wegen prima hoor
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki![]()
Dan gaan we wel op tijd weg, kunnen we rustig die kant op glijden
Ik spot niet met gladheidquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij nou eergisteren opgepakt op de A35?
Onze trein?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?.
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?.
Idem voor mijquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is 40 km verderop, en daar (en in Heemsker is gewoon 40 cm sneeuw gevallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IJmuiden is ook jullie regio
Was een gastje die door de mist en over de plaatselijk spekgladde A35 met een bedrijfsbusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij doet dat in een uurtjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem voor mij! Al ben ik eerder klaar dan Mart
...
pfoei,quote:
Ja. Dat staat er.quote:
Ze gaan slapen of zoquote:
Daarom gebruik ik het af en toe ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter is voor aandachtshoeren
Ja, jullie trein, die ene waarmee jullie naar station Hoorn Appelflap zouden reizenquote:
mijn haar wordt nooit korter dan nog steeds over mijn schoudersquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
pfoei,
ik was al bang dat ik niet meer met je haar kon spelen tijdens het voorlezen
Als dat niet meer kan, is er vast nog een alternatiefquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pfoei,
ik was al bang dat ik niet meer met je haar kon spelen tijdens het voorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |