Crash the carquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs roept vast nog wel een keer heel hard 'ONGELUK!' vanaf de achterbank![]()
Vindt hij leuk
Sorry, maar dat vind ik niet eens grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crash the car
Crash the car![]()
Crash the car
Neh, hij kan het nu gewoon echt zeggenquote:
Oooh, unluckyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik niet eens grappig![]()
Nou ja, met dit weer he....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, unlucky
Dat zing ik zo vaak als ik met de jongens in de auto zit
Ja joh. Ik heb Marijke en Thijs in de auto, daar laat ik niets mee gebeuren en als ik het niet vertrouw keer ik zo weer omquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een bumper is niet zo erg, als jullie maar heel blijven enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
THIJSquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, hij kan het nu gewoon echt zeggen
Zou ik het nog doen. Beetje lol hebben hoor. Besides, als mensen zoiets hier serieus nemen kan ik dat niet helpenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, met dit weer he....
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus ik moet het afknippen?
okee
Whehehehehe....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!
Geen boemeluk meer??quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh. Ik heb Marijke en Thijs in de auto, daar laat ik niets mee gebeuren en als ik het niet vertrouw keer ik zo weer om
de wegen zijn op zich prima begaanbaar hoor, maar ga geen 120 rijden op de snelweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms liggen er nog van die ijsribbels.
Gisteren was ik in IJmuiden en daar hebben ze helemaal niets aan de weg gedaan en dat was zelfs voor een doorgewinterde gladheidsrijder als ik te bizar voor woorden.Juin uit Eigen Tuin!
Ja, sorry, zo;n dagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik het nog doen. Beetje lol hebben hoor. Besides, als mensen zoiets hier serieus nemen kan ik dat niet helpen
Ik vind mijn eigen kleur een beetje saaiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met jullie "eigen" kleur ST en MZ?
Niet overleggen, afzonderlijk antwoorden
Wat zal ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry, zo;n dagDus nvm
te laatquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
dat was alleen voor mannen
Dat hebben we allebei al gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met jullie "eigen" kleur ST en MZ?
Niet overleggen, afzonderlijk antwoorden
Ik zeg maar zo ik zeg maar nietsquote:
Was jij nou eergisteren opgepakt op de A35?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
een doorgewinterde gladheidsrijder als ik
Oh okeequote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hebben we allebei al gezegdWe vinden allebei onze kleur saai... En ik vind die van ST niet saai
Okidokiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
de wegen zijn op zich prima begaanbaar hoor, maar ga geen 120 rijden op de snelweg.
Soms liggen er nog van die ijsribbels.
Gisteren was ik in IJmuiden en daar hebben ze helemaal niets aan de weg gedaan en dat was zelfs voor een doorgewinterde gladheidsrijder als ik te bizar voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |