ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik al heeeeel lang geleden mee opgehouden
Goede reden. En ik heb je nooit blond gezien, dus ik zou niet weten of het mooi isquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mooi vind
Mijn haar is ooit een keer geverfd, toen was ik model voor een leerling kapperquote:
Maar zo blond blond ben je toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb het overwogen, maar wil niet blond
ik kan me jou niet blond voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mooi vind
Of je laat hem staan en zet een rode muts op, trekt een rode jas aan, verkleedt de kinderen als rendieren en laat je op een slee rondtrekken.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
ik moet mijn baard nog van mijn gezicht halen...
Dat doe ik vrijdagochtend welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ja, anders geen knuffelsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het niet echt bij me passenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede reden. En ik heb je nooit blond gezien, dus ik zou niet weten of het mooi is.
Make that the cat wisequote:
Dan geloof je het toch lekker nietquote:
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik hebquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zo blond blond ben je toch niet
Nou maak je me juist benieuwdquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik heb
Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan m'n hoofdhaar zeg maar, dus dat maakt ook dat ik met een donkere kleur wegkomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan me jou niet blond voorstellen
Als je weer een keer hier bent laat ik wel een jeugdfoto zienquote:
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik heb
Coolquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je weer een keer hier bent laat ik wel een jeugdfoto zien
Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn haar ff in de verf gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |