Jij hebt juist een toffe kleurquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Ik moet nodig douchen en naar bed, maar ik wil niet van de bank af
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffffquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....
Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn haar ff in de verf gooien
Nee joh, supersaaiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij hebt juist een toffe kleur
Wij vrouwen hebben het maar zwaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffff
Vinnik dus nietquote:
en in de prut staan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffff
rustig blijven zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Ik moet nodig douchen en naar bed, maar ik wil niet van de bank af
Oi!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesMag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven
Welnee. Jij wordt niet kaalquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben het maar zwaar
Ik koop alleen maar in de aanbieding en ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en in de prut staan.
en STINKEN dat het doet![]()
en DUUUUUUUUUUUUUUUUR dat het is
Echt nietquote:
Kom jij m'n haar verven?quote:
Dan vind ik het nog vies ruikenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar in de aanbieding en ik vind het wel lekkerIk heb zonder ammoniak dus da's wel beter
We stuiteren nu in stiltequote:
Heerlijkquote:
Jij welquote:
Van mij welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesMag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven
Heul wel.quote:
Nee, morgen ga ik met Marieke naar Tuinland en langs Susan en dan haar naar huis brengen en dan zelf naar huis en een wasje doen en eten en slapenquote:
Ik geloof dat ST niet wil dat ik dat doequote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mij welvind ik wel leuk ff tutten
dus ik moet het afknippen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
kort haar laat je groein, lang haar knip je af.
kaal moet je petsen, heel simpel allemaal
Ook gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel.
[..]
Nee, morgen ga ik met Marieke naar Tuinland en langs Susan en dan haar naar huis brengen en dan zelf naar huis en een wasje doen en eten en slapen
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ST niet wil dat ik dat doeZe deed boos oi
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus ik moet het afknippen?
okee
Daarom, morele supportquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijden
Dat zei wok tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Stuart het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Rude, da's mijn vierde naamquote:
Ik durf welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom, morele supportEn dan mag LL de volgende keer m'n haar verven
![]()
Maar ik rijd vrijdag gewoon met je mee hoor als je durft
Niet je haar afknippenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei wok toch
[..]
Rude, da's mijn vierde naam
quote:
doe je wel voorzichtig enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijden
Ja, daar zorg ik wel voorquote:
ach, de bumper is toch al stukquote:
Driequote:
Vind ik ook hoor, ik ben al boos op de kapper als er een cm af moetquote:
Oi!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, de bumper is toch al stuk
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, ik ben al boos op de kapper als er een cm af moet
Vooralsnog welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Drie![]()
Dus je durft meer dan dat je niet durft
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus ik moet het afknippen?
okee
Thijs roept vast nog wel een keer heel hard 'ONGELUK!' vanaf de achterbankquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs roept vast nog wel een keer heel hard 'ONGELUK!' vanaf de achterbank![]()
Vindt hij leuk
Thijsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk
Boemeluk, tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |