Precies, ieder formulier heeft natuurlijk een uniek nummer. Maar aan het eind van het invoeren van je reisdetails gooi je een blanco formulier in de handinvoerbak en printen maarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden trouwens hun OV-chipkaart meesturen met zo'n formulier? Er wordt immers gevraagd naar het originele vervoerbewijs.
Maar jij gooit dat formulier dus door je printer?.
dat ken ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Plus dat je de voortgang van al je ingediende claims kunt bijhouden. En als je er 8 tegelijk instuurt, lijkt me dat geen overbodige luxe![]()
Het is alleen wel gebouwd in FileMaker Pro, een geweldig database-pakket, wat niemand kent
Omdat ik dan misschien voor 00:00 in bed ligquote:
Dan kun je daarna nog een uur Mobiel FOK!kenquote:
Dat doe je zelfquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik zou mijn haar nog gaan verven
Gewoon mee ophoudenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Wat doe je in die 90 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik dan misschien voor 00:00 in bed lig
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
Dan kun je daarna nog een uur Mobiel FOK!ken.
Dat doe ik morgenavond eindelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verf mijn haar ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik al heeeeel lang geleden mee opgehouden
Jaquote:
Heb het overwogen, maar wil niet blondquote:
Anderhalf uur dan.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik al heeeeel lang geleden mee opgehouden
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Heb het overwogen, maar wil niet blond
Het lijkt me lastig om te doen eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja is goedkoper en werkt net zo goed
Whehehe dat kleine beetje loont de moeite nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik wil je haar best verven, paars?
Omdat ik dat niet mooi vindquote:
Paars is paarsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe dat kleine beetje loont de moeite niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |