"[...] maar toen kocht ik ook een Truckster dus kan deze weg."quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ow... Dat klinkt niet best...
Ow ennuh ik verkoop nog een gitaar
http://link.marktplaats.nl/407239874
Kan heel flauw het plaatje omdraaien maar helaas... Sorry, zal volgende keer een linkse gitaar kopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef brother52 het volgende:
Het is dat hij niet in spiegelbeeld is, anders had ik vanavond nog bij je voor de deur gestaan.
Kan ik hem dan beter niet meteen zelf kopen? Anders verlies je er alleen maar op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan heel flauw het plaatje omdraaien maar helaas... Sorry, zal volgende keer een linkse gitaar kopen
Hoezo niet knul?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm, dit is toch wel lastig, de hele vakantie geen bier.
Wajo dit is ernstig dude, waarom geen bier?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm, dit is toch wel lastig, de hele vakantie geen bier.
Ga je Jimmi Hendrix style spelen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef brother52 het volgende:
Het is dat hij niet in spiegelbeeld is, anders had ik vanavond nog bij je voor de deur gestaan.
Je weet niet wat je mistquote:
Fijne kerstdagen iedereenquote:
quote:
Kuurtje van de dokter gekregen tijdje terug en die duurt 2,5 week en ik mag geen alcohol. Gelukkig met de jaarwisseling net weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |