Ja, dat lijkt me ook wel fijner, maar goed, aan de andere kant kan ik het ook wel weer makkelijk van me afzetten hoor. Het is nu gewoon even raar (zoals elke visite sinds ik begonnen ben) omdat ik dus niet weet of er iets gezegd gaat worden Puur die onzekerheid dus. Ik heb me wel voorbereid op een "confrontatie", daar zie ik ook niet tegenop.
Komt vast wel goed. Uieindelijk is het ook niet echt een probleem, ik ondervind er verder niks van.. ik zie ze toch niet zo vaak en als ze het verder willen negeren (naar mij toe), best. Ik corrigeer ze wel als ze me weer "girl" of zo noemen, dat heb ik al eerder gedaan.
Oh, het enige kutte is pakjes met mijn oude naam erop. Zowel voor mij als van mij. Het is hier gewoonte om op het label te schrijven van wie het cadeau komt en dat weiger ik gewoon (eerder al, die cadeaus komen van de kerstman tenslotte

). Wat Brad erop zet, moet ie zelf weten, maar ik schrijf mijn oude naam alleen nog onder officiele documenten
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."