Nog steeds in Utrecht.quote:
Ik kan moeilijk overal aanbellen om te vragen "staat Vanyels koelkast hier?"quote:
dat kan best.. In NL kan allesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk overal aanbellen om te vragen "staat Vanyels koelkast hier?"
Dat onthou ik even voor de volgende keer dat ik in Nederland ben. Dan kom ik op kraambezoekquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Vanyel het volgende:
Maar liefje, als je zou komen, smste ik je mijn adres wel hoor!
September is wel vroeg genoeg toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef Vanyel het volgende:
Mag je wel opschieten, zo vaak kom je toch niet? Tegen de tijd dat zo'n kind kan lopen, heet het geen kraambezoek meer hoor
Een baby mee de kroeg in lijkt me geen goed idee.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Dan noemen we het anders. Bovendien kan ik tegen die tijd ook wel gewoon de kroeg weer in!
Allebeiquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Eng in de zin dat je ze laat vallen eng of ben je bang dat ze je iets aandoen?
We halen de heren gewoon inquote:
Vind ik ook. En het mijne ook natuurlijk, met die diepgang en de twist en de karakterontwikkeling en allesquote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik zeg dat mijn verhaal bij de beteren in de bundel hoort? Ik vind dat gewoon echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |