Albert Heijn. Het is kutwerk met allerlei kleuters die rondrennen, maar de werktijden zijn (meestal) flexibel en je krijgt 10% korting op alles wat je er koopt. Meestal help ik nieuwe medewerkers met een rondleiding en help ik ze aan het werk, maar soms moet ik dus vakken vullen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Vanyel het volgende:
Gossie![]()
Jij verkoopt dingen, dat het nu zo druk is?
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind mezelf trouwens ook best zielig. Vanmorgen dacht ik nog dat het luxe was dat ik wat langer in bed kon blijven liggen, maar inmddels blijkt dat het pure noodzaak was (en niet zo gek dat ik om half 11 nog moeite had met wakker worden). Voel me niks lekker en ben bij wijze van spreken al moe als ik op en neer loop naar de WC.
dat heet ouderdomquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind mezelf trouwens ook best zielig. Vanmorgen dacht ik nog dat het luxe was dat ik wat langer in bed kon blijven liggen, maar inmddels blijkt dat het pure noodzaak was (en niet zo gek dat ik om half 11 nog moeite had met wakker worden). Voel me niks lekker en ben bij wijze van spreken al moe als ik op en neer loop naar de WC.
Gaan je darmen daarvan gek doen? Joh...quote:
ja hoor. dat hoort er allemaal bijquote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaan je darmen daarvan gek doen? Joh...
heeft de Mrs ook problemen? Of heeft ze niet meegegeten van de chinees?quote:Denk dat de chinees van gister niet helemaal was wat ie had moeten zijn of ik ergens gewoon een gemeen iets heb opgepikt.
Klinkt enig. Maar die 10% is wel handig.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Albert Heijn. Het is kutwerk met allerlei kleuters die rondrennen, maar de werktijden zijn (meestal) flexibel en je krijgt 10% korting op alles wat je er koopt. Meestal help ik nieuwe medewerkers met een rondleiding en help ik ze aan het werk, maar soms moet ik dus vakken vullen.
Binnen 30 minuten is alles wat je hebt gevuld weg. Ze graaien er maar op los.
Ik moet morgen trouwens van 4 AM tot 8 AM.
Volgens mij niet en half. We hebben wel samen chinees gegeten, maar niet helemaal dezelfde gerechten.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft de Mrs ook problemen? Of heeft ze niet meegegeten van de chinees?
hmz... ja dan wordt het lastig om uit te zoeken waar het van komt...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij niet en half. We hebben wel samen chinees gegeten, maar niet helemaal dezelfde gerechten.
draai het vanavond om.. Mrs jouw prakkie en jij die van de Mrs... als zij dan ook ziek wordt weet je waar het van kwamquote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Vanyel het volgende:
Helaas ja.
De restjes staan nog in de koelkast op me te wachten voor vanavond, maar daar heb ik dus een beetje twijfels bij..
whoeiquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
draai het vanavond om.. Mrs jouw prakkie en jij die van de Mrs... als zij dan ook ziek wordt weet je waar het van kwam
Daar heb ik dus geen zin in. Hoera voor de diepvries.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:36 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht, jij tovert daar wel een grandioos bijgerecht bij in een vloek en een zucht?![]()
En dat schijnt nog wel even door te gaan. Hier is helemaal niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef lezzer het volgende:
Het sneeuwt hier echt best wel heel hard
Ik woon precies in dat hoekje waar het wel sneeuwt in Nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 16:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dat schijnt nog wel even door te gaan. Hier is helemaal niks.
bami met sate is niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zin in. Hoera voor de diepvries.
Ik vind dat zelf hartstikke lekker!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
bami met sate is niet verkeerd toch?
ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 17:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf hartstikke lekker!
voor zover ik het kan zien is het hier droog...quote:
hoiquote:
Is wel lekker, maar geen zin. Dus terug naar de preistamp van vorige week. Die natuurlijk wel in de diepvries stond en niet in de koelkast.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
bami met sate is niet verkeerd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |