abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90305833
quote:
SINT-MICHIELSGESTEL - Een 72-jarige vrouw uit Gemonde is maandag wegens diefstal aangehouden bij de Albert Heijn aan het Adrianusplein in Gestel.

Ze probeerde voor bijna 17 euro aan spullen mee te nemen zonder te betalen. Ze werd op het bureau gehoord en bekende de diefstal. Daarna is de vrouw weer vrijgelaten. De vrouw kreeg een winkelverbod.
http://www.brabantsdagbla(...)ert-Heijn-Gestel.ece

Nu is er nogal wat armoede in brabant, is het voor sommige brabantse bejaarden noodzakelijk om te stelen ?
pi_90305989
Dat denk ik wel ja. Men zal toch moeten eten.
pi_90306153
als het echt uit armoede is dan is het echt triest.
ik zou best een paar cent per product meer willen betalen als armlastigen dan met een speciale pas extra korting krijgen
  woensdag 22 december 2010 @ 20:38:04 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_90306251
Bejaarden stelen als de raven. Niks nieuws en uitzetten kan niet.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 22 december 2010 @ 20:51:43 #5
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_90307276
De Brabantse seniors hebben een attitude dat ze alles nog even kunnen maken voordat ze overlijden.

Meer romige iPhones beschikbaar stellen zou al incredible veel schelen.

:{2
Géén kloon van tvlxd!
pi_90309705
Heb wel is het idee dat oude mensen vinden dat ze alles wel kunnen maken.

Of ze is inderdaad heel arm, in welk geval het natuurlijk vrij triest is.
pi_90310016
Ben benieuwd wat ze nu eigenlijk steelde. Hoeveel is een kaal pensioen eigenlijk?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_90311632
Ongeveer 1000¤ per maand voor alleenstaanden. Geen vetpot dus.
pi_90312102
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef DroomFiguur het volgende:
Ongeveer 1000¤ per maand voor alleenstaanden. Geen vetpot dus.
Nee, ik vraag mij alleen af waar de vrouw van moet leven. Ik weet dat er instellingen zijn waar een bejaarde alleen voor het noodknopje al een fikse huur moet neer tellen. Een familielid moet 1195 betalen voor dat knopje en de warme maaltijden. Nu krijgt hij meer dan genoeg pensioen, maar kan me zo voorstellen dat je dat alleen met een pensioentje niet kan doen.

Maar ook hangt mijn mening af van wat ze precies gestolen heeft. Nee, ik praat stelen niet goed maar mijn mening is wat milder wanneer het eerste levensbehoefte artikelen zijn.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 22 december 2010 @ 22:37:14 #10
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_90314249
Al bijna net zo erg als Marokkanen, die provincialen...Open je ogen mensen!

Gelukkig hebben we mensen als Gelly die hier onbaatzuchtig en vrij van truttige transparantie de aandacht op vestigen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')