Houden zo!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Bieber??? Noooooooooooit van gehoord.
Dan weet je meer dan ikquote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toekomstig fractievoorzitter van D66..
Als ze lijstverbinding aangaan met PvdA dan sloop ik hemquote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toekomstig fractievoorzitter van D66..
Oorzaak: Kindermiddagquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef Kanariegeel het volgende:
Dit meen je nietHet niveau qua muziek is vandaag echt extreem laag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
`JUSTIN BIEBER, NET ZO GOED ALS LADY GAGA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf ajb...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
`JUSTIN BIEBER, NET ZO GOED ALS LADY GAGA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toppie 1 punt meer dan je dacht
That's it!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef Swomp het volgende:
Jaja, en de posts stromen weer binnen![]()
[ afbeelding ]
Post dan wel de goede versie!quote:
Ach ja, het moet ook wel kunnen. Maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach zag er de humor wel van in
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
That's it!
Voor straf mag je twee topics niet meer posten
Nu vergeet je het nooit weer.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas sinds een paar minuten fail. Zo jammer dit.
quote:
Nooitquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ze lijstverbinding aangaan met PvdA dan sloop ik hem
Duidelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ze lijstverbinding aangaan met PvdA dan sloop ik hem
Zal niet lang meer durenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Infection het volgende:
Wanneer word JB nou eens depressief zoals Jordy van Loon...
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef dasorakel het volgende:
Is er al een beetje Two Door Cinema Club gedraaid eigenlijk?
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren
Pope Hans heeft gesprokenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig hoop voor Bieber.
Die meisjes hadden een bord met '' 50 euro voor een kus van Gerard'' eropquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Miam het volgende:
ik heb wat gemist! help!
wat deed gerard bij dat raam
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Hey hey. Net terug van het Glazen Huis.
Rowwen heze
oke! een glaskus dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die meisjes hadden een bord met '' 50 euro voor een kus van Gerard'' erop
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die meisjes hadden een bord met '' 50 euro voor een kus van Gerard'' erop
Was even lekker in de auto. Beter dan blofquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Rowwen heze
Is Rowen Heze langs geweest?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Rowwen heze
ik wilquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Apostrof het volgende:
Niemand wil met mij naar New Kids Turbo zielig he
niettttt spotten met mijn mattie bieberrr jeweettquote:
het is dan ook baggerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Apostrof het volgende:
Niemand wil met mij naar New Kids Turbo zielig he
Destine?![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Miam het volgende:
[..]
niettttt spotten met mijn mattie bieberrr jeweett
ik ga weg!![]()
latuuur
Glazen Huis bekkenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Miam het volgende:
[..]
niettttt spotten met mijn mattie bieberrr jeweett
ik ga weg!![]()
latuuur
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Rowwen heze
Wat is er mis met 101tv ?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij is de stream via de website van 3fm beter als de 101tv uitzendingen als ik dat zo vergelijk
Wat dan? Sneller of andere beelden?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij is de stream via de website van 3fm beter als de 101tv uitzendingen als ik dat zo vergelijk
Yupquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woont ze nog in Groningen ?
Reclame, en die krijg je bij de internet stream niet.quote:
Hey Hansquote:
Dat is best veelquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Swomp het volgende:
Op het hele plein springt 1 groepje van 6
Geen idee, vrees van wel. Zag haar gisteren nog op de tv.. Aparte meidquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woont ze nog in Groningen ?
Erhm, ik heb geen reclame van 101tv hoor. Volgens mij bedoel jij die stream van providers.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Reclame, en die krijg je bij de internet stream niet.
die gaan echt 24 uur non stop door.
De radio ook, die heeft reclame tussen door.
Hen nog geen 1 keer reclame gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Reclame, en die krijg je bij de internet stream niet.
die gaan echt 24 uur non stop door.
De radio ook, die heeft reclame tussen door.
Blijkbaar horen hun nu het nieuws of reclame enzoquote:
Veel volk jaquote:
Ik vind d'r muts tof. Die wilde ik vorig jaar kopen, was opquote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Da blondje met die sjaal is wel leuk
bij bepaalde nummers is er reclame op de radio jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Swomp het volgende:
[..]
Blijkbaar horen hun nu het nieuws of reclame enzo
ze hebben daar maar 1cdtje ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef JD_SLR het volgende:
Waarom zijn het nou steeds dezelfde nummers tijdens de reclame. *Mute*
Ik had even een ander idee bij muts.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind d'r muts tof. Die wilde ik vorig jaar kopen, was op
Staat best zacht. Eigenlijk klinken alleen de platen die worden gedraaid en datgene dat de dj's zeggen hard genoeg om goed te horen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Swomp het volgende:
[..]
Blijkbaar horen hun nu het nieuws of reclame enzo
Bijnaquote:
Figuresquote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik had even een ander idee bij muts.
Ben vorig jaar ook een paar keer wezen kijken. Was erg leuk. Ga je de laatste dag ook? Zou ik wel doen als ik jou wasquote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bijna. Heb een stukje moeten fietsen, maar het was zeer zeker de moeite waard
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
en op de iphone fok form
Eh gast, dat is een htc. Niet cool doen, alsjeblieft zegquote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
en op de iphone fok form
Terechte opmerking.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef alors het volgende:
Whehehe weer een lullige opmerking van Sophie over de gift van de PSV selectie
Mag niet meer volgens Domien![]()
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Eh gast, dat is een htc. Niet cool doen, alsjeblieft zeg
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen met het naar buiten komen en naar het podium lopen van de dj's, het is op twee verschillende pleinen te doen vrijdag.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook een paar keer wezen kijken. Was erg leuk. Ga je de laatste dag ook? Zou ik wel doen als ik jou was.
Ik denk dattie bedoelt dat ie de stream kijkt op z'n HTC en op een iphone het forum open heeft staan...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Eh gast, dat is een htc. Niet cool doen, alsjeblieft zeg
HTC is niks mis meequote:
Ja, ik zit er wel aan te denkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook een paar keer wezen kijken. Was erg leuk. Ga je de laatste dag ook? Zou ik wel doen als ik jou was.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef schommelstoel het volgende:
Laatste dag in groningen was geniaal!
Bedoel ik jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik denk dattie bedoelt dat ie de stream kijkt op z'n HTC en op een iphone het forum open heeft staan...
Staat er al iets van een podium? Geloof dat ze vorig jaar het podium pas een dag van te voren gingen opbouwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen met het naar buiten komen en naar het podium lopen van de dj's, het is op twee verschillende pleinen te doen vrijdag.
Ik in ieder geval niet, want ik moet dan een computer in de buurt hebben om na het einde wat technische aanpassingen te maken aan de SR-site (zoals het online plaatsen van de Top SR).quote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet nee (voor zover ik weet, was gisteren niet naar dat andere plein gegaan maar vriendin van me vertelde dat het concert op dat andere plein gaat plaatsvinden).quote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat er al iets van een podium? Geloof dat ze vorig jaar het podium pas een dag van te voren gingen opbouwen.
De rasalcoholistquote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef alors het volgende:
Sander krijgt drank en is helemaal blij
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik zit er wel aan te denken, ben dan toch in Eindhoven. Ohja, hier twee foto's
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stadhuisplein?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet nee (voor zover ik weet, was gisteren niet naar dat andere plein gegaan maar vriendin van me vertelde dat het concert op dat andere plein gaat plaatsvinden).
ff schakelenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef alors het volgende:
KLUSJESMANNENnu op 3 voor de liefhebbers
Jupquote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef schommelstoel het volgende:
Laatste dag in groningen was geniaal!
Dat bekendmaken van het bedrag vorig jaar. Schit-te-rend.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. De laatste dag is echt super!! Vorig jaar Armin en dan uiteraard het bekend maken van het bedrag. Dat is echt een mooi moment. Moet je live bij aanwezig zijn
.
Hier komen toch ook artiesten langs?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Krantenman het volgende:
Over een uurtje een verrassingsconcert op het dak van het glazen huis in Antwerpen.
(Ik vind eigenlijk dat ze er daar toch een beetje meer een feestje van maken dan in Eindhoven, dat ze de Editors wisten te strikken vond ik bijvoorbeeld al heel knap.)
Qua sfeer overtreft Groningen nog steedsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bekendmaken van het bedrag vorig jaar. Schit-te-rend.
Broer van MC hammerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef alors het volgende:
HAhahahahaha Rap!!!
Wie is MC Flurry ???!! veeg me op!!!
Agree! Hoop dat ze er dit jaar ook weer wat moois van makenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Die mening deel ik dus ook, maar wil het niet verpesten voor de eindhovenaRRenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Qua sfeer overtreft Groningen nog steeds
Haha voor de mensen misschien maar beterquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu niet op dat plein staat.
Da's niet echt een verrassing hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Krantenman het volgende:
Over een uurtje een verrassingsconcert
QFT!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Nee echt komop, Lucille is toch verschrikkelijk, hoe dat mens praat
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef alors het volgende:
Always look on the bright side of life!!!!!!!!!!!!!
Slotshow op vrijdag met een optreden met dEUS!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hier komen toch ook artiesten langs?
Dat geloof ik wel ja. Lijkt me ook wel echt tofquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. De laatste dag is echt super!! Vorig jaar Armin en dan uiteraard het bekend maken van het bedrag. Dat is echt een mooi moment. Moet je live bij aanwezig zijn
.
Was echt geweldige sfeer toen op de marktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
haha lolquote:Op woensdag 22 december 2010 20:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Toen ik dit las zat ik te fluiten!![]()
die nachtburgemeester? Die hoed kan ie niet hebben. In Feuten issie wel lekker, maar ik vind hem hier maar stomquote:
Je had het topic eens moeten zienquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef miieejj het volgende:
ze hebben justin bieber gedraait he ? ik hoorde het laatste zinnetje d'r van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |