quote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zombies is toch niet meer leuk als je eenmaal voorbij wave 20 bent het enige wat je dan doet is je route rennen en omdraaien om te schieten
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit tot level 20 gekomen
Zo ver ben ik ook nog niet gekomenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goedGebruik je de teleporter wel?
Uiteraard, maar ik speel altijd met zijn vieren en er gaat elke keer wel weer iets anders misquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goedGebruik je de teleporter wel?
Ik zal met zijn 2en gaan spelen. is makkelijker vind ikquote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik speel altijd met zijn vieren en er gaat elke keer wel weer iets anders mis
Gewoon zorgen dat je een route hebt je allemaal wat punten bij elkaar hebt. Juggernaut of hoe dat ook heet halen en de rest op mystery boxen tot je allemaal een ray gun/ thundergun hebt icm een MP40quote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit tot level 20 gekomen
Ben geen marokkaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Mist3r90 aan het chillen met zijn matties.
Gastquote:
En toch maar blijven spelen tot 3 uur s'nachts.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet het niet meer
Ik weet het echt niet meer met dit spel
Control+F reeks bedoel je?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand hier al eens kontrolfreeks gehad?
En dan? ik snap het niet helemaalquote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.kontrolfreek.com/
Jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |