Jammer dat het hier vandaag moest ijzelen, nu is er gedeelte gesmolten... en nu gaat het weer keihard vriezen.... dat wordt ook een bendequote:Op woensdag 22 december 2010 16:19 schreef ValHallen het volgende:
Krijg je wel van die keiharde sneeuw
Nee, na 0.30 uur is het gezelliger.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef ValHallen het volgende:
Is het serieus hier altijd zo gezellig?
onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Buiten Fryslan schaatsen we niet
Awwwwquote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ben mijn hele literatuurdossier voor nederlands kwijt, moet morgen af zijn
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef miieejj het volgende:
d'r waren net justin bieber fanslachwekkend
Ik ook niet, skaten 2x geprobeerd en 2x hard op mijn bek gegaan.... daarna nooit meerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt geschaatst
Echte mannen wonen in het Noorden.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Buiten Fryslan schaatsen we niet
3x keer op hockeyschaatsen in zo'n vertiefte schaatsbaan op een pleinquote:
ja! ik ben er dol op!quote:
Jullie zijn ook jonger toch? Jaartje of 16? Dan is het opzich niet zo heul gek. Ik stond op mn vierde al op schaatsjesquote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ook niet, skaten 2x geprobeerd en 2x hard op mijn bek gegaan.... daarna nooit meer
Coen doet het goedquote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
Verschuuren mag ook wel eens in het huis, dan gaan jullie hem misschien waarderen, net als met Coen nu.
Wijd Open.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet ie ook es het gat te vinden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Laat me je dit zeggen, Domien vind meer gaten dan alleen die van zijn vriendin...quote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Laat me je dit zeggen, Domien vind meer gaten dan alleen die van zijn vriendin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |