quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Strega het volgende:
Ik wil m'n doos openmaken en uitpakken.
Laat ons toch wel blij zijn met zn tweequote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik roep het alleen hier, omdat ik het zit te kijken en ik weet dat oh-oh ook zit te luisteren. Is dat zo erg?
Ik ben er helemaal niet overdreven gelukkig mee hoor.
Ing is klaar mensenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe maar vast uitpakken![]()
Ik vind het haast jammer dat ik al klaar ben
Ik heb nog niet eens iets gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Q, blijf es van die kleurstoffen af
Er zit nogal een stukken tussen overdreven gelukkig en blij hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat ons toch wel blij zijn met zn twee
Neem een pizza kaas ui , die zijn lekker manquote:
Hé wat jammer nou!quote:
Ik kan er moeilijk iets boos bij zetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar het was zo jubelend, ik vroeg me af of je d'r ook zo eentje was
Lepra!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem een pizza kaas ui , die zijn lekker man![]()
De lekkerste zijn toch de dr.Oetkers? Maar ja, die koop je niet in DHquote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
f5 f5 f5 f5quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga NU op weg naar mijn doos!![]()
(zit nog een kilometer of 40 tussen, dus ga maar niet F5en)
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kán prima hoor. Je wil het gewoon nietquote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk iets boos bij zetten.
Jij bent ook een posthoer jij hequote:
Neem een mobiel met internet. Kan je FOK!ken onder het plassen, poepen, seksen, slapen, in de bus, trein, taxi, tramquote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet gaan plassen maar jullie posten te snel en dan mis ik teveel
ZEIK MAAR IN JE SLIP!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet gaan plassen maar jullie posten te snel en dan mis ik teveel
Oh jij kijkt zelf alleen maar de hele tijd om het af te zeiken?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kán prima hoor. Je wil het gewoon niet
Fokken tijdens het slapen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem een mobiel met internet. Kan je FOK!ken onder het plassen, poepen, seksen, slapen, in de bus, trein, taxi, tram
Nee ik vind het, mits gedoseerd, best leukquote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij kijkt zelf alleen maar de hele tijd om het af te zeiken?
Tip: Ga niet in het 3fm topic kijken nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik vind het, mits gedoseerd, best leukAlleen vind ik dat sommige mensen (niet perse jij en JJH dus) de hype íets te ver door trekken
Ooh LI oprotten nou.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik vind het, mits gedoseerd, best leukAlleen vind ik dat sommige mensen (niet perse jij en JJH dus) de hype íets te ver door trekken
Noh, wij genieten vooral van de keigeinige radio en tvquote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik geniet van kaas ui pizza!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, wij genieten vooral van de keigeinige radio en tv
Dat was ik niet van plan. Dat zou ook wel iets met een kat en spek zijn hé. Maarehhh, waarom gaan jullie daar dan niet kijken. heb je ook Q's en mijn gezeik niet meerquote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Tip: Ga niet in het 3fm topic kijken nu.
Ik geniet van jouquote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, wij genieten vooral van de keigeinige radio en tv
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan. Dat zou ook wel iets met een kat en spek zijn hé. Maarehhh, waarom gaan jullie daar dan niet kijken. heb je ook Q's en mijn gezeik niet meer
Dat zeker, maar niet op de manier die jij insinueertquote:
Ik insinueer heeeeeelemaal niks mevrouw bipsebapsquote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar niet op de manier die jij insinueert
Jezus fuck hypocrietje, je keek zelf ook de hele tijd mee en zat ook te zemelen over welke plaatjes je aan ging vragenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan. Dat zou ook wel iets met een kat en spek zijn hé. Maarehhh, waarom gaan jullie daar dan niet kijken. heb je ook Q's en mijn gezeik niet meer
Woehoe, ik hang over 1.5 uur gezellig met je meequote:Op woensdag 22 december 2010 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga ff bankhangen met Giel, Sander en Coen
![]()
![]()
![]()
Whoehoe
Oh jezus, jij belt daar echt winkels voor af?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
Ik ga even nog een appie stalken voor Kaas ui pizza
wrom mail/bel je dr oetker/utker niet dan ?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
Ik ga even nog een appie stalken voor Kaas ui pizza
HUILEND JAquote:Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wrom mail/bel je dr oetker/utker niet dan ?
En ze met de dood bedreigen minstensquote:Op woensdag 22 december 2010 17:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
uiteraard![]()
en als ze niks kunnen regelen helemaal uit je pan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |