abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 21:11:37 #251
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_91232543
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, wat snap je nou niet... jij mist de Sense widgets, in de meeste ROM's zit al die fabrikanten-crap (zoals Sense) dus niet, tenzij anders aangegeven. Dus óf een ROM met Sense zoeken, óf een andere widget uit de Market downloaden (en voor dokken wss)
Ja, ben er nu achter. Maar Cryotic vraagt mij wat. Dus ik zeg: je kan niet bij de sense widgets wanneer je een andere rom hebt. Ja, alleen als je een Sense rom hebt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_91232607
Helder ^O^
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:28:16 #253
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91233895
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:07 schreef Devolution het volgende:
Misschien moet je die dll nog registreren.
Start -> uitvoeren -> regsvr32 %systemroot%\system32\winadbdriver.dll
Geprobeerd, en allemaal meldingen dat ie de dll niet zag, of dat het geen correcte dll zou zijn.

Uiteindelijk ff rondgekeken, en bleek dat ik 2x adb.exe had.
1 in system32, en 1 in de sdk/platform-tools map.

Die in system32 zei dat ie dus AdbWinApi.dll niet kon vinden.
Die in platform-tools riep dat ie een proces ging killen, en daarna dat ie te oud was.

Alle dubbele meuk weg gegooid, en toen kwam op XDA een thread tegen waar stond dat je bij je omgevingsvariabelen een extra variabele moest aanmaken. Genaamd ADB, met je platform-tools path.

En nu werkt het opeens.

Ik moet voor adb wel naar de platform-tools map, want hij pakt hem in m'n path nog niet, maar na een reboot is dat misschien ook wel opgelost. :D
Ik was de '\' vergeten na het path, nu werkt ie netjes. Jeej *O*
NIEUW: Foto's!
pi_91301288
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nu vanaf zondag Gingerbread (2.3) op mijn Desire staan. Wat een geweldig OS. Je kunt echt wel merken dat Google flink vooruit is gegaan van FroYo naar Gingerbead. Het werkt allemaal veel sneller, soepeler en handiger imo. Ook mis ik HTC Sense totaal niet.

2.3 _O_
Pure snelheid, misschien nog wel een grotere stap dan van 2.1 naar 2.2. _O_ _O_ _O_
pi_91342274
2.3 is inderdaad een grote vooruitgang. De UI is ook een stuk mooier, rustiger en heel wat meer consistent dan bij 2.2. :)
You only know what I want you to.
pi_91362006
Nokia heeft een programma om muziek te streamen naar je (auto) radio. Heeft Android ook zoiets?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_91386924
Gaat Google deze zomer nu alweer komen met Icecream ;(, ik dacht dat ze tempo updates omlaag gingen gooien oO<
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:31:21 #258
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_91389738
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nu vanaf zondag Gingerbread (2.3) op mijn Desire staan. Wat een geweldig OS. Je kunt echt wel merken dat Google flink vooruit is gegaan van FroYo naar Gingerbead. Het werkt allemaal veel sneller, soepeler en handiger imo. Ook mis ik HTC Sense totaal niet.

2.3 _O_
Heeft het zin om zoiets op een Hero te zetten of is die sowieso te langzaam?
Life is what you make it.
pi_91406471
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Heeft het zin om zoiets op een Hero te zetten of is die sowieso te langzaam?
Dat laatste denk ik :Y En ik vraag me af of er sowieso goeie custom-ROM's uit gaan komen voor de Hero?
pi_91406499
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef Kandijfijn het volgende:
Gaat Google deze zomer nu alweer komen met Icecream ;(, ik dacht dat ze tempo updates omlaag gingen gooien oO<
Ze gaan het (denk ik) een beetje splitsen in een Tablet-OS en de mobiele versie. 3.0 is iig voornamelijk gericht op tablets, en 2.4 wat meer de smartphone kant op.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:37:20 #261
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_91407600
Ze gaan het wat verder in de toekomst weer naar elkaar toe brengen. Met 3.0 (Honeycomb) hebben ze zich inderdaad vooral op tablets gericht omdat de voorgangers gewoon niet geschikt genoeg waren voor tablets, maar ze willen de updates in de toekomst voor zowel tablets als smartphones in 1 doen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_91413039
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Devolution het volgende:
Ze gaan het wat verder in de toekomst weer naar elkaar toe brengen. Met 3.0 (Honeycomb) hebben ze zich inderdaad vooral op tablets gericht omdat de voorgangers gewoon niet geschikt genoeg waren voor tablets, maar ze willen de updates in de toekomst voor zowel tablets als smartphones in 1 doen.
Wel zo fijn, al hoop ik niet dat het dan een heel log zwaar systeem gaat worden op de minder krachtige PDA's.
pi_91461048
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Devolution het volgende:
Bron?
  maandag 17 januari 2011 @ 14:41:48 #264
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91463210
Ik wil een app om via USB m'n fotocamera te bienen.
Lijkt me ideaal.

Ik lees wel dat er voor de iPhone een app is die het kan, maar dan moet je alsnog je camera aan een wifi-pc hangen. Het moet toch ook gewoon over USB kunnen? :S
  maandag 17 januari 2011 @ 17:42:21 #265
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_91472566
Dan moet je apparaat de USB-host functie ondersteunen. De meeste apparaten sturen alleen gegevens naar de laptop/telefoon, zoals een usb stick. Ze denken als het ware niet voor zichzelf. Apparaten zoals een fotocamera "denken" echter wel voor zichzelf, dus dan moet het apparaat waarop de camera is aangesloten zich gedragen als een host.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_91610268
Kent iemand een book-reader in de Market die uit zichzelf hele boeken heeft/van internet haalt? (Van Google Books of wellicht andere sites). De oude boeken waar ik in geïnteresseerd ben zijn meestal wel ergens gratis op internet te vinden. Maar wil ze dan makkelijk op mijn telefoon hebben.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:06:13 #267
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91610917
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef BluesRebel het volgende:
Kent iemand een book-reader in de Market die uit zichzelf hele boeken heeft/van internet haalt? (Van Google Books of wellicht andere sites). De oude boeken waar ik in geïnteresseerd ben zijn meestal wel ergens gratis op internet te vinden. Maar wil ze dan makkelijk op mijn telefoon hebben.
.pdf's omzetten naar ebooks en dan gewoon met de default reader?
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:29:08 #268
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91611988
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef BluesRebel het volgende:
Je zou Aldiko + een online catalogue kunnen proberen. Ik had er ooit eentje gevonden die gewoon gratis allerlei boeken kon downloaden maar ik vraag me af hoe legaal dat is/was. Ik ben die URL nu kwijt, maar wat ik zo gauw kon opscharrelen is dit: http://www.drinkmalk.com/stanza/faq
Anders kun je altijd nog googlen op aldiko en catalogue, dan komt er vast meer voorbij.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef Cryothic het volgende:

[..]

.pdf's omzetten naar ebooks en dan gewoon met de default reader?
Dat gaat lang niet altijd goed. Zo had ik een hoofdstuk uit de Lonely Planet (pdf) omgezet, maar omdat die pagina's 2 kolommen bevatten gaat zo'n conversieprogramma nogal eens de mist in en je bent dan beter af met de pdf.
pi_91612663
PDF's zijn inderdaad niet altijd even lekker. Bovendien moet je die ook kunnen vinden.

Ik heb Kindle even geprobeerd, maar zal ook naar Aldiko kijken.

quote:
Ik had er ooit eentje gevonden die gewoon gratis allerlei boeken kon downloaden maar ik vraag me af hoe legaal dat is/was.
Er zijn een heleboel gratis boeken die ook gewoon op internet te vinden zijn dus volgens mij is het wel legaal. Bedankt voor de site! Misschien bedoelde jij deze ook: http://www.gutenberg.org Dit is DE site op dat gebied.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:51:44 #270
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91613019
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef BluesRebel het volgende:
PDF's zijn inderdaad niet altijd even lekker. Bovendien moet je die ook kunnen vinden.

Ik heb Kindle even geprobeerd, maar zal ook naar Aldiko kijken.

[..]

Er zijn een heleboel gratis boeken die ook gewoon op internet te vinden zijn dus volgens mij is het wel legaal. Bedankt voor de site! Misschien bedoelde jij deze ook: http://www.gutenberg.org Dit is DE site op dat gebied.
Ik bedoelde bij nader inzien toch die ene die ik zei (even teruggezocht) :) Maar ik heb dat Gutenberg ook maar even toegevoegd. Je weet maar nooit wanneer je plots zin krijgt om The Adventures of Huckleberry Finn te gaan lezen.
pi_91636537
bestaat er nu ook een open office en of MS office voor android?.
En waar kan ik ze vinden?.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_91636888
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
bestaat er nu ook een open office en of MS office voor android?.
En waar kan ik ze vinden?.
Nope. Wel QuickOffice al vind ik dat niet fijn werken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:04:40 #273
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_91651043
Hey,

Ik heb een HTC Legend met Android. Als je widgets op je homescreen plaatst, zie je zowel het logo als naam van de widget (onder het logo van de widget). Is er een manier om die naam weg te halen, zodat je alleen het logo ziet?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:18:24 #274
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91651529
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef mwaterl het volgende:
Hey,

Ik heb een HTC Legend met Android. Als je widgets op je homescreen plaatst, zie je zowel het logo als naam van de widget (onder het logo van de widget). Is er een manier om die naam weg te halen, zodat je alleen het logo ziet?
Volgens mij moet je dan een app als LauncherPro of AWD EX gaan gebruiken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:09:20 #275
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91653363
LauncherPro heeft kekke home-screen-switch animaties. 3D cube, rotate, flip etc. Fancy!
Het standaard schuiven ziet er met elastic scrolling het best uit maar die 3D transities doen het beter zonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')