quote:
relaxed voor lowlands, geen rijquote:
Moet je wel een wateraansluiting hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
relaxed voor lowlands, geen rij![]()
Wellicht ook aardig als je dat meisje erbij krijgt
DW... wat ben je veranderd...quote:
Water supply worden dan die pakken barleducquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je wel een wateraansluiting hebben
En, ik weet niet waar jij woont... want als dit foto's zijn van net... dan woon je op een lekker warme plekquote:
quote:
Weet je wel wanneer MiniDuck jarig is?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit soort dingen wil ik zo lang mogelijk uitstellen... totdat MiniDuck er zelf mee komt...
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet je wel wanneer MiniDuck jarig is?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet je wel wanneer MiniDuck jarig is?
Dan kan ik een cadeautje sturen!quote:
Van jou altijd!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
Lutte, wil je mijn kaboutermeisje zijn?
Goed he.quote:
dan weet je dat al beter dan koen66quote:
Leuk... moet je mn adres nog hebben voor straks?quote:
Ik ook. Samen doen?quote:
hihihiquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk... moet je mn adres nog hebben voor straks?
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Samen doen?
Horizontaal dan he
quote:
Dode mussenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]we worden hier weer blij gemaakt met een dode mus
Nou dan neitquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik geloof er heul niks van dat jij dat bent
Hihi kom danquote:
Daaromquote:
awhquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was serieus Mich.
Ik lig ook iedere avond dubbel om je sokmannen enzo.
is dat dan wel zo?quote:
Je klok staat voor, blijkbaar.quote:
geniaalquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan weet je dat al beter dan koen66
die er afgelopen weekend ineens achterkwam dat op hij toch niet naar de meet kon komen omdat minikoen dan jarig is
volgens minikoen niet zoquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is dat dan wel zo?
ik heb geen idee namelijk...
3x.. hmm dat zou weleens nee kunnen betekenen...quote:
Ik heb geen douchepics van mij alleen, en ik ga niet iemand anders erbij versturen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3x.. hmm dat zou weleens nee kunnen betekenen...
maar waar blijven jouw douchepics nou? mag ook via DM hoor![]()
Jesus nikes.. Lekker met -12quote:Op woensdag 22 december 2010 15:03 schreef NBT het volgende:
nog een half uurtje.... zal ik nikes halen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen douchepics van mij alleen, en ik ga niet iemand anders erbij versturen.
hoezo dat zo ineens?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:03 schreef NBT het volgende:
Ja. Ik moet even ergens kisten vandaan halen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:03 schreef NBT het volgende:
Doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:03 schreef NBT het volgende:
Ik ga toch schoenen kopen voor me vriend zometeen!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar begrijpelijk... je kan de ander ook onherkenbaar maken
[..]
hoezo dat zo ineens?
We zijn allebei onherkenbaar, maar ik doe het alsnog niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar begrijpelijk... je kan de ander ook onherkenbaar maken
[..]
hoezo dat zo ineens?
Geen dump in de buurt ?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik moet even ergens kisten vandaan halen.
Ik ga zo lingerie kopen. Lingerie kopen met dit weer? Ja.
Ja wat moet ik anders?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:04 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Jesus nikes.. Lekker met -12
Kisten... check... die heb ik nu aanquote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik moet even ergens kisten vandaan halen.
Ik ga zo lingerie kopen. Lingerie kopen met dit weer? Ja.
Owja... succes in ieder geval!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga toch schoenen kopen voor me vriend zometeen!
Laat me het maar weten als je het wel doetquote:Op woensdag 22 december 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We zijn allebei onherkenbaar, maar ik doe het alsnog niet.
Geen idee, ik kom hier niet uit de buurt he. Michhas, weet jij een dump in Arnhem?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Geen dump in de buurt ?
Bij ons 2 van de 3 weg![]()
ik wil ook weer nieuwe..
Ik wil ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kisten... check... die heb ik nu aan
OKEEEEquote:[..]
Owja... succes in ieder geval!
[..]
Laat me het maar weten als je het wel doet
Wat voor? Maxxies?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:03 schreef NBT het volgende:
Neee daar houd hij niet vanquote:
hmm Arnhem.. geen idee, daar rij je meestal alleen langs op weg naar het buitenland..quote:Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom hier niet uit de buurt he. Michhas, weet jij een dump in Arnhem?
Ik moet sowieso nieuwe hebben, op mn oude heb ik 3,5 jaar lang rondgelopen.
Ze zijn niet voor jou?quote:
Nee voor me vriend, kerstkadooquote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor jou? [ afbeelding ]
Mijne zijn al bijna 7 jaar oudquote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
hmm Arnhem.. geen idee, daar rij je meestal alleen langs op weg naar het buitenland..
die van mij zijn inmiddels ook wel 4 ofzo.. misschien nog wel ouder..
Ik zou onderstaande doenquote:
ja joh.. 4 paar in 17 jaar denk ik..quote:Op woensdag 22 december 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijne zijn al bijna 7 jaar oud
Onverwoestbaar die dingen
koop dan die lage All Stars.. zelfde model met dezelfde streep op de zoolquote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou onderstaande doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joah prachtige dingen ookquote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja joh.. 4 paar in 17 jaar denk ik..
ff afspoelen, poetsen en je kan weer.. ideaal..
Wel vet!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou onderstaande doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet zo niet welke je bedoeld maar ik heb bij allstars altijd het idee van een kartonnen schoen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
koop dan die lage All Stars.. zelfde model met dezelfde streep op de zool
quote:
nee joh.. en evt van converse nog wel meer vette kicks. Die nikes van boven zien er praktisch hetzelfde uit qua model. Zool is 1 op 1 overgenomen door nike zo te zienquote:Op woensdag 22 december 2010 15:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet welke je bedoeld maar ik heb bij allstars altijd het idee van een kartonnen schoen.
Oke, het zou goed kunnen. Vind zoiets wel mooi in ieder geval. (het zijn dan ook m'n huidige schoenenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:16 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
nee joh.. en evt van converse nog wel meer vette kicks. Die nikes van boven zien er praktisch hetzelfde uit qua model. Zool is 1 op 1 overgenomen door nike zo te zien
Inderdaad. Vooral het poetsen is wel belangrijk, anders heb je van die groen uitgeslagen dingenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja joh.. 4 paar in 17 jaar denk ik..
ff afspoelen, poetsen en je kan weer.. ideaal..
Niets mis meequote:
Alleen de All stars zijn een beetje koud in de winterquote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, het zou goed kunnen. Vind zoiets wel mooi in ieder geval. (het zijn dan ook m'n huidige schoenen)
Maar ik bedoel gewoon in het algemeen. Gewoon simpel en nog wel redelijk netjes.
Kunt via internet bestellen. Leveren vrij snel en kunt terug brengen als het niet past oid.quote:
naja, lukt niet meer voor de kerst denk ik, ik ga de stad wel in daar hebben ze het ook vast wel ergens!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kunt via internet bestellen. Leveren vrij snel en kunt terug brengen als het niet past oid.
Ik liep er dagelijks op, en hebben menig festival meegemaakt. Maar ik zorgde er voor de rest niet echt voor, het binnenwerk heb ik 1x opnieuw laten doen, maar er zit totaal geen profiel meer onder. Dus dan maar nieuwe.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
hmm Arnhem.. geen idee, daar rij je meestal alleen langs op weg naar het buitenland..
die van mij zijn inmiddels ook wel 4 ofzo.. misschien nog wel ouder..
Jij loopt er niet dagelijks op.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zult vast wel ergens mooie schoenen kunnen vinden jaquote:Op woensdag 22 december 2010 15:23 schreef NBT het volgende:
[..]
naja, lukt niet meer voor de kerst denk ik, ik ga de stad wel in daar hebben ze het ook vast wel ergens!
mn vorige paar (echt helemaal gaar), elke dag op gelopen, ook in de zomer (best warm), 4 X lowlands, 3 X werchter, 1x Pinkpop. en dan de "normale feestjes"..quote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik liep er dagelijks op, en hebben menig festival meegemaakt. Maar ik zorgde er voor de rest niet echt voor, het binnenwerk heb ik 1x opnieuw laten doen, maar er zit totaal geen profiel meer onder. Dus dan maar nieuwe.
[..]
Jij loopt er niet dagelijks op.
Mooiquote:
Hier ook! Alleen de veters heb ik al 5 keer vervangen...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, veel te warm in de zomer manquote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij loopt er niet dagelijks op.
hehe zie puntje bovenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, veel te warm in de zomer man
I goquote:
Eensquote:
Ten Years After - Going Home by Helicopterquote:
Wat is er twaalf februari ook alweer? Er is iets dan, maar ben even vergeten wat...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:50 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm en ik maar scrollen naar douchefoto's
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is er twaalf februari ook alweer? Er is iets dan, maar ben even vergeten wat...
Kijk in de OPquote:Op woensdag 22 december 2010 15:56 schreef Koen66 het volgende:
wie helpt me vanavond weer herinneren
wat er ook alweer op 12/2 aan de hand is
Pff net op tijd terug. Dankje Miegast, jij ookquote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
Wat een helden zijn jullie allemaal toch ook
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja, de meet waar ik niet naar toe kan
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat vergeet ik steeds
Ohja, m'n zoon is dan jarig
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Koen66 het volgende:
maar het had me zo leuk geleken![]()
het zit me zowiezo niet mee met meets
Hoeveel miniKoens zijn er eigenlijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Koen66 het volgende:
maar het had me zo leuk geleken![]()
het zit me zowiezo niet mee met meets
er zijn er 2, 1 van 5 (6 in januari) en 1 van 7 (8 in februari)quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeveel miniKoens zijn er eigenlijk?
En ik heb binnen nu en twee weken een meeeeeeet!
Dan moet je de verjaardagen toch wel onthouden! Als Symphie er nou eentje vergat.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn er 2, 1 van 5 (6 in januari) en 1 van 7 (8 in februari)
welke meet???
leukquote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moet je de verjaardagen toch wel onthouden! Als Symphie er nou eentje vergat.
En ik ga meeten met Benny en CC, maar dan iets dichter bij huis voor mij.
quote:
Succes Koentje!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga ook Almere weer voor Zoetermeer omruilen
Laterrrrrrrrrrr
Hey Teal, leuk dat je ook ff langs komtquote:
goed, gewerkt,nieuwe broek gekocht, lekkere playboydeoquote:
Shopolate-chick.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed, gewerkt,nieuwe broek gekocht, lekkere playboydeo
en nog iets
hoe was jouw dag?
Omnomnom.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb een neger in mn kont gehad!
oehh postverslaafde hieroquote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Shopolate-chick.
Ik was om tien over tien al thuis van school, dus heb de hele dag geleerd en geFOK!t.
Morgen vanaf tien over tien barst de hel trouwens los, dan heb ik tweeënhalve week niks te doen!
Echt?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh postverslaafde hiero![]()
mijn moeder heeft mijn kerstkaart van een fokker geopend
Dankje Bong!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:28 schreef BONG4002 het volgende:
[ afbeelding ].
Fijne vakantie alvast Lutte!
Ben ik blij dat ik niet meer thuis woon. Hoewel de FOkkers die mij een kaart hebben gestuurd ze gewoon met hun eigen naam hebben ondertekend.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh postverslaafde hiero![]()
mijn moeder heeft mijn kerstkaart van een fokker geopend
ja bij mij ook ik kreeg alleen een kruisverhoor wie die jongen nou wasquote:Op woensdag 22 december 2010 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet meer thuis woon. Hoewel de FOkkers die mij een kaart hebben gestuurd ze gewoon met hun eigen naam hebben ondertekend.
Graag gedaan hoorquote:
Wie was het? Toch niet mijn vriendje hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bij mij ook ik kreeg alleen een kruisverhoor wie die jongen nou was
haha nee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie was het? Toch niet mijn vriendje hè?
Okee, ja dat is lastig, Toen ik trouwens nog wel thuis woonde en een kaart vanuit de crew kreeg, kreeg ik helemaal geen vragen van mijn vader, volgens mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bij mij ook ik kreeg alleen een kruisverhoor wie die jongen nou was
Jaa. Ik ga schaatsen (ik kan het niet en haat het maarja) en heb een paar leuke boeken, en een heel tof nieuw knutselboek, ik hoop mijn deken af te maken... Vooral dingen doen waarvoor ik normaal geen tijd heb/te moe ben dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
![]()
Nog leuke plannen voor de vakantie?
Smakelijk schatje.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga eten, spreek jullie zo weer![]()
Kusjes
Welke boeken ga je lezen? Gewoon volwassen boeken of nog jeugd/jongeren literatuur.?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa. Ik ga schaatsen (ik kan het niet en haat het maarja) en heb een paar leuke boeken, en een heel tof nieuw knutselboek, ik hoop mijn deken af te maken... Vooral dingen doen waarvoor ik normaal geen tijd heb/te moe ben dus.
Eetzequote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kusjes
Eet smakelijk CCquote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kusjes
Knutselen dusquote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa. Ik ga schaatsen (ik kan het niet en haat het maarja) en heb een paar leuke boeken, en een heel tof nieuw knutselboek, ik hoop mijn deken af te maken... Vooral dingen doen waarvoor ik normaal geen tijd heb/te moe ben dus.
Ik heb Great Expectations nog liggen (jaja, in het Engels) en Het verloren symbool (gewoon in het Nederlands dus), en ik moet nog even naar de bibliotheek, twee boeken voor school dus dat moeten volwassenenboeken zijn, en dan vul ik de rest aan met jongerenboeken denk ik, het is toch vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke boeken ga je lezen? Gewoon volwassen boeken of nog jeugd/jongeren literatuur.?
De schrijver ken ik wel, mijn Nederlands lerares was daar lyrisch over.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nietzo gek lang geleden een jongeren-jeugdboek gelezen. Kocht ik bij de SLegte niet wetende dat het eigenlijk een jongerenboek was. Maar het las best wel lekker. Het ging om de Mensenkenner van Bies van Ede. Weet niet of je die schrijver kent, Lutte ?
Haha, tja. Ik heb niet extreem veel geduld, maar als ik knutsel kan ik me een half uur bezig houden met zorgen dat dat ene dingetje precies daar zit.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eet smakelijk CC
[..]
Knutselen dus
Echt niets voor mijMaar vind het wel rustgevend om naar te kijken hoe iemand zo rustig en geconcentreerd bezig kan zijn
Okee, ja als je voor school volwassenboeken moet lezen, is je vakantie daar wel ideaal voor. Ik heb overigesn vandaag weer een "t Hart boek gekocht. De VLieger dit maal. Maar eerst wil ik het boek waar ik nu in bezig ben graag uitlezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb Great Expectations nog liggen (jaja, in het Engels) en Het verloren symbool (gewoon in het Nederlands dus), en ik moet nog even naar de bibliotheek, twee boeken voor school dus dat moeten volwassenenboeken zijn, en dan vul ik de rest aan met jongerenboeken denk ik, het is toch vakantie.
Okee, hij schrijft volgens mij ook voor de Griezelbus ofzo heb ik meen ik ergens gelezen, toen ik meer info over hem zocht.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
De schrijver ken ik wel, mijn Nederlands lerares was daar lyrisch over.Maar of ik nou een boek van hem zou kunnen noemen, nee...
Ja, anders zou ik toch wel twee of drie volwassenenboeken lezen, en als ik ze dan van de lijst haal heb ik en een boek voor school en ik weet dat het op niveau is.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja als je voor school volwassenboeken moet lezen, is je vakantie daar wel ideaal voor. Ik heb overigesn vandaag weer een "t Hart boek gekocht. De VLieger dit maal. Maar eerst wil ik het boek waar ik nu in bezig ben graag uitlezen.
Je ging sneakers halen?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik heb teveel geld uitgegeven vandaag.
Nee. Verjaardagscadeautje voorquote:
Oeeh, klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Verjaardagscadeautje vooralvast besteld en voor mezelf een jurkje, kousen, legging en een boek gekocht.
Uhuh, en dat voor 120,-. /krasquote:
Ja ben nu al ruim over de helft, moet nog iets van 100 pagina;s. Boeit me enorm, maar nu ben ik even te moe en te onrustig om te gaan lezen, komt zo wel weer.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik toch wel twee of drie volwassenenboeken lezen, en als ik ze dan van de lijst haal heb ik en een boek voor school en ik weet dat het op niveau is.
En dat boek was je enthousiast over hè, van de schrijver van Haar naam was Sarah nietwaar?
Nog veel post zo vlak voor de feestdagen?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ben nu al ruim over de helft, moet nog iets van 100 pagina;s. Boeit me enorm, maar nu ben ik even te moe en te onrustig om te gaan lezen, komt zo wel weer.
Best wel drukke dag gehad, Zeker voor mijn doen. Ook op het werk had ik het best druk eigenlijk. Deed nu bijna 2 uur over de post, waar normaal 3 kwartier wel volstaat.
Ja echt hè... Ik pas nergens in, of er staan bloemetjes en vlindertjes op.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:50 schreef Michhas het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om leuke kleren te vindenWtf..
Ja veel bedrijven willen natuurlijk nog veel facturen de deur uit hebben zo voor het einde van het jaar. Maar is volgens mij elk jaar wel zo. Heb ik niet echt veel zicht op omdat ik a de post vorig jaar volgens mij nog niet deed en b ik wel facturen inboek maar dat op mijn eigen tempo mag doen en de facturen krijg uit de stapels van mijn collega;s.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog veel post zo vlak voor de feestdagen?
Ja, als het nou niet gebeurd duurt dat wel tot na Nieuwjaar en raak je het overzicht kwijt.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja veel bedrijven willen natuurlijk nog veel facturen de deur uit hebben zo voor het einde van het jaar. Maar is volgens mij elk jaar wel zo. Heb ik niet echt veel zicht op omdat ik a de post vorig jaar volgens mij nog niet deed en b ik wel facturen inboek maar dat op mijn eigen tempo mag doen en de facturen krijg uit de stapels van mijn collega;s.
Pff, mazzelaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb helemaal geen moeite met leuke kleren te vinden. Ik slaag altijd eigenlijk wel
Nee, ik werk op 2 verschillende plekken (alle twee vrijwillig). BIj de ene waar ik nu al 2 dagen werk doe ik de post en wat facturen inboeken en sinds kort ook betaalbaar stellen en op het andere werk doe ik o.a. rekeningen op stellen en de kascontrole. Bij dat laatste krijg ik er een dag bij, dus dat zullen weer wat rekeningen worden en ook wat contracten opstellen, hoeweil ik daarin wel wa opfrissing in kan gebruiken.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, als het nou niet gebeurd duurt dat wel tot na Nieuwjaar en raak je het overzicht kwijt.
Maar je doet nu dus een jaar post, en wat ga je er bij doen als je die extra dag gaat werken? Meer post?
Okay, veel administratief werk dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik werk op 2 verschillende plekken (alle twee vrijwillig). BIj de ene waar ik nu al 2 dagen werk doe ik de post en wat facturen inboeken en sinds kort ook betaalbaar stellen en op het andere werk doe ik o.a. rekeningen op stellen en de kascontrole. Bij dat laatste krijg ik er een dag bij, dus dat zullen weer wat rekeningen worden en ook wat contracten opstellen, hoeweil ik daarin wel wa opfrissing in kan gebruiken.
Nee dat is niet fijn inderdaad als je zo klein en zo licht bent. Ik ben ook niet groot, maar ook niet tenger te noemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pff, mazzelaar.
Ik ben nog geen 1,60 en weeg nog geen 40 kilo. Als een broek om mijn middel past komt ie tot net over mijn knie, en t-shirts is gewoon een gigantisch megadrama. Alles floddert.
Op de cam/je Hyves leek je me gewoon normaal van bouw.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat is niet fijn inderdaad als je zo klein en zo licht bent. Ik ben ook niet groot, maar ook niet tenger te noemen.
MBo-Administratie. OOk heb ik mijn propedeuse op het HBO gehaald (Financieel management: Accountancy, Bedrijfseconomie of Fiscale economie waren de keuze richtingen na het P-jaar), maar die opleiding heb ik na 2 jaar gestaakt, was toch net te zwaar voor me en had er misschien ook wel niet de juiste mentaliteit of kwaliteiten voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, veel administratief werk dus?
Welke opleiding heb je eigenlijk gevolgd?
Nee klopt ik heb geen last van onder of over gewicht. MIjn BMI is redelijk normaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op de cam/je Hyves leek je me gewoon normaal van bouw.
Administratie, economie en management.. Weet je dat dat precies was wat in achter jou verwachtte?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MBo-Administratie. OOk heb ik mijn propedeuse op het HBO gehaald (Financieel management: Accountancy, Bedrijfseconomie of Fiscale economie waren de keuze richtingen na het P-jaar), maar die opleiding heb ik na 2 jaar gestaakt, was toch net te zwaar voor me en had er misschien ook wel niet de juiste mentaliteit of kwaliteiten voor.
Ik begrijp je vraag niet goed, maar ze vroegen veel zelfstandigheid en zelfstudie en ik heb denk ik gewoon wat meer extra begeleiding nodig, kwam ik jaren later achter. Vandaar dat ik het gewoon niet aankon en niet veel van de stof begreep.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Administratie, economie en management.. Weet je dat dat precies was wat in achter jou verwachtte?
In moest ik zijn, sorry. Het was retorisch bedoelt in ieder geval, ik wilde zeggen dat ik die studierichtingen ook echt van jou verwachtte.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet goed, maar ze vroegen veel zelfstandigheid en zelfstudie en ik heb denk ik gewoon wat meer extra begeleiding nodig, kwam ik jaren later achter. Vandaar dat ik het gewoon niet aankon en niet veel van de stof begreep.
Ahaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons pap is net weg achter de laptop.
Okeequote:Op woensdag 22 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
In moest ik zijn, sorry. Het was retorisch bedoelt in ieder geval, ik wilde zeggen dat ik die studierichtingen ook echt van jou verwachtte.
gooi wat in mijn laarsjequote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gooi wat in mijn schoentje
quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het minderjarige tuig is weer bezig?
Ik ga wel weer weg.quote:
Wij wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en ze leefden nog lang en gelukkig.
Daar heb ik net in geschreven.quote:
Watquote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik net in geschreven.
Niet veel, was maar een geintje van mijn kant, maar je gafeen belachelijk antwoord op een serieuze vraag van mij..quote:
You scare the crap out of me.quote:
dat was toch niet belachelijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet veel, was maar een geintje van mijn kant, maar je gafeen belachelijk antwoord op een serieuze vraag van mij..
Belacheilijk is inderdaad een verkeerde woordkeuze mijner kant, maar ze had ook serieus kunnen antwoorden. Maar laat oook maar, ben weer moe enzo..quote:
Het was een grapjequote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Belacheilijk is inderdaad een verkeerde woordkeuze mijner kant, maar ze had ook serieus kunnen antwoorden. Maar laat oook maar, ben weer moe enzo..
Weet ik, maar soms kan ik daar moeilijk op reageren, mijn excuses dusquote:
Ik, ik moest meequote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
...wie heeft er wel eens in mogen kijken?!
Ik heb wel eens een verhaaltje bij hem op schoot mogen voorlezen, weet nog wel dat de blaadjes wat viezig waren en er voor mij toen nog onbekende woorden in stonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
...wie heeft er wel eens in mogen kijken?!
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een verhaaltje bij hem op schoot mogen voorlezen, weet nog wel dat de blaadjes wat viezig waren en er voor mij toen nog onbekende woorden in stonden.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
vanaf nu gaat het topic over de zak van Sinterklaas...
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
welke man kijkt er nou niet op naar zijn zak van 700 jaar oud
Ja, ik heb stiekem best wel geluk gehad in mijn jonge jaren.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Lutte het volgende:
Je zou me best aan een infuus van tomaat mogen leggen.
uhu, tomaten zijn wel lekker,,,maar rauwe wortelsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah, ook lekker.
Ik ga zo wel aan de leverworst ofzo.
Wortels zijn lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, tomaten zijn wel lekker,,,maar rauwe wortels
ehm..nee toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wortels zijn lekker.![]()
A la Bugs Bunny lekker knagen, heerlijk.
CC wil wel...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wortels zijn lekker.![]()
A la Bugs Bunny lekker knagen, heerlijk.
ahaa oke, januari kan ik dat ook zienquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mobiele layout, boven het snel reageren vakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |