Allemaal van Neil Youngquote:
omg..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal van Neil Young
Die foto is trouwens alweer 6 jaar oud ofzo..
mijn vader heeft jeff buckley, U2, supertramp en Sufjan Stevens in zijn kast staan, oaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef ValHallen het volgende:
Damn je vader is baas. Is hij ook fan van CSNY? Of alleen de Young nummers van CSNY?
Leuk tochquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef CindieY het volgende:
Wie vraagt dit trouwens nu weer aan?
Ik heb nog nooit zo snel een kroeg zien leeg lopenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
SHAAAAKIIIIRAAAAAH!!!
slechte herinneringen,
*gaat huilend in een hoekje zitten*
Linkje?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Sinds dat filmpje met die "water-drinkende-neger" moet ik daar altijd aan denken met dit nummer
Ongeveer gelijk niveauquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wat gezellig daar in huis... ik vind dat ze het leuk doen met al die kinderen. Ik vind Giel ook erg leuk met die kinderen. )+
Dat ie alles er uit boertquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Sinds dat filmpje met die "water-drinkende-neger" moet ik daar altijd aan denken met dit nummer
Ik aan die gore kut Spanjaarden.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik ben opgegroeid met Queen, Led Zeppelin, Deep Purple en Uriah Heepquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn vader heeft jeff buckley, U2, supertramp en Sufjan Stevens in zijn kast staan, oa
Ja was hier ook, grootste deel ging meteen weg. De gezellige mensen niet uiteraardquote:Op woensdag 22 december 2010 14:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo snel een kroeg zien leeg lopen
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef Feivel1 het volgende:
Giel en Gerard zijn wel tof met kinderen zeg.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef Feivel1 het volgende:
Giel en Gerard zijn wel tof met kinderen zeg.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Queen, Led Zeppelin, Deep Purple en Uriah HeepBeatles vond en vind hij nichtenmuziek
ik kon Elevation van U2 helemaal meezingen als 4jarigequote:Op woensdag 22 december 2010 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Queen, Led Zeppelin, Deep Purple en Uriah HeepBeatles vond en vind hij nichtenmuziek
Bij ons ging alles weg, muziek uit. BAM. Wat een desillusie. En allemaal jochies die nog niet stonden te jankenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja was hier ook, grootste deel ging meteen weg. De gezellige mensen niet uiteraard.
Die.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is dat DE josje?!?!?! Die van mamasemamasa?![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is dat DE josje?!?!?! Die van mamasemamasa?![]()
![]()
![]()
Muziek bleef aan, grootste deel ging jankend naar huis, andere deel moest even bijkomen en hebben zich toen flink bezat.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij ons ging alles weg, muziek uit. BAM. Wat een desillusie. En allemaal jochies die nog niet stonden te janken
Giel heeft toch ook een kind als vriendin?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
Gerard heeft ervaring met lennon, Giel is zelf nog een kind. Dus logisch dat ze goed met kinderen om kunnen gaan. Sowieso ervaring uit vorige glass house
Ik ben thuis maar weer verder gegaanquote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Muziek bleef aan, grootste deel ging jankend naar huis, andere deel moest even bijkomen en hebben zich toen flink bezat.
Ik zal hem veranderenquote:
zo vader zo zoonquote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje gek hoor:
Donald Duck verzameling
quote:
Ik heb ook nog een viltjes verzameling, kan alleen het topic niet meer vindenquote:
Ik gewoon in de kroegquote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben thuis maar weer verder gegaan
you just came to say hello?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Swomp het volgende:
Ik hoorde hello op de radio tijdens het leren dus ik kwam hier even Hello zeggen...HELLO
![]()
Doei
quote:
Die 2e.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 22 december 2010 14:33 schreef CindieY het volgende:
Die kindjes moeten nog wel even ritmegevoel krijgen
Het gaat om het springen johquote:Op woensdag 22 december 2010 14:33 schreef CindieY het volgende:
Die kindjes moeten nog wel even ritmegevoel krijgen
dat vind ik erger dan de donald duck verzamelingquote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een viltjes verzameling, kan alleen het topic niet meer vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef CindieY het volgende:
Daaaaar is Reneeee van de AAAAENNNNWEEEEBEEEEE
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat vind ik erger dan de donald duck verzameling
Ik doe er eigenlijk niet zo veel meer mee, kwil t alleen niet weg doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
He?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
Rene van de ANWB.
Is meneer Bakker eigenlijk alweer boven water?
Die heeft vast nog een katerquote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
Rene van de ANWB.
Giel lijkt zo op iemand uit een film, maar ik weet niet welke @ 2e fotoquote:Op woensdag 22 december 2010 14:33 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Giel en Gerard.
Doe mij Josje maarquote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee want we hebben dan lucille
Duh, het is SuperToby! (Dus uit Megamindy)quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel lijkt zo op iemand uit een film, maar ik weet niet welke @ 2e foto
zoveel kan je er ook niet mee doen toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk niet zo veel meer mee, kwil t alleen niet weg doen
Het gebeurt ook niet, maar het zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat de regie zegt van nie, aangezien ten damme ook niet mocht blijven...
Gesprek met kinderen hè.. Da's anders dan met volwassenen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef mwaterl het volgende:
Voor welke club ben jij dan?
IK HEB EEN FOKKIN PSV MUTS OP
quote:
quote:
Zo gemeen dat. Beetje knappe deernes selecteren zodat die vaders zich helemaal zitten te verbijten op zo'n chick tijdens een concertquote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Ze hadden Big Splash Keet ook moeten laten komen naar het huis
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
kut voor je, dit was de laatste keer dat ze em draaiden.
quote:
wel de laatste keer, terwijl hij daar staat (misschien)quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
kut voor je, dit was de laatste keer dat ze em draaiden.
Ik vind het ook niksquote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben dus de enige die de Counting Crows niet zo tof vind
Die was maandag al aan 't liften voor 't goeie doel als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
Rene van de ANWB.
vind dit ook een boutnummerquote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben dus de enige die de Counting Crows niet zo tof vind
heel hardquote:
Kotsend op de achterbank?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:39 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Die was maandag al aan 't liften voor 't goeie doel als ik me niet vergis.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Geo3kant het volgende:
Counting crows heeft 2 coole nummers, 1 met die konijn iets met Love
Ook datquote:
What has been seen....quote:
Ik deed het omdat jullie het zeiden, jullie stream/tv/radio loopt altijd 10 seconde voor op de mijnequote:
Coolquote:
Coolquote:
geef ons maar weer de schuldquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik deed het omdat jullie het zeiden, jullie stream/tv/radio loopt altijd 10 seconde voor op de mijne
Je moet es wat minder denken. Faalhaas.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik deed het omdat jullie het zeiden, jullie stream/tv/radio loopt altijd 10 seconde voor op de mijne
Dan moet je maar even wachtenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hoor ik zowat elke dag..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet es wat minder denken.
HELL YEAAH EINDELIJK!quote:
quote:
Ik moet nog fietsen vanavondquote:
Het is ook geen grap, het is een waarschuwing voor als bløf wordt gedraaid... Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
Die kikkergrap was na 2 a 3x al niet meer leuk
Ik moet ook nog fietsen! maar het is hier meet een schaatsbaan dan een weg..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog fietsen vanavondJullie mogen de sneeuw wel hebben hoor!
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een schreeuwende Rabbering. Plaatsvervangende schaamte krijg je ervan.
Ik heb mijn schaatsen al te lang niet meer gebruiktquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook nog fietsen! maar het is hier meet een schaatsbaan dan een weg..
Doen ze altijd, lijkt me ook een simpel concept.. ik wil vrij.. want ik wil niet werken die dag.. bel dan ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef DaMook het volgende:
Bellen ze van het werk of ik vrijdag wil komen werk. Ik heb toch niet voor niets vrij genomen
.
Ik heb niet eens schaatsenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn schaatsen al te lang niet meer gebruikt.
Same here. Ik had maandagavond kunnen gaan, maar SRquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn schaatsen al te lang niet meer gebruikt.
Ze weten dat ik vaak ja zegquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doen ze altijd, lijkt me ook een simpel concept.. ik wil vrij.. want ik wil niet werken die dag.. bel dan ook niet
quote:
Elke jongen kiest nu eerst een kaboutermeisje uitquote:
dibsquote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef CindieY het volgende:
Mannen, allemaal even kaboutermeisjes zoeken
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker fout op kindermiddag! de TT is nu goed van toepassing
Iemand had dat iets te letterlijk genomenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef CindieY het volgende:
Mannen, allemaal even kaboutermeisjes zoeken
Hier ligt 2 maanden lang een schaatsbaan op de markt, maar die vind ik te klein en te druk. Zou eigenlijk weer een keer in eindhoven naar de schaatsbaan moeten gaan. Even mijn ijshockey skills bijwerkenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Same here. Ik had maandagavond kunnen gaan, maar SR
quote:
Huh, wat mis ik?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Iemand had dat iets te letterlijk genomen
Natuurijsquote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ligt 2 maanden lang een schaatsbaan op de markt, maar die vind ik te klein en te druk. Zou eigenlijk weer een keer in eindhoven naar de schaatsbaan moeten gaan. Even mijn ijshockey skills bijwerken.
Morgen schaatsen in Giethoornquote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NatuurijsElf Stedentocht volgende week
Neem ik genoegen mee.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kabouter wesley wil wel voor je spelen
Natuurijs, dat is het betere werkquote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ligt 2 maanden lang een schaatsbaan op de markt, maar die vind ik te klein en te druk. Zou eigenlijk weer een keer in eindhoven naar de schaatsbaan moeten gaan. Even mijn ijshockey skills bijwerken.
hij is jezus, gerard is godquote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef Feivel1 het volgende:
Coen staat er wel een beetje bij als een stalen Jezus zeg..
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken die hele verkrekte dans toch niet?
Het gaat sneeuwen in het Noorden.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NatuurijsElf Stedentocht volgende week
haha welkom terug!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef Geo3kant het volgende:
Gaat Giel dadelijk slapen? Dan heb ik hem geskipped.. Coen was gister nacht weer goed!
Weet eigenlijk niet of er hier al op het natuurijs geschaatst kan wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Natuurijs, dat is het betere werk. Het ijs hier op de vijver is ook dik genoeg, maar geen schaatsen bij me, liggen bij m'n ouders.
Dit dusquote:
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is die andere blonde nou die van spangaz?Die er zo stijfjes bijstaat. KOM OP BEWEGEN DIE HEUPEN.
deze?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is er goed met google zoeken etc..
Ik kan mn topic niet meer vinden, heet geloof iets als "viltjes verzameling"
Denk gewoon een oppas meisjequote:
13CM in friesland.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of er hier al op het natuurijs geschaatst kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |