Aw. Kusje d'rop.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Aaauuaaahhuuuaaahhiuiuaaaauuuuw.
Ik ga vandaag de hele dag niet meer slikken.
Dan loopt m'n bek maar over van t kwijl.
En eten slaan we maar over
Drinkenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Aaauuaaahhuuuaaahhiuiuaaaauuuuw.
Ik ga vandaag de hele dag niet meer slikken.
Dan loopt m'n bek maar over van t kwijl.
En eten slaan we maar over
wie zijn die lui in je UI eigenlijk?quote:
Ja zit al aan het drinkontbijt.quote:
Ja, House en Wilsonquote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie zijn die lui in je UI eigenlijk?
ik vind het wel op house en wilson lijken maar weet het niet zeker![]()
quote:
maar house lacht op dat plaatje!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, House en WilsonEn mijn naam staat ook in het lettertype van de show.
Las laatst dat dat helemaal niet zo goed is voor je keelpijn. Ja het is stroperig en ff verzachtend, maar de suikers en zo schenen dan weer averechts te werken.quote:
Ik zit aan de African Honeybush en de Antafluquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind heel koud of heel warm drinken altijd het fijnste met keelpijn!
Ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef welkominspace het volgende:
gewoon lekker gaan slapen man
Lekker, de cappu wordt nu de kamer ook daadwerkelijk binnengebracht :-)quote:
We hebben het wel goed voor met uquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Lekker, de cappu wordt nu de kamer ook daadwerkelijk binnengebracht :-)
Dat is altijd goed om te horenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We hebben het wel goed voor met u
Heb jij al een pláátje aangevraagd bij het ráám?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request wordt Serious Snow
......want mennnn zegt dat jij hele dagen aan de lijn hangt op allerhande dingen in te dienen!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request wordt Serious Snow
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik heb gewoon een plaatje aangevraagd via het internet
Stone Sour - Through Glass... geen idee of ie al gedraaid isquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En hebben ze 'm al gedraaid? En: wát voor plaatje was het?
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef Stroekie het volgende:
Zo direct naar christine le duc om afscheidscadeautjes zoals een mankini voor een collega te halen
Nope.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stone Sour - Through Glass... geen idee of ie al gedraaid is
Nu zit er weer viezigheid in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!
Queenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef welkominspace het volgende:
Queen
Wat een bijzondere stem heeft/had die Freddie ook
Dat hoor je vooral aan het eind als ie lalalala doet
Onzin, zoet, en dus ook suikers, bijv. Winegums zijn ontspannen voor je keel en stembanden, en dus ook pijnverlichtendquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind heel koud of heel warm drinken altijd het fijnste met keelpijn!
Ik zeg dat ik het het fijnste vind... dus dan is het voor mij geen onzin!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Onzin, zoet, en dus ook suikers, bijv. Winegums zijn ontspannen voor je keel en stembanden, en dus ook pijnverlichtend
Vieze nep-chocoladequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |