Dat zou ik niet te snel zeggenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:04 schreef welkominspace het volgende:
ja,daarom is het prima als snack
het zal vast gezonder zijn dan een zak chips of een berg chocolade hoop ik
Ja... hoezo?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:21 schreef welkominspace het volgende:
in amerika worden dat soort "maaltijden" toch vrij veel gegeten?
Daarvoor moet je niet hier zijn nee. De paprika's kosten inmiddels bijna vijf dollar per pondquote:
geen verse worst ?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
ik heb grootste deel van m'n leven helemaal geen vlees gegeten
ik eet het nu eigenlijk alleen als het echt bijzonder is ofzo.
of als het ergens in verwerkt zit.
een lekker karbonaadje of biefstukje eet ik soms wel.
maar ik vervang vlees in gerechten vaak door paddestoelen of noten ofzo
Hij houdt meer van vlugge visquote:
Ik wou dat mijn vent daar in meeging, die paddestoelen of noten...quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
ik heb grootste deel van m'n leven helemaal geen vlees gegeten
ik eet het nu eigenlijk alleen als het echt bijzonder is ofzo.
of als het ergens in verwerkt zit.
een lekker karbonaadje of biefstukje eet ik soms wel.
maar ik vervang vlees in gerechten vaak door paddestoelen of noten ofzo
als jij degene bent die kookt gewoon zeggen dat ie maar vreet wat de pot schaftquote:Op donderdag 23 december 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn vent daar in meeging, die paddestoelen of noten...
Zo werkt het niet. Niet hier in huis tenminste.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als jij degene bent die kookt gewoon zeggen dat ie maar vreet wat de pot schaft
whehe,baas boven baasquote:Op donderdag 23 december 2010 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Niet hier in huis tenminste.
Ik vind het zelf ook vervelend om iets te moeten eten dat ik echt niet lekker vind. Dus eten gaat gewoon in overleg.quote:
Ja, als we allebei andere dingen zouden lusten, ja. Maar er is genoeg dat we allebei lekker vinden en dat eten we dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:21 schreef welkominspace het volgende:
denk niet dat ik lang met iemand kan leven die niet hetzelfde eet als ik
zou helemaal gek worden om daar steeds rekening mee te houden
Eerst maar eens uitvinden wat "perfectie" dan precies is. En dat kun je alleen maar doen door eerst "genoegen te nemen" met iets minders zodat je kunt leren wat je echt wil.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:36 schreef welkominspace het volgende:
dan je wil
Streven naar perfectie is al een levensdoel op zichzelf
maar je moet niet blijven hangen in die zoektochtquote:Op donderdag 23 december 2010 06:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerst maar eens uitvinden wat "perfectie" dan precies is. En dat kun je alleen maar doen door eerst "genoegen te nemen" met iets minders zodat je kunt leren wat je echt wil.
Soms word je ook gewoon moe van zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 06:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar je moet niet blijven hangen in die zoektocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |