Nee nu krijg je allemaal van die domme tietengeilers die de ballen verstand hebben van Arronofsky films en dan achteraf gaan zeiken dat het over ballet gingquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aronofsky kennende gaat het daar ook helemaal niet om.
Op het matjequote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Oeps.
Ik had met de mail-update de CC ipv de BCC aangeklikt.
Nu ziet iedereen in de mailinglijst elkaars mail adres
Heteroversies van Yuri, die dan zeggen dat die scene maar een minuut duurde, je niets zag en de film verder saai was.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nu krijg je allemaal van die domme tietengeilers die de ballen verstand hebben van Arronofsky films en dan achteraf gaan zeiken dat het over ballet ging
Ach de bazin vond het niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Requiem for a dream ook de scene waarin Jennifer Connelly (met een andere vrouw?) en een dildo met twee uiteinden aan de slag gaat gebruikt zijn als promotie?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Requiem for a dream ook de scene waarin Jennifer Connelly (met een andere vrouw?) en een dildo met twee uiteinden aan de slag gaat gebruikt zijn als promotie?
bedankt dat je me keihard laat lachen in een volle treinquote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Shortbus was briljantquote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Bij nader inzien was the Fountain maar stom.
Zat geen sex in.
Jah. Maar zonder sex ookquote:
Controllers mogen geen fouten maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach de bazin vond het niet zo erg.
Maar je wil echt niet weten wat voor reacties je krijgt:
Wat een domme fout!! Jeeezus! ZUCHT
of
Dat is wettelijk strafbaar hoor wat je doet!!
Ja alsof ik gvd expres dacht laat ik ff de CC ipv de BCC aanklikken in de lijst zodat jullie elkaars adressen allemaal zien en gezellig kunnen daten!
Dit was niet voor mijn controllersfunctiequote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Controllers mogen geen fouten maken.
Dat s al maanden bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |