Ik heb behoefte aan menselijkheid... just like a real little boy...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Verzin eens iets nieuws om ons mee te vervelen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zowaar zin in het kerstbal.
But you're not, blanche, you're not a real boy!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan menselijkheid... just like a real little boy...
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Ang3l het volgende:
But you're not, blanche, you're not a real boy!
Die's vast met Betty Crocker aan het flirten.quote:
The bitch's been cheating on me!?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Ang3l het volgende:
Die's vast met Betty Crocker aan het flirten.
O dear.... me and my big mouthquote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
The bitch's been cheating on me!?
Don't lick your fingers. Its not polite.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'll have their sweet red gravy on my hands
Of hij had azijn nodig voor een gerecht!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet ik je stropdas voor je strikken?
Ik ben de liefheid zelve.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij had azijn nodig voor een gerecht!
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben de liefheid zelve.
Ik ga niet naar buiten om het op te meten, maar het ziet er dik uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:51 schreef wonderer het volgende:
Hier is het eindelijk ook wit, laagje van een halve centimeter
Ja, apart is dat he? Alles zo zacht en glad en ongerept.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is nu wel op z'n mooist, een nog aangeroerd sneeuwdek.
Door de ongerepte sneeuw knerpen.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, apart is dat he? Alles zo zacht en glad en ongerept.
Ongerept is echt een woord dat daarbij past. Net als knerpen. Maar zodra het knerpt, is het niet ongerept meer.
Terecht, volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2010 03:57 schreef welkominspace het volgende:
ja,ben zelf ook heel benieuwd![]()
beetje bang zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |