O jaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Mieke heeft de vierdaagse afgelopen zomer WEL uitgelopen
Oehquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve kennende komt dat wel goed. Hij draagt jurken waar Chanel nog jaloers op wordt.
En jij hebt die ene functie nog geaccepteerd?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik heeft ineens een sociaal leven.
Vlarp en Steve zijn inmiddels verloofd.
G_E is zelfs getrouwd, met z'n GL.
Yuri kan zwaaien
Nuno en ik hebben het bijgelegd
Stroek is zijn geheugen kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
En dan op zijn Marilyn Monroe's over zo'n luchtrooster lopenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehIk zie nu Steve in een designer zomerjurkje en dan commando eronder
Ik heb er de benen voor hè, dan kan het.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve kennende komt dat wel goed. Hij draagt jurken waar Chanel nog jaloers op wordt.
If you got it, flaunt it.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb er de benen voor hè, dan kan het.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
En jij hebt die ene functie nog geaccepteerd?Ja. EN nee op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereldquote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch he, als je eenmaal in een rijdende trein zit, lekker warm, dan is reizen in de winter echt prachtig.
daarin heeft een homo toch juist bovengemiddelde interesse ?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereld
Helaasheidquote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereld
Ik hoor net dat die film op imdb door 53,8% van de stemmers met een 10 wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Black swan schijnt echt heel sterk te zijn he.
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Is dat die film waarbij die seksscene is uitgelekt?
Aronofsky kennende gaat het daar ook helemaal niet om.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Is dat die film waarbij die seksscene is uitgelekt?
Nee waarschijnlijk niet maar het is wel slim voor de hype natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aronofsky kennende gaat het daar ook helemaal niet om.
voor een beter resultaat moet je er wel grind in stoppenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Zo, administratie is afgerond, voicemailtekst aangepast, afwezigheidsmelding voor email ingesteld, ik stop d'r mee voor de rest van het jaar. Eindelijk kerstvakantie!
* G_E gaat sneeuwballen tegen de ramen van Ang3l's flatje gooien.
Schadeclaims kunnen bij jou ingediend worden?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor een beter resultaat moet je er wel grind in stoppen
ik had niet gezegd bakstenenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Schadeclaims kunnen bij jou ingediend worden?
Nee nu krijg je allemaal van die domme tietengeilers die de ballen verstand hebben van Arronofsky films en dan achteraf gaan zeiken dat het over ballet gingquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aronofsky kennende gaat het daar ook helemaal niet om.
Op het matjequote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Oeps.
Ik had met de mail-update de CC ipv de BCC aangeklikt.
Nu ziet iedereen in de mailinglijst elkaars mail adres
Heteroversies van Yuri, die dan zeggen dat die scene maar een minuut duurde, je niets zag en de film verder saai was.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nu krijg je allemaal van die domme tietengeilers die de ballen verstand hebben van Arronofsky films en dan achteraf gaan zeiken dat het over ballet ging
Ach de bazin vond het niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Requiem for a dream ook de scene waarin Jennifer Connelly (met een andere vrouw?) en een dildo met twee uiteinden aan de slag gaat gebruikt zijn als promotie?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Requiem for a dream ook de scene waarin Jennifer Connelly (met een andere vrouw?) en een dildo met twee uiteinden aan de slag gaat gebruikt zijn als promotie?
bedankt dat je me keihard laat lachen in een volle treinquote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Shortbus was briljantquote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Bij nader inzien was the Fountain maar stom.
Zat geen sex in.
Jah. Maar zonder sex ookquote:
Controllers mogen geen fouten maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach de bazin vond het niet zo erg.
Maar je wil echt niet weten wat voor reacties je krijgt:
Wat een domme fout!! Jeeezus! ZUCHT
of
Dat is wettelijk strafbaar hoor wat je doet!!
Ja alsof ik gvd expres dacht laat ik ff de CC ipv de BCC aanklikken in de lijst zodat jullie elkaars adressen allemaal zien en gezellig kunnen daten!
Dit was niet voor mijn controllersfunctiequote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Controllers mogen geen fouten maken.
Dat s al maanden bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |