Gegroet medeFOKkers,
Zoals jullie allemaal weten is TS vaak te vinden in de lokale sportschool. Niet geheel ongewoon bracht ik daarom gisteravond ook een bezoekje aan de sportschool. Na hier en daar wat mensen gegroet te hebben, begaf ik mij uiteraard, naar de krachttrainingshoek. Toen ik lekker aan de ijzers aan het trekken was, kwam pardoes de sportschoolmanager naar me toe, een sympathieke vent.
Deze meneer had mij dit te melden:
"TS, gelieve niet meer je pet ophebben in de sportschool, zo kunnen wij je gezicht niet zien. We kunnen daarom niet vaststellen of alles wel goed met je gaat, en je bv. niet overdreven wit ziet. Ook willen we voorkomen dat er onduidelijkheid ontstaat over het dragen van hoofddeksels, dus verbieden we alles."
Eerlijk gezegd was ik met stomheid geslagen. Ik train altijd met een cap op, omdat ik geen zin heb om mijn goddelijke haren in model te brengen voordat ik ga sporten.
Voordeel is wel, dat ik daar in een hemd mag trainen, iets wat in andere sportscholen weer niet mag, omdat dat een intimiderende indruk zou maken. bij andere sportscholen mag je dan weer geen hemd dragen, maar wel een pet.
Daarom is mijn klacht: kledingsvoorschriften in de sportschool.
waar the fuck slaan al die kledingsvoorschriften op?! wat willen ze, dat ik in een overhemd ga trainen? het is puur om het imago van de sportschool "op te schonen". tevens wordt er gediscrimineerd: vrouwen mogen in 'de andere' sportschool wel met hemd aan trainen.
Wat vinden jullie van kledingsvoorschriften in een sportschool? en stereotypering van gevaarlijke mannen in hemdjes?
PS: ik heb geen zin in mensen die zeggen: fitnessboy, of andere originele uitspraken doen, reageer gewoon op mijn klacht, of je het er mee eens bent of niet
challenging the unbreakable, is challenging the unbeatable