Maar zit er nou een bon voor de garantie bij of niet? Anders vervalt mijn bod van 375 euro. Want dan vind ik hem te duur.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:38 schreef Peem het volgende:
Foto's zijn erbij toegevoegd!
Plus Rekkie, dat voordeel, in the end bezorg ik hem/haalt iemand het op, vertrouw zelf versturen ook helemaal niet dus de datum van registratie zou niet moeten boeien.
Verder is er nog geen prijs bij waar ik het voor zou doen, sorry!
mvg,
-PEEM
Ik geloof wel dat hij gewonnen is maar ik hecht best wel wat waarde aan een bon voor de garantie,quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef Peem het volgende:
Nope, zit er niet bij. Wel genoeg om aan te tonen dat het gewonnen is (foto's, krant waar het in stond, affisches.. M'n ma vind het fijn dat soort dingen te bewaren lol)
Verder mag je hem te duur dan vinden, ik vind het bod toch te weinig =)
mvg,
--Peem
Ja volgens mij ookquote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef fokexpert het volgende:
Heb je niet gewoon garantie op het artikel rechtstreeks bij apple?
Ja dat klopt, maar ze vragen wel altijd om een bon. Dat was tenminste zo bij mij iPhone die ik in totaal 3x heb moeten opsturen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef fokexpert het volgende:
Heb je niet gewoon garantie op het artikel rechtstreeks bij apple?
Ja idd. Mijn 3Gs is al 2 keer vervangen voor een nieuwe en ik krijg volgende week mijn 3e iPhone 4 alweer sinds augustusquote:
Sorry, dan doe je toch echt iets fout. Enige echte *zwakke* puntje van de iPhones is de vochtigheid.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja idd. Mijn 3Gs is al 2 keer vervangen voor een nieuwe en ik krijg volgende week mijn 3e iPhone 4 alweer sinds augustus
Dat lijkt me niet want het heeft me nooit een euro gekost. Telkens gewoon een fout van het apparaat zelf. De garantie van Apple is goed maar ik vraag me af of dat ook zonder bon zo is.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef Peem het volgende:
[..]
Sorry, dan doe je toch echt iets fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |