Het leven van een zwangere gaat niet over rozen.quote:
Hier vannacht ook nul slaap. Zoontje ziek, vanochtend stuiterde hij overigens weer door de kamer.quote:Op maandag 27 december 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het leven van een zwangere gaat niet over rozen.
Eijse eet uit de categorie avondeten allen risotto. Dochtertje wil helemaal geen warm eten meer.quote:Op maandag 27 december 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan moest van de spruiten niets weten, maar de zuurkool vond 'ie heerlijk.
Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:06 schreef k_man het volgende:
Ik zat thuis te wachten op de man die mijn boiler zou komen repareren. Die man komt, kijkt er een keertje naar en zegt dat ze daar niks mee doen. Svp rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf waaraan ze het de vorige keer ook hebben uitbesteed.
Weer een halve dag vrij genomen voor iets dat ze ook telefonisch hadden kunnen vertellen.
Het is pas echt irritant als ze tijdens je middagdutje aanbellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.
Mijn taxi naar Schiphol kwam een keer te vroeg. Half vier in plaats van vier uur. 's Nachts ja. Ik was nog niet eens aangekleed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.
Werd je betrapt in je designer underpants?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:27 schreef k_man het volgende:
Mijn taxi naar Schiphol kwam een keer te vroeg. Half vier in plaats van vier uur. 's Nachts ja. Ik was nog niet eens aangekleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |