abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90484314
3:51?
Aldus.
  maandag 27 december 2010 @ 09:32:27 #202
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  maandag 27 december 2010 @ 09:46:11 #203
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90484795
Hebben we dat ook weer gehad. :).

Mijn nichten had ik al een jaar niet gezien, maar na enkele vragen wisten we weer hoe het met ons ging. Er was een rottige scheiding te bespreken en het snoezige kind dat daarvan overbleef, moest geknuffeld. De rollade en de spruiten smaakten als vanouds, evenals de stoofpeertjes en de puree. 's Avonds zou het ijzelen en natuurlijk durfde toen mijn moeder niet de weg op. Overmoedig van de wijn (maar zonder ongelukken) heb ik de familie huiswaarts gereden.

Gisteren heb ik met lief over het strand gewandeld. Chocomelk gedronken in een foute familietent op Scheveningen en 's avonds met een bord pasta op schoot naar de tillevizie gekeken. Foto's volgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_90487312
quote:
2s.gif Op maandag 27 december 2010 09:11 schreef Z het volgende:
3:51?
Het leven van een zwangere gaat niet over rozen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90487354
Ivan moest van de spruiten niets weten, maar de zuurkool vond 'ie heerlijk.
pi_90487446
quote:
9s.gif Op maandag 27 december 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het leven van een zwangere gaat niet over rozen.
Hier vannacht ook nul slaap. Zoontje ziek, vanochtend stuiterde hij overigens weer door de kamer.
Aldus.
pi_90487494
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan moest van de spruiten niets weten, maar de zuurkool vond 'ie heerlijk.
Eijse eet uit de categorie avondeten allen risotto. Dochtertje wil helemaal geen warm eten meer.
Aldus.
pi_90487613
Ik ben aan het werk en heb echt nog [u]niets[/u[ gedaan.
Aldus.
pi_90487637
Zit je nu op je werk, Z?

Waar had zoonlief last van? Ik ben blij dat we hier allemaal beter zijn. Dat is flink waardeloos, als niemand zich goed voelt.
pi_90487770
Wij lopen al bijna een maand te kwakkelen met z'n allen. Zoontje had vooral heel hoge koorts (zoals kleintjes dat opeens kunnen hebben), het leek allemaal weer over te zijn vanochtend.
Aldus.
pi_90487997
Heb je niet een zonvakantie in de planning, Z?
pi_90488327
Ik heb me de ochtend vooral bezig gehouden met het zoeken naar een wintersportbestemming. Maar misschien is een zonvakantie wel een beter idee.
Aldus.
pi_90525246
Gooi ik er eens een 4:17 uur tegenaan.
pi_90526009
Poe. Ik heb een prima nacht gehad daarentegen.
Aldus.
pi_90526511
Ik zat thuis te wachten op de man die mijn boiler zou komen repareren. Die man komt, kijkt er een keertje naar en zegt dat ze daar niks mee doen. Svp rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf waaraan ze het de vorige keer ook hebben uitbesteed.

Weer een halve dag vrij genomen voor iets dat ze ook telefonisch hadden kunnen vertellen.
pi_90531952
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:06 schreef k_man het volgende:
Ik zat thuis te wachten op de man die mijn boiler zou komen repareren. Die man komt, kijkt er een keertje naar en zegt dat ze daar niks mee doen. Svp rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf waaraan ze het de vorige keer ook hebben uitbesteed.

Weer een halve dag vrij genomen voor iets dat ze ook telefonisch hadden kunnen vertellen.
Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.
pi_90532293
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.
Het is pas echt irritant als ze tijdens je middagdutje aanbellen.
pi_90534218
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Mijn taxi naar Schiphol kwam een keer te vroeg. Half vier in plaats van vier uur. 's Nachts ja. Ik was nog niet eens aangekleed.
pi_90534276
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:27 schreef k_man het volgende:
Mijn taxi naar Schiphol kwam een keer te vroeg. Half vier in plaats van vier uur. 's Nachts ja. Ik was nog niet eens aangekleed.
Werd je betrapt in je designer underpants?
pi_90571284
Het heeft WG nu reeds enige nachten behaagd tot een uur of acht 's ochtends door te slapen. Daar staat tegenover dat ik in deze eerste kerstvakantie nieuwe stijl nog slechts dertien pagina's van Der Stechlin heb kunnen lezen.
pi_90576629
Ik heb een boek gekregen over The Wire: 'The Wire: Truth Be Told'. Meer dan 500 pagina's met álles over de personages, de locaties, de achtergronden én met een kijkje achter de schermen. Er zit zelfs een uitvouwkaartje in van Baltimore: 'Key Locations in THE WIRE' (met bijvoorbeeld 'Vinson's Rim Shop, where Marlo and other Westside drug dealers hang out'). Wisten jullie trouwens dat je Pryzbylewski spelt als Pryzbylewski? Nou, ik niet! Maar nu wel!
pi_90579030
B. heeft van de kerstman een boek gekregen over Mad Men.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:37:40 #223
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90579789

Het heeft de Kerstman behaagd mij te verblijden met deze twee flessen, die beide echter reeds leeg zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_90583379
De kerstman heeft mij verrast met een antiek Art Nouveau vaasje. En Livia had een paar van haar eigen pennen voor me ingepakt en onder de kerstboom gelegd.

Verder was mijn familie verdeeld omdat de zondagschoolkerstviering dit jaar op eerste kerstdag werd gehouden in plaats van op tweede kerstdag. :o .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_90590299
Fatsoenlijke mensen geven cadeautjes met Sinterklaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')