Vertel eens, wat is Ivans mooiste witz?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wacht maar, ze hebben zelf al jong een arsenaal aan grapjes die ze met je uithalen.
Omdat hij, als hij ouder is, stuiterend op de achterbank van de auto zit als de grote gele M in zicht komt. En dan smeken hij en zijn zusje om alsjeblieft eens naar de McDonalds te gaan, terwijl ze de friet eigenlijk niet te vreten vinden en de saus maar raar is ('daar zitten spikkeltjes in!').quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik ga zelf nooit naar de MacDonalds, dus ik zie niet in waarom ik dat met WG wel zou doen.
Dat is bij mijn weten alleen Josef Fritzl gelukt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:07 schreef Ringo het volgende:
Je kind behoeden voor de voedsel- en marketingterreur van McDonald's, tegen alle trends en verlangens in, zie ik toch als een ouderlijke weldaad.
Je moest eens weten wat voor voedsel- en marketingterreur er al over je kind uitgestort wordt als het nog niet eens geboren is. Dat begint met Nutricia, die zijn daar heel goed in. De kast ligt hier alweer vol met pyjamapapjes en liga's die de kinderen nooit zullen krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:07 schreef Ringo het volgende:
Je kind behoeden voor de voedsel- en marketingterreur van McDonald's, tegen alle trends en verlangens in, zie ik toch als een ouderlijke weldaad.
En mijn ouders. Ik kan me mijn eerste McDonalds bezoek nog goed heugen, en toen was ik al veel te groot om vieze patat te slikken. Eerste brugklas, een rare Guinness-recordpoging, deelnemers kregen bon voor McD patat & hamburger.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is bij mijn weten alleen Josef Fritzl gelukt.
QFT. Ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Al ben ik nu nog gewoon een voedselfascist.
Ik ben heel streng, maar dat is ook niet zo moeilijk als je kind niet beter weet en niet om alternatieven kan vragen. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voor Ivan doorkrijgt dat zijn neef wel liga krijgt bij opa en oma en hij niet.quote:
Wij ook wel hoor, maar niet zo streng als jij. Mooie bijkomstigheid is dat m'n dochtertje bijna niks zoets lekker vindt. Frietjes daarentegen ...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben heel streng, maar dat is ook niet zo moeilijk als je kind niet beter weet en niet om alternatieven kan vragen. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voor Ivan doorkrijgt dat zijn neef wel liga krijgt bij opa en oma en hij niet.
Zijn Liga's ook al ongezond verklaard tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben heel streng, maar dat is ook niet zo moeilijk als je kind niet beter weet en niet om alternatieven kan vragen. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voor Ivan doorkrijgt dat zijn neef wel liga krijgt bij opa en oma en hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |