abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:59:22 #151
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_90382615
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wacht maar, ze hebben zelf al jong een arsenaal aan grapjes die ze met je uithalen.
Vertel eens, wat is Ivans mooiste witz?

Ikzelf vind het altijd zo prachtig als peuters zich verstoppen. Je hoeft alleen maar 'Waar is Timo nou? Zeg, heeft iemand Timo gezien?' te zeggen (terwijl je naar hem kijkt) om zo'n kereltje al te laten stuiteren van opwinding. :')
pi_90382714
Ik ga zelf nooit naar de MacDonalds, dus ik zie niet in waarom ik dat met WG wel zou doen. De Burgermeester ftw.
pi_90382719
Het zijn vooral de kleine vervelende dingen die hij tijdens het eten doet. Bijvoorbeeld in zijn stamppot graaien en dan snel zijn handen afvegen aan de mouw van zijn vader, zijn mond dichthouden als zijn vader hem yoghurt wil voeren, zijn mond opendoen als zijn vader hem yoghurt wil voeren en dan snel in de lepel bijten en niet meer loslaten, heel hard blazen als zijn vader hem net succesvol een hap yoghurt gevoerd lijkt te hebben.

Nu ik erover nadenk: hij doet dit soort dingen alleen bij zijn vader. *up*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90382770
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik ga zelf nooit naar de MacDonalds, dus ik zie niet in waarom ik dat met WG wel zou doen.
Omdat hij, als hij ouder is, stuiterend op de achterbank van de auto zit als de grote gele M in zicht komt. En dan smeken hij en zijn zusje om alsjeblieft eens naar de McDonalds te gaan, terwijl ze de friet eigenlijk niet te vreten vinden en de saus maar raar is ('daar zitten spikkeltjes in!').
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:07:31 #155
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90382816
Je kind behoeden voor de voedsel- en marketingterreur van McDonald's, tegen alle trends en verlangens in, zie ik toch als een ouderlijke weldaad.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:09:03 #156
15967 Frollo
pi_90382854
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:07 schreef Ringo het volgende:
Je kind behoeden voor de voedsel- en marketingterreur van McDonald's, tegen alle trends en verlangens in, zie ik toch als een ouderlijke weldaad.
Dat is bij mijn weten alleen Josef Fritzl gelukt.
pi_90382872
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:07 schreef Ringo het volgende:
Je moest eens weten wat voor voedsel- en marketingterreur er al over je kind uitgestort wordt als het nog niet eens geboren is. Dat begint met Nutricia, die zijn daar heel goed in. De kast ligt hier alweer vol met pyjamapapjes en liga's die de kinderen nooit zullen krijgen.
pi_90382977
Mijn nichtje zei van de week voor het eerst m'n naam. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90383302
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat is bij mijn weten alleen Josef Fritzl gelukt.
En mijn ouders. Ik kan me mijn eerste McDonalds bezoek nog goed heugen, en toen was ik al veel te groot om vieze patat te slikken. Eerste brugklas, een rare Guinness-recordpoging, deelnemers kregen bon voor McD patat & hamburger.

Ik denk dat mijn broertje & zusje ook McDonald-voer niet waarderen. Maar ik weet dan weer niet of mijn zusje haar kinderen er ook voor behoed(t) (heeft).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90383305
Mijn ouders hebben mij ook altijd behoed voor de McDonald's. Ik was een jaar of 12 toen ik er voor het eerst heen ging en ik vond het inderdaad niet te vreten. Na een avondje stappen is het tegenwoordig wel goed maccen vind ik.
pi_90383455
B. had bijzonder calvinistische ouders, en die ervaart het verbod op McDonaldsbezoekjes niet alleen als een niet te onderschatten jeugdtrauma maar werkt bovendien dagelijks een lading crap naar binnen vol met geraffineerde suikers. Dat gaan wij anders doen.
pi_90383485
Al ben ik nu nog gewoon een voedselfascist.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:47:48 #163
15967 Frollo
pi_90383925
Toen ik kind was, was McDonalds nog niet noemenswaardig aanwezig in Nederland, dus nooit iets gemist. :)

Maar mijn ouders waren zeker niet tegen een stukje fastfood op z'n tijd hoor. Wij haalden onze patat bij snackbar Bea of bij De Planeet. O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:52:10 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90384071
McDonald's kende ik nog helemaal niet. Verder was mijn moeder enorm tegen snackbars. Ze wilde hooguit één keer per jaar patat voor ons bakken, en dan vast met een sjachrijnige kop. Daarentegen was pannenkoeken op vrijdag vaste prik. :9

(En als mijn vader af en toe het strakke protocol doorbrak met: zullen we een lekkere zak patat gaan kopen?, dan was dat groot feest. O+ )
The love you take is equal to the love you make.
pi_90384316
Daar zijn vaders voor.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:05:25 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90384462
Bliep.

[ Bericht 76% gewijzigd door Lienekien op 24-12-2010 11:22:41 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_90384521
Ik ben pas na mijn twintigste voor het eerst bij de MacDonalds geweest en heb daar geen jeugdtrauma aan overgehouden hoor. Volgens mij probeert Batuwu zich gewoon een beetje in te dekken.
pi_90385027
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Al ben ik nu nog gewoon een voedselfascist.
QFT. Ik wilde het net zeggen. :7
Aldus.
pi_90385182
Ik denk dat ik een jaar of 14 was toen ik voor het eerst in een McDonald kwam, daarna gingen we eens per jaar (in de kerstvakantie naar Amsterdam voor de film en Mcdonalds eten).
Aldus.
pi_90385275
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:23 schreef Z het volgende:

[..]

QFT. Ik wilde het net zeggen. :7
Ik ben heel streng, maar dat is ook niet zo moeilijk als je kind niet beter weet en niet om alternatieven kan vragen. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voor Ivan doorkrijgt dat zijn neef wel liga krijgt bij opa en oma en hij niet.
pi_90385699
Ik zal mijn toekomstige kind iedere keer dat ik met hem/haar in de buurt van een MacDonalds ben een mep verkopen. Zo zal hij/zij MacDonalds associeren met pijn en ellende. *up*
pi_90385778
Ik kan me mijn eerst bezoek aan de Mac niet precies herinneren, maar het moet zijn geweest toen ik ging studeren. Ik was dus minstens 18. Met m'n ouders ben ik er nooit geweest.

Tegenwoordig kom ik alleen in het buitenland soms nog in een McDonald's. Voor de wc's.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:46:36 #173
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90385869
Ben ik dan de enige hier die kinderfeestjes in McDonald's heeft gevierd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_90386001
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben heel streng, maar dat is ook niet zo moeilijk als je kind niet beter weet en niet om alternatieven kan vragen. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voor Ivan doorkrijgt dat zijn neef wel liga krijgt bij opa en oma en hij niet.
Wij ook wel hoor, maar niet zo streng als jij. Mooie bijkomstigheid is dat m'n dochtertje bijna niks zoets lekker vindt. Frietjes daarentegen ...
Aldus.
pi_90386805
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zijn Liga's ook al ongezond verklaard tegenwoordig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')