Het leven van een zwangere gaat niet over rozen.quote:
Hier vannacht ook nul slaap. Zoontje ziek, vanochtend stuiterde hij overigens weer door de kamer.quote:Op maandag 27 december 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het leven van een zwangere gaat niet over rozen.
Eijse eet uit de categorie avondeten allen risotto. Dochtertje wil helemaal geen warm eten meer.quote:Op maandag 27 december 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan moest van de spruiten niets weten, maar de zuurkool vond 'ie heerlijk.
Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:06 schreef k_man het volgende:
Ik zat thuis te wachten op de man die mijn boiler zou komen repareren. Die man komt, kijkt er een keertje naar en zegt dat ze daar niks mee doen. Svp rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf waaraan ze het de vorige keer ook hebben uitbesteed.
Weer een halve dag vrij genomen voor iets dat ze ook telefonisch hadden kunnen vertellen.
Het is pas echt irritant als ze tijdens je middagdutje aanbellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.
Mijn taxi naar Schiphol kwam een keer te vroeg. Half vier in plaats van vier uur. 's Nachts ja. Ik was nog niet eens aangekleed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is echt heel irritant. Ik heb weleens gehad dat ze te vroeg kwamen. Fuckers.
Werd je betrapt in je designer underpants?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:27 schreef k_man het volgende:
Mijn taxi naar Schiphol kwam een keer te vroeg. Half vier in plaats van vier uur. 's Nachts ja. Ik was nog niet eens aangekleed.
Die jongen heeft het druk met zijn nieuwe baan. En hij is op ons uitgekeken.quote:
Oh?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof dat zijn internet stuk was.
quote:laatste bezoek: 2 uur, 24 minuten geleden.
Dank (ook voor de tip)! Waar is jouw lijstje? Of maak je geen lijstje?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef Z het volgende:
Mooi jaarlijstje heb je zzooddiiaakk. Woman, Twin Shadow en No Age behoren ook tot mijn favorieten.
Tip van de dag:
Ik heb hem nog een weergaloos optreden zien geven in Tbilisi. Al die Georgiërs gingen los.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een weergaloos optreden zien geven in Tbilisi Ede. Al die Georgiërs boeren gingen los.
Eerst trouwen Claudia! Een fatsoenlijke ring met steen en een handtekening op de juiste plek wil ik zien!quote:
Een Miele! Toe maar.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben onze eerste Miele gekocht. Man, man, man, wat voelt dat volwassen.
Heb je zelf geen geld?!?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef zodiakk het volgende:
Ik ga alleen trouwen met een rijke vrouw en wel hierom:
Geleuter
Dat huisje was toch ook al geregeld?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Een man die espresso voor me maakt. Oh, die heb ik al. Nou, een eigen huisje dan.
Verdomd!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat huisje was toch ook al geregeld?
Zeg, zeg! Je hebt het wel over Jamai, ja! De allereerste Idols-winnaar! Beetje respect!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:08 schreef Thisbe het volgende:
Leuke meisjes. Jammer van dat kleine rare mannetje in het midden.
Ik neem aan dat je deze chickies hard en lang gebatst hebt?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:51 schreef Mainport het volgende:
Mijn voornemen is: vaker in Winterswijk gaan hosselen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef zodiakk het volgende:
Mijn goede voornemens voor 2011:
* de 10km onder de 50 minuten lopen
* vaker de beam-status van de LHC in de gaten houden
* meer boeken lezen en kunst bekijken
* beter ar-ti-cu-le-ren
* een groot feest geven voor mijn 30ste verjaardag
* dankbaar zijn voor wat ik heb
Heb ik net een chihuahua in een rieten mandje gekocht voor d'r, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh jee. Een voortijdig einde aan het prille geluk?
Haha, deze reactie vind ik het grappigstquote:Op donderdag 30 december 2010 16:08 schreef Thisbe het volgende:
Leuke meisjes. Jammer van dat kleine rare mannetje in het midden.
Deed je dat dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef zodiakk het volgende:
* minder grapjes maken over het sneeuwpoppostuur van Claudia_x (en van zwangere vrouwen in het algemeen)
quote:* dankbaar zijn voor wat ik heb
Uiteraard, ik heb een tijdje quantummechanica gedaan.quote:
En wellicht nog belangrijker: hoe hoog is het op dit moment in Rotterdam?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Z het volgende:
Wat is de beam-status op dit moment zzooddiiaak?
Dat eerste gaat haast vanzelf, dat tweede is een stuk lastiger!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef broer het volgende:
Goede voornemens voor 2011: een leuk, klein meisje opvoed(er)en tot een iets groter leuk, klein meisje. En proberen mijn vrouw niet meer mijn vriendin te noemen.
Wat is 'ie veranderd!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Gellius het volgende:
WG kan zelf zijn rammelaar vasthouden.
[ afbeelding ]
Het begint voor jullie nu ook spannend te worden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef broer het volgende:
Goede voornemens voor 2011: een leuk, klein meisje opvoed(er)en tot een iets groter leuk, klein meisje. En proberen mijn vrouw niet meer mijn vriendin te noemen.
Dat is een hele geruststelling.quote:
Nog een week of vier, als alles oké gaat. Wat mij betreft mag het nu ook wel. Kom maar op!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het begint voor jullie nu ook spannend te worden!
Terwijl hij zijn rammelaar vasthield?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef Gellius het volgende:
WG kon vandaag ook omrollen en los rechtop zitten op mijn schoot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |