Waar is het Oude Testament gebleven?!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:21 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Krijg ik nou billenkoek!? Gelukkig heb ik niet verhaald over mijn NS-avonturen deze week!
Graag. Er is echter vast wel een tussenweg mogelijk tussen dat en het in elke post refereren aan Het Kind.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt natuurlijk ook alles wat met kinderen te maken heeft krampachtig doodzwijgen.
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar is het Oude Testament gebleven?!
Vertel...quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef Thisbe het volgende:
Als er iemand is die mag klagen over dit jaar, dan ben ik het wel. Het was een zwaar en bovenal kutjaar.
Pure horror. Ik heb een kaarsje bij Maria opgestoken om haar te danken dat ons dat bespaard is gebleven.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef k_man het volgende:
Bram Moszkowicz schijnt trouwens gevraagd te zijn als minister. Benieuwd wat dat met Thisbe's vertrouwen in de rechtsstaat had gedaan.
Alleen omdat k_man zo overduidelijk je gezeur niet wil horen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef Thisbe het volgende:
K_man gaat voor het mooie verhaal, en Liene voor de ellende!
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef Thisbe het volgende:
Hallo snoesjes van me.
Als er iemand is die mag klagen over dit jaar, dan ben ik het wel. Het was een zwaar en bovenal kutjaar.
Maar het einde is best mooi.
De kindertjes in de Sahel, díe hebben het pas moeilijk!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Alleen omdat k_man zo overduidelijk je gezeur niet wil horen.
Moet je nou alles weer relateren aan de Sahel, Thisbe.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De kindertjes in de Sahel, díe hebben het pas moeilijk!
Van de ellende heb ik wel een vermoeden, van het mooie einde nog niet. Vandaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Alleen omdat k_man zo overduidelijk je gezeur niet wil horen.
Begin jij dan maar met vertellen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef Lienekien het volgende:
Niemand gaat zeker nog iets interessants vertellen. Wel refereren aan vrouwenbillen en mooie eindes, maar verder mag ik zeker weer blijven gissen. Bah.
Waarover? Heb ik recentelijk ergens over gehint waar ik verder niks over heb verteld?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Begin jij dan maar met vertellen.
Ja, jij vertelt tenminste nog eens wat.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond 2010 wel ok - voor wat betreft de tweede helft. De eerste helft was klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |